![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
![]() Mandag og ny uke starter. Begynnelsen av uka ser travel ut men det roer seg nok litt utover. God kundeservice hos Air Greenland i går synes jeg. Fikk booket sete helt i front til Grønland når jeg booket, men ikke langturen tilbake. Sendte en mail og simsalabim fikk man flott sete også tilbake. ![]() Mellom SFJ og GOH er det en Dash 8 200 så regner med at det er free seating? Eventuelt man tar det man får på den korte etappen. Ha en snasen mandag! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenbordet på Ris. Ute har det kommet et bra lag med sne - så enn så lenge ser det veldig fint ut ute. Hjemmekontoret åpner opp om et par timer og holdes åpent til kveldens treningsøkt skal gjennomføres. Ha en beste start på uken!
Last edited by EB; 20-02-2023 at 05:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen/ettermiddag fra Kuala Lumpur,
Halve arbeidsdagen er snart unnagjort her i prosjektet, En del design review møter gjenstår ut over ettermiddagen før det blir middag i kveld med kollegene her i prosjektet. 26 varme så langt og behagelig temperatur. Noen tordenbyger ligger ute i Malakkastredet og kommer vel inn over land utpå dagen ser det ut til. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Flott kveld her «oppe» på Kapalua også, dårlig skiføre med 82F i luften og 77F i vannet. Starter dagen en kort tur til den lokale kaffe baren hvor det brygges Espresso med «small batch» 100% Kona - så Yoga på terrassen med utsikt over Stillehavet (den lille Italienerinnen er YogaMasterGeneral) jeg er nok mer fokusert på de 2-300 Humpback hvalene som leker utenfor - så langt har vi sett 20+ hvor hele hvalen er ute av vannet - snakk om plask når de lander.
Stod i kø ved den lokale Vindern Sjømat - og fikk både fersk yellowfin Tuna og Opakaka - en kan bli vant med dette, i Cnausen stil er det Mimosa men med 100% Guava Juice - så juicen er dyrere enn Champagnen - men en feirer sølvbryllup en gang
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen/formiddag fra Chiang Mai
25 grader nå, skal vel opp i 27 før det blir kjøligere igjen til kvelden. At det går ned i underkant av 20 på natta er bare deilig Hotelfrokost og levering av skittentøy til det lokale vaskeriet er unnagjort. Svømmeøkten og massasje gjenstår. Mye er forandret her siden pandemien, tydelig færre turister og flere steder som er stengt. Desto hyggeligere er det at man blir gjenkjent av noen lokale i alle fall etter 3 års fravær
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Lech. Snart frokost, før skikjøring. Det lukter både lunsj og pils ute i dag. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her er det både vått og friskt ute, så deilig å kose seg inne med god kaffe og tv. Har egentlig fri i dag, men det er møte-mandag deluxe, for da sjefene fant ut at det var en god idé å ha møte på mandag, går turen ut til «gamle kontoret» på Sola men med det blir det logget 8 +timer for ny fridag.
Ut på eftan blir det møte med kommunehelsetjenesten og i kveld et siste møte i et kommunalt firma som sysselsetter personer med ulike utfordringer. Ha en bra mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Skal ikke si at jeg jubler over påfyll av hvitt ute, men er jo tross alt kun februar. Satser på at de meldte 7 grader og sol tar knekken på mye av det. Kjører hjemmekontor, så blir nok en runde med vaskemaskinen, støvsugeren og litt annet div i løpet av dagen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Sørstatane, Våknet tidlig i dag og starter dagen for å maxe. 14 timer til flyet går. Skal ut og shoppe de siste gavene før det er mexe-frokost på Tinta ved sjøen som vel fortjent ligger #1 på Tripadvisor blant en drøss av sjapper i FLL. Så blir det strand og bassenget til den tradisjonelle avskjeds-lunsjen på Hooters.
Sabla trist å forlate både senior og Florida. Denne staten kan få så mye pepper den bare vil, men jeg blir aldri lei 🇺🇸❤️ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. frimandag og Mad Dog Monday. Kan det bli bedre? Sikkert, men jeg aksepterer dette.
God utetemperatur, så terrassesesongen er i gang. Bikkjene er storfornøyde. I dag stiller jeg med en ur-maddog fra Boeing Field, tatt på denne dag for 20 år siden. ‘It was 20 years ago today’ …. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Sannsynligvis basketball charter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God aften fra Bangkok Airport, 4 ugers vinterbadning er desværre slut. Tid til at KLM bringer mig hjem til DK. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hola fra Oslo. Noen ganger gjør man ting for første gang i livet som feks å drive med artistbookinger. Men som Pippi sa det har jeg aldri gjort før så da går det sikkert bra.
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Tampa. Eller... veldig god dag fra Tampa, siden jeg skal hjemover i dag. Sitter med en Bud (er som å banne i kirken på formuet) og venter på boom-boom shrimp før det blir hjemreise via JFK og CDG. 767-400 og greier.
Ha en fin en Boom-boom shrimp er så godt at man reise hit for det alene... ![]()
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 20-02-2023 at 18:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Boom boom shrimp blir til boom boom over dammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Du får håpe jeg ikke skal sitte i en balje du flyr da.
![]()
![]() |
#18 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God kveld fra Sandnes. Var en hektisk tur til HKG forrige uke, nå sitter jeg å vurderer en svææært kort tur til JFK for å teste ut Norse om et par uker. Kan det være en god ide tro?
![]() Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Gold
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Det der minner meg om Boom Boom Room like ved Fort Lauderdale 11-12 år siden:
Prostitusjon av småjenter. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hvit og fin søndag | EB | Flyforum | 18 | 20-11-2017 00:25 |
LN-KKO Hvit? | TheEirikK | Småprat | 4 | 19-04-2012 17:26 |
En fin høstdag i Tromsø mandag 28.09.09 | LN-MEH | Bilder & foto | 5 | 30-09-2009 01:55 |
Hvit Tristar | RH | Flyforum | 3 | 05-01-2009 18:46 |
En hvit morgen... | EB | Flyforum | 11 | 19-03-2007 02:33 |