![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God “morgen” fra Cleveland. Litt over 0100 på morgenen. Blir noen timer søvn før frokost og en tur til Rock and Roll hall of fame før retur til California i morgen kveld! Ha en god onsdag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God midt-på-dagen fra Bangkok. Her har en surret seg bort i ThongLor området og fått i seg litt mat og en iced latte på truecoffee.
Nå blir det fotmarsj tilbake til Carlton hvor det skal sløves ved bassengkanten. Ha en glitters onsdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad stasjon. Dårlig timing i dag, når L1 er i rute. Kontorering på planen, før jeg tror det er barna og jeg som skal styre showet hjemme i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Kongsberg sykehus. Vanlige morgenrunden med intravenøs antibiotika og diverese målinger er gjennomført. Det kommer antagelig svar på noen prøver i dag. Mulig at jeg får dra hjem, men jeg må nok mest sannsynlig være til torsdag. Vi får se.
Fint vær her i Kongsberg i dag. Får vel prøve meg på en tur ut litt etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Tror det blir bussing ned til The Sandy Bay Great Centre i dag, slik at man kan spasere hjem i finværet. Så må man bare avgjøre om man skal ha gjærbakst og kaffe eller full lunch der nede.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Doubletree by Hilton oradea. Toget ble forsinka en god stund i går. På grensa ble vi stående lenge. Og fra togstasjonen tok jeg taxi jeg betalte i ungarske forint. Han tok jo ikke kort og h
Jeg hadde ikke rumenske penger. Men han kjørte etter meteret. Uber hadde ikke biler midt på natta. Toget hadde øl på fat da. Det kan man glede seg over. Engelsktalende personell og. Det gjorde livet greiere da jeg måtte importere billetten min i en app som var på ungarsk. Pdf på epost holdt ikke. Måtte inn i app så konduktøren hjalp meg med det. Munnbindpåbudet er opphevet I begge land da Sent fra min SM-G990B via Tapatalk Last edited by Hypern; 23-03-2022 at 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret.. To er fremdeles skikkelig nede for telling hjemme, og denne influensaen (ikke Covid) som går rundt nå er ganske hissig.
Godt å se mange deilige god morgen poster fra verden rundt igjen.. Håper dere kan smelle opp noen trip reports. Masse møter og planlegging her i dag og kalenderen begynner å fylles opp mot sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen …. Her pøser det ned i beste Seattle-stil. Tornadovarslet ser imidlertid ikke til å gå inn, og det skal man ikke klage på.
Ny kontoreringsdag. Må imidlertid ut å preppe litt, med Onkel Joe i Europa kan det potensielt skje mye rart, så noen brett med vannflasker kan være greit å ha. Cash også. Beste middel mot jinx’ing ihvertfall, og datasikkerheten rundt vann og el-forsyning her i Georgia kunne vært bedre …. Velvel .. nå frokost mens en dau rastafarianer synger om å røre rundt …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Berlin. Her hjemmekontoreres det før ny kveld med events på det rosa hotellet.
Hadde gruet meg litt da jeg liksom ikke kan særlig Tysk og det er kjipt på sånn mingel-ting. Men lot det stå til og det gikk bedre enn ventet. Wenn wir baden in Baden-Baden baden die Baden-Baden mädchen mit. Ha en fin en!
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra sjøkanten under innflygningen til BGO, hvor to Ospreys nettopp passerte over hodet. Lite flyging denne uken, men kommer nok sterkere tilbake neste uke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Newcomer
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God ettermiddag fra Forus,
her tok prosjektet av for fullt denne uken. Plutselig er er det langt på dagen etter møter og diskusjoner. Tiden går fort når man har det kjekt. I ettermiddag skal våronna gjøres ferdig i hagen. Ha en fortsatt fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God ettermiddag fra NORD by SJ på vei fra Heimdal til Oslo. Våknet ikke av spøkelser på Kongerommet på Baardshaug Herregård…men du verden for en opplevelse det var. Snart rødvin i spisevognen…tross alt bursdagen til mannen min som er hjemme. Skål!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trøtt torsdag fra OSL | Fnate | Flyforum | 10 | 14-10-2021 15:08 |
God, men trøtt mandag morgen på OSL | WF789 | Flyforum | 18 | 13-01-2014 19:09 |
G'onsdag | Savipix | Flyforum | 14 | 25-07-2012 17:31 |
Farlig trøtt purk på Skavsta | Isbamse | Flyforum | 1 | 10-03-2005 09:19 |