![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Siste morgen i Yangon nå. Nå skal det pakkes om, så den 15kg baggen som skal sjekkes inn i morgen, ikke må åpnes i BKK, de 14 timene vi er der. Norse tillater 10kg carry-on og personale item, for oss ubemidlede som må fly economy, så mye skal i kabinen, bl annet alt av vinterklær, så vi kan ta på lang-under-vinter rett før landing. Dagens flight ble endret for en mnd siden så går 1:15 senere en da jeg bestilte. Vi er nok ikke på hotellet ved BKK før i 22 tiden er jeg redd. Det er Myanmar National Airlines som skal ta oss til BKK, turens 16ende flight. Et selskap jeg ikke kan huske noen annen flyprater ha reist med. De flyr til ca 28 flyplasser bare i Myanmar og litt utenlands. I tilegg til 8 ATR 72-600 har de 2 738, som vi skal reise med. Ved BKK skal vi bo på Grand BS Airport hotell. Turens 24de og siste hotell. Vi må være ute av rommet kl12 og avgang er 18:45. Jeg håper vi kan få litt basseng tjeneste etter det, før vi tar oss til sentrum, for å se om det er noen severdigheter vi ikke har fått med oss. Planen er å ta taxi fra sentrum ca kl 16, innom hotellet, som er en 300 meter omvei, for bagasjen, og til flyplassen. Ha en fin dag, enten du flyr eller holder deg på landjorda.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Litt mer av sommerenferien ble spikret med booking av leilighet i både St.Moritz og Varenna i går. En tur i hockeyhallen med minstemann, før begge arvingen avleveres hos de gamle. Ha en fin dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Fin lørdag fra Ris. Her fingres det også…USA turen om en drøy uke må flyttes på og da er det mulig det sniker seg inn en Italia tur først. Blir spennende å se hva legen på Volvat sier på tirsdag. Blir nok en bra og rå kveld - tartar på menyen i kveld. Have fun:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God eftermiddag fra Thailand. Er ved at være på benene igen efter 4 dage i sengen med høj feber, godt det er overstået så jeg stadigvæk har små 5 uger tilbage at få set mig omkring og nyde det.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Vanlig lørdags rutine så langt, med kaffe, nettaviser og forum. Ingen store planer for dagen, men det skal visst handles inn ymse saker og ting som skal tas med til hytta i Thailand. Formen er ikke 100%, så blir nok ingen store utskeielser i kveld. Ha en strålende helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Fod morgen fra Frognersetern. Lett snø her. Ellers booket jeg en reise med sas gjennom reisebyrået til jobben i går. Måtte bruke litt diamantmuskler for å få plass. Alt dukket opp i sas-app, men så ble første leg borte. Amex har sagt to ganger nå at slt er som det skal, men får dobbeltsjekke mot sas.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg
Her snør det ganske tett nå så det blir nok en dag for inneaktiviteter. Jeg ble skrevet ut fra sykehuset i går uten at de var blitt så veldig mye klokere. De fant ikke noe galt på MR bildene heldigvis, men formen er fremdeles så som så. Nå er alt av bilder og prøver fra siste uken sendt Riksen som skal vurdere dem på mandag. Det er nok ikke helt utenkelig at det blir en Oslotur til uken, litt avhengig av hvordan de vurderer dette. Vi får se.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Høres jo hyggelig ut
Her planlegges dagens shopping. Og så er det store spørsmålet vin-pairing til fiskepinnene i kveld. En stødig Riesling eller muligens Bollinger. Forslag taes imot. Ha en best lørdag, med eller uten fingring
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knaus. Peis, egg & bacon og mimosa er unnagjort. Da ble reisen til Napa Valley booket på morgenkvisten (SAS priority service begynner å bli virkelig bra nå) Reisefeberen er på plass og det blir fire dager hvor det viser seg at gode kontakter skal sette opp noen vingård-lunsjer og omvisninger som ikke kan bookes. Mustang cab er også selvfølgelig satt av.
Nå er det ned i distriktet til Tristar for å vise familien det ekte Oslo hvor junior skal klippes arabisk og shawarma til lunsj. Scampi quesedilla er bestilt til kvelden og da blir det slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Inventory
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen .. morgenturen(e) er overstått, og nå ventes det på at ESPN hoster igang ett av de store hatoppgjørene i engelsk fotball .. og nei, jeg snakker IKKE om Orient-ManC ….
![]() Ellers er det passe behagelig temperatur og muligheter for at solen titter frem i løpet av dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra sør. Det er meldt varmerekord i dag. Passer fint med pool party da. Men først en treningsøkt. Ha en bra dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag fra Forus. Min bedre halvdel tok arvingene med på kino, så da stakk jeg like greit innom kontoret for å få unna litt etterslep.
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag! Her er ettåringen feiret med åpent hus fra klokken ett til seks. Så nå begynner roen å senke seg i stua. Men først må nok ryddemaskinen ta å koste over stue og kjøkken. Ha en fin lørdagskveld med eller uten fingring eller kosting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Yangon, Myanmar | Futura | Flyforum | 17 | 07-02-2025 23:05 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
VIP nattbuss fra Yangon til Bagan | robertaas | TripReports | 15 | 28-04-2016 12:53 |
God søndag fra Yangon | robertaas | Flyforum | 22 | 20-03-2016 20:36 |
8 små fra hjemreisen | LN-MOW | Bilder & foto | 0 | 15-03-2010 02:42 |