Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 11-08-2024, 04:23   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Homecoming eller God Søndag…

11 August - Martin er på vei hjem, ikke forum Martin i mine tanker, men Martin Mars Hawaii. Noen av oss her inne er Propeller Heads og om det er vann involvert jo bedre er det. Blir nok ikke alene ved Sidney International Airport i morgen, men stiller med Holmenkoll skien, Kamera og buss billett ! Land Rover til Port Angeles, Black Ball M/F Coho til Victoria - lunsj hos en av sponsorene - Otter Grill (Harbour Air som stiller med Piloter - har 2 Pub’s - hverken SAS eller Finnair har Pub saa hva vet de om Mat, derfor smaker maten om bord hos disse Grevling…
Old 11-08-2024, 06:07   #2
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default Re: Homecoming eller God Søndag…

Sommersøndsg i København:-) Snart morgenbad før morgenmad og så blir det en konsert i Glyptoteket i for idag før kursen settes nordover. Klar for siste uke i nåværende jobb - blir både jet og propell før jeg er ferdig. Best søndag ønskes!
EB is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2024, 07:13   #3
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Beitostølen. Litt usikker på om været frister til de helt store uteaktivitetene. Men på et eller annet tidspunkt får vi komme oss hjemover uansett. Ha en fin dag.
Old 11-08-2024, 07:29   #4
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God dag fra Hong Kong. Nest siste jobbedag her borte og akkurat nå er det lunchpause. Ellers går det rimelig i ett.

Ha en best søndag!

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2024, 10:27   #5
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

God søndag fra Rondane. Fridag, men utenfor så blåser det selv om det er oppholdvær og sånn sett ikke så mye annet i veien for en fin fjelltur. Men jeg lurer egentlig på å ikke gå så mye i høyden i dag og heller gå litt i en dal, for det blåser nå garantert mer oppi høyden. Skalljakka skal iallefall på tenker jeg. Etter at dagens mennesker har sjekka ut er vi plutselig bare en 30-40 gjester maks tenker jeg. Godt over en halvereing fra middagen i går det. Det gikk iallefall nok øl i går kveld. Det sies jo at alkoholsalg er jo det man tjener mest på i denne bransjen så det er nok positivt for bruket det. Fordelen med å jobbe på et sånt sted er jo at gjestene stort sett er blide og hyggelige og det er veldig få mennesker av den typen "vet dere ikke hvem jeg er" som finner veien hit. Det er lite status å få hos DNT gitt og vi har heller ingen presidentsuiter. Den beste standarden vi har er et 2 sengsrom, som for sikkerhets skyld er køyesenger. Men ja stort sett så vet de fleste som kommer hva man kommer til.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2024, 10:36   #6
Ezeiza
ScanFlyer Blue

God søndag fra Majorstuen. SAS Link tok oss pent hjem fra VCE i går kveld. Herlig uke på sjøen gjennomført, og en natt på Hotel Ciprian på tampen var en opplevelse for livet. Godt med en dag til indretjeneste før hverdagen melder seg i morgen. Men vipps så skal det pakkes til Chile.
Ezeiza is online now   Reply With Quote
Old 11-08-2024, 11:28   #7
HMWK
ScanFlyer Molded

HMWK's Avatar

Sommeren var ikke over! Strålende solskinn i dag. Jeg og yngstemann må finne på noe i det fine været. Konemor er i bedre form også. Tror det blir grilling i dag! Kanskje blir det en is til dessert også.
HMWK is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2024, 12:11   #8
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G’morgen, ja .. Bikkjebeistet lot meg få sove litt lenger enn normalt, men nå er frokost overstått for alle og morgenturen venter.

En busk må flyttes, en dør må males og en (eller to) biler må vaskes. Hæppi Sønday.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2024, 14:00   #9
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Hallo fra Tønsberg. Her startet dagen med en liten 90 kilometers sykkeltur, og det tror jeg jaggu fortjener litt kake snart. Må også pakke litt for to netter i Oslo for oppstart i ny jobb, og siden jeg jo egentlig jobber i Drammen så spanderer jo arbeidsgiver kost og losji

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2024, 14:43   #10
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God ettermiddag fra sjøkanten. Noenlunde i water på grunn av morgenbadet. Nå sitter man og myser bort på damene somspiller badminton og må tenker på hjemturen. Mor skal spille tennis-turnering og far skal på middag i byen med gamle UAE-venner på besøk.

Sommer ass..

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules