![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet hjemme på Ris. Kaffe, nyheter og forum før jeg tar turen opp til toppen av byen. Mye som skjer denne uken - så da er det vel egentlig bare å komme i gang:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Regn på vår når det ikke er bekmørkt når jeg står opp. To barn må klargjøres for skolen, før det blir L1 til kontoret. Trening for begge arvinger i kveld så hverdagslogistikk kjøret går, men får vel klemt inn en løpetur ser. Dessuten skal ukens podcast episode spilles inn. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra KSU. Ny uke på trappene, vurderer om jeg ikke tar en ny runde hyttekontor i løpet av uken, det er faktisk superdigg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Våknet 04.45, men klarte tydeligvis og slumre med å gjøre pusteøvelser for plutselig var klokken 05.45 (bokspusting funker faktisk). Skrot er løftet på i trimrom, kroppen spylt, havregrøten fortært og rulket å bruke 1,5 timer på å fundere på hvorfor en konsulent ute i den store verden har mistet alt av tilganger.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Storebror i barnehagen, frokost fortært og minstemann storkoser seg med en liten pappeske mens jeg kan drikke kaffe. Satser på å få til en dusj etterhvert, og så må man handle og lage litt mat i løpet av dagen også. Sånn går nå hverdagene fremover
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God dag fra Chiang Mai, her står prosjektene i kø… Bygger på huset for å få større kjøkken. Så kryr av ymse håndverkere her som man må holde litt orden på. Og for noen uker siden bestilte fruen ny gårdsbil, og den var klar for henting i dag. Isuzu D-max V-Cross 3,0 4x4. Får vel ut på en liten prøvetur snart
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra kontoret på Forus. Vinterferien er over, og en kollega er syk, så her er det vel bare å gi bånn gass. Starten på dagen er heldigvis blitt mye lettere etter at jeg fikk meg presskanne hjemme, men det blir en kopp på starten av kontordagen også.
Ha en god mandag, forumister ![]()
![]() |
#8 | |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]() Quote:
![]() ![]() Neste uke er (fjor)årets blåtur, og ettersom jeg har hjulpet med å bestille fly så vet jeg hvor vi skal samtidig null annet. Alltid spennende for en planleggingsnerd ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Sandnes. Pappaperm her også. Men jeg gikk for den graderte varianten. Så denne uka skal jeg jobbe tirsdag/onsdag. Akkurat nå hviles det og pappa ligger på sofaen. Så skal vel ungen underholdes og fores ut over dagen også. Ha en fin mandag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Linje 1 mot bortekontoret. Det er altså tid for kontorering og hverdag. Deilig å åpne avisen i dag tidlig uten en ny krise generert av geniet i DC.
![]() Ikke stort mer å si om det. Ha en ekstra best uke!
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen, ja .. Tilbake til det småkjølige. Lystige 3 minusgrader på utsiden.
Ny arbeidsuke skal startes. En av de siste før det blir ‘bestepappaperm’ - eller hvamanåkallerpensjonisttilværelsen …. ![]() Velvel .. pelsdotten må utspaseres uansett .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra London.. Nå er det litt flyplass-kontor noen timer og så snart hjemover til en litt kort, men spennende uke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God mandags morgen fra Chile. Her er det såkalt ‘super-mandag’ med skolestart etter sommerferien. Det merkes på trafikken. Heldigvis fortsatt sommervær. Straks gym - ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
Første dagen på jobb etter vinter(sommer) ferie i huset i Provence ble noe travel. Har akkurat kommet meg gjennom akkumulerte e-poster og saker som krever handling denne uken. Det ser ut til å bli en travel uke , men det er egentlig ingen overraskelse. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fin lørdag:-) | EB | Flyforum | 23 | 02-09-2024 17:49 |
Fin mandag:-) | EB | Flyforum | 17 | 30-07-2024 14:00 |
Hvit og fin mandag | Concorde98 | Flyforum | 26 | 21-02-2023 21:53 |
Fin søndag | EB | Flyforum | 15 | 17-09-2018 05:23 |
En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 | LN-MEH | Bilder & foto | 5 | 30-09-2009 01:55 |