Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 28-01-2025, 06:04   #1
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Trøtt tirsdag!

Trøtt tirsdag fra Lillestrøm. Drikker kaffe og venter på taxi opp til OSL.

2,5 heftige jobbdager venter i London. Hadde normalt gruet meg, men jeg gleder meg for det er et utfordrende og spennende prosjekt. Så da er alt best, selv om jeg er trøtt

Ha en ekstra best tirsdag!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 06:12   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: Trøtt tirsdag!

Ekstra Best tirsdag fra Ris. Snart på vei oppover mot toppen av Oslo. En dag med møter før jeg tar banen ned til sentrum og kinodate med mannen. Kjør på:-)
EB is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 06:44   #3
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen. Fått flikket litt på en presentasjon allerede og skremt liv i jentene så nå bærer det ut på isen for joggetur og kontorering. Kona innvilget eldstejenta sykedag allerede i går kveld noe far ikke synes er innafor, men vi gar avtalt at det skal leses 1984 i dag så da er vel det faglige ivaretatt.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 07:27   #4
jb1
ScanFlyer Rusty

God morgen fra WAW. LOT tar meg snart til ARN etter at en sterk kaffe er slurpet!

Sent from my iPhone using Tapatalk
Old 28-01-2025, 07:44   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra L1. Trøtt og hanglete, og regner gjør det også. Får holde orden på husholdningen mens kona er opptatt med karrieren i dag. Ha en fin dag.
Old 28-01-2025, 08:19   #6
Tjab
Upgrade me....

Morn fra KSU. Kaffien er klar, det er møtene også..

Registrer krigstyper i dag å. Blir vel 4 år med nyheter som ikke er nyheter igjen tenker jeg. Gjesp, og lykke til med dagen

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 08:30   #7
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret.. Litt sent inn i dag da det i dag er 11 år (!) siden det ramlet et annet menneske ut av FruSud i Dubai. Juniro har god smak så det blir GoKart og sushi for kvelden.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 08:45   #8
Gunnar
ScanFlyer Gold

God morgen fra Forus. Jeg ser en stor åpning i skydekket, så da er det lov å håpe at vi får se litt sol på disse kanter når sola står opp, og før regnet ruller inn...

Men nå: kaffe og arbeid.
Old 28-01-2025, 10:14   #9
SK384
ScanFlyer Crusty

SK384's Avatar

God morgen fra Kongsberg. Her har det snødd en god del i natt og brøytebilene lagde også mye leven i natt og på morgenkvisten. Ikke de store planene for dagen. Sykehuset skal ringe meg etter lunch så får vi se om de har funnet ut noe mer om oppsamlingen av væske i magen og hva de eventuelt skal foreta seg.

Kaffekoppen står jeg lett over. Har aldri drukket kaffe og spart meg for masse bryderi med det. Jeg ser kjerringen og min datter blir helt desperate om det er noe tull med med kaffemaskinen.
Old 28-01-2025, 10:20   #10
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Grumpf fra det Sørlandske.....

Etter to netter a 4 timers elendig søvn er øyelokka nok så tunge. Måtte til og med på bortekontoret i dag, så det gjør ikke saken noe bedre. Vanskelig å sove lunsj her....

Ute er det så grått og overskyet at man skulle tro vi nærmet oss kl 17 i stedet for litt over 10 så mørkt er det her.

Altså bare sorgen å melde fra det Sørlandske.

Over til Bergen...

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 11:25   #11
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Hei fra Sandnes. Litt bedre suksess med kaffekoppene i dag. Kaffe kan kurere så mangt. Gruff for eksempel. Frøkna ruller rundt på gulvet som vanlig og jeg sørger for å toppe opp batteriene på beredskapslampe og powerbanker som vi fikk plukka frem når strømmen var borte en stund i går kveld. Ha en fin tirsdag forumister!
Twin Otter is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 12:15   #12
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Grumpf fra det Sørlandske.....

Etter to netter a 4 timers elendig søvn er øyelokka nok så tunge. Måtte til og med på bortekontoret i dag, så det gjør ikke saken noe bedre. Vanskelig å sove lunsj her....

Ute er det så grått og overskyet at man skulle tro vi nærmet oss kl 17 i stedet for litt over 10 så mørkt er det her.

Altså bare sorgen å melde fra det Sørlandske.

Over til Bergen...
Rart, 1 stk Danmark unna + litt, skinner sola fra blå himmel... De første påskeliljene og krokussene titter allerede opp fra jorda (som grønne spirer, vel å merke).

Kaffe, og snart sport.
Old 28-01-2025, 12:49   #13
OJB
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra FBU,
Østover med 4002 før tiden i morges. Prosjektmøter her inne før returen med 4043 i ettermiddag. Satser på at den går på tiden i dag og ikke som sist uke i vinterværet ca 2 timer sein ut fra OSL.
Ha en fin dag fortsatt.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 13:01   #14
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Rart, 1 stk Danmark unna + litt, skinner sola fra blå himmel... De første påskeliljene og krokussene titter allerede opp fra jorda (som grønne spirer, vel å merke).

Kaffe, og snart sport.
Du får holde på det vårværet i 2,5 uke til. Da skal jeg også til det Dyske...

Old 28-01-2025, 15:03   #15
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God tirsdag fra Santiago. Løpetur og litt hagearbeid unnagjort. Temperaturen skal over 30-tallet i dag så da er det bare å åpne hagekontoret. Konsert i kveld. Ha en bra dag.

Ezeiza is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 16:37   #16
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God morgen fra Las Vegas - her er jeg i ferd med å pakke så skal jeg sette meg i bilen og kjøre mot flyplassen som i LAS ikke er veldig langt unna byen. Har bevisst lagt inn unngå motorveier på Google Maps interstatene var høvelig aggresive her hehe om dagen så da kan jeg heller se veier jeg ellers kanskje ikke ville sett. Skjedde noe rart i går SAS sendte epost om at budet ble avvist, mens appen sa gratulerer oppgradert til business. Men så så jeg at de hadde trukket poeng og så gitt poengene tilbake igjen. Ombestemte SAS seg plutselig? Får vel prøve på flyplassen i LAX da, er vel kanskje innsjekk man gjør det der? Åpner vel 3 timer før? Litt irriterende at jeg da må ut av sikker sone. Ser det pr nå er 10 ledige seter i business så sjansen bør jo være der.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 28-01-2025, 22:39   #17
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
God morgen fra Las Vegas - her er jeg i ferd med å pakke så skal jeg sette meg i bilen og kjøre mot flyplassen som i LAS ikke er veldig langt unna byen. Har bevisst lagt inn unngå motorveier på Google Maps interstatene var høvelig aggresive her hehe om dagen så da kan jeg heller se veier jeg ellers kanskje ikke ville sett. Skjedde noe rart i går SAS sendte epost om at budet ble avvist, mens appen sa gratulerer oppgradert til business. Men så så jeg at de hadde trukket poeng og så gitt poengene tilbake igjen. Ombestemte SAS seg plutselig? Får vel prøve på flyplassen i LAX da, er vel kanskje innsjekk man gjør det der? Åpner vel 3 timer før? Litt irriterende at jeg da må ut av sikker sone. Ser det pr nå er 10 ledige seter i business så sjansen bør jo være der.
Expert Flyer viser både C9 og D9 på dagens LAX-CPH flight. Så her burde det jo være muligheter. Seatmap viser 11 ledige seter i biz og 2 ledige i Plus. Lykke til!

Old 28-01-2025, 22:46   #18
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bizflyer View Post
Expert Flyer viser både C9 og D9 på dagens LAX-CPH flight. Så her burde det jo være muligheter. Seatmap viser 11 ledige seter i biz og 2 ledige i Plus. Lykke til!
Ja det er det jeg også mener det burde være. Da ofrer jeg heller det at jeg må innom security enda en gang (du verden så digg at LAX er smidig mtp at man kan gå rundt hele flyplassen airside nå i motsetning til for noen år siden - men det tok sin tid å gå fra terminal 8 til Tom Bradley terminalen).

Svetta litt på LAS i sted da politiet plutselig hadde sperret av en gate rett ved der jeg fylte bensin på bilen. Fikk vite fra dama på bensinstasjonen at somebody got hit. Så det ble noen omveier, men alt i alt var det ganske smooth å avlevere på LAS. Som vanlig skulle jeg til å si i USA er leiebilsenteret sentralisert med alle de store på et større kompleks litt utafor flyplassen med en skyttelbuss til terminalene. Det gjorde jo at jeg ikke rakk å gå innom United Club før boarding (UA i LAS går fra en satelitt til terminal 3 hvor man må ta et tog til) men men

Last edited by Hypern; 28-01-2025 at 22:52.
Old 29-01-2025, 00:15   #19
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Update det funka å gå ut til innsjekk og ordne dette. Til den nette sum av 35k poeng. Antar det er fastpris og det er egentlig ikke så ille deal plus til business. Null kø i Tsa punktet på vei inn og gjorde at dette gikk kjapt. Jeg må si amerikanske flyplasser stadig er mer effektive i motsetning av hva de var for få år siden. Kan være at TSA i løpet av de rundt 20 årene etaten har eksistert har klart å løse ting bedre med årene. Cbp likeså hvor særlig de to siste besøk på Ord og nå Lax var ja en god opplevelse. Jeg forventer jo å bli satt i secondary hver gang omtrent.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited by Hypern; 29-01-2025 at 00:20.
Old 29-01-2025, 07:38   #20
Tjab
Upgrade me....

Hei Hypern. Det opprinnelige budet ditt. Var det over eller under "minimumsbudet"?

Fuck google, ask flyprat!
Tjab is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules