![]() |
|
|
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
…….som gift med en liten italienerinne hender det at man ender opp i morsomme utfordringer som i kveld….Kanon Beach hvor vi er, er på ingen måter High Fashion , vi er litt mer Patagonia Fleece, North Face og Birkenstock (tviler på at Cnausen noensinne er observert i Birkenstocks) ikke noe galt med hverken Cnausen eller Birkenstocks - men Olje og Vann blandes ikke så godt (så hvorfor henter OJB Olje ut av vann ?).
Men Kanon Beach har noen meget meget gode resturanter, deriblant Newmans 988 (998 er adressen) John Newman var en typisk Pacific Northwest legende, en surfer Dude som utdannet seg som Chef (YES CHEF!!!) i Paris og som fant ut at bølgene langs elven Seine ikke akkurat egnet seg til Surfing, så etter utdanning og trakassering i Paris Resturanter dro tilbake til Pacific City (Home of Pelican Brewery) og ikke bare startet sin egen resturant her i 2006, men hjalp utallige andre til å starte disse perlene av resturanter langs Highway 101 ! John ble dessverre drept i en bil ulykke langs 101 på bursdagens hans 19 Juni, ikke uvanlig - dette er en Highway som tar og gir ! Uansett, Resturanten lever videre og vi har fått bord for å feire en fyr fra Kolbotn og dermed fant den lille italienerinnen ut at hun manglet neillakk til beina (Birkenstock !!!) og vær oppmerksom, det er lettere å finne utrolig bra øl (også noe en ikke finner på Cnausen (jeg har forsøkt)) Birkenstocks og Puffins (de er så stilige (men de trenger litt øving på landingene). Italienerinner gir aldri opp og her er hun med den eneste flasken med Nailpolish (tviler på at fargen vil bli en slager på Oslo Fashion Show - men jeg får en Lobster Risotto med noe Cnausen vin greier !! Her tilslutt vår Rescue hund som nyter solnedgangen: ![]() Ha en like god søndag ! PS Den lille Italienerinnen og Hund nummer 1 kan skimtes i bildet
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag med en følelse av lørdag. Kaffe, forum og papiraviser er alltid en hyggelig start på dagen. Drøye 14 dagers oppussing skal vaskes ut….du verden hvor man finner støv etter murerarbeidet. I kveld kommer det gjester på middag og på menyen er det smørflyndre…og vinskapene er fyllt opp. Nyt sønlørdagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Dere er fancy der oppe med negle lakk på Bjørkestokkene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen noe lenger østfra ... Her i Mosjøen er man igang med søndagsvakta. Masse bråk i natt med fjerning av sne i gatene, men naturen tok hevn og la et nytt lag oppå der skiløpersneen var. Sol og fint igjen nå, men det skal tette seg til ved lunchtid, så da blir det nok fint og glatt.
Nå skal frokosten inntas, så blir det vel etterhvert å rusle over til kontoret. Mer behagelig å kunne jobbe på stor skjerm. En fin liten spasertur er det også. Trallala og ha en fin søndag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Solen skinner, og gårsdagens vind har omtrent forsvunnet. Så få vi se om vi reiser hjem i kveld eller drøyer til i morgen. Ha en fin dag
Og Patagonia har jo blitt endel av finansuniformen DC-8-63 ![]() https://www.dn.no/d2/mote/patagonia/...7-1-rlotmtwlhp |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemme. Her blir det litt ryddesjau in formiddag før det dukker opp litt familie for å feire at sjefen i huset runder 2 år. Det tar og så fokuset bort fra egen alderdom som inntreffer en drøy uke senere og ikke er like gøy å feire
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Ikke bare Vestkysten som har kanon'e strender, ganske fint her og. Savner hund, dog ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen. Tidlig igang her for å få ett stk barn avgårde på håndball cup. Det tar litt tid siden sminke tydeligvis er obligatorisk. (Neglelakk på tærne er ikke nødvendig). Må vel også en tur å få kjøpt egg siden kona ikke synes det er naturlig å gi beskjed når man tar de siste eggene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
Mornings fra Grønland. Her sitter man foran skjermen med en kopp kaffe og er klar for å følge Dennis Hauger i dagens F2 løp. Håper han har nullstilt og er klar for å kjempe om seieren i dagens løp i Baku. Ha en strålende søndag
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra København. Hele formålet med denne danskebåtturen er drikke. Så da blir det en øl på et tidspunkt man hjemme i Norge ville sett ned på. Jeg funderer på å finne et smørrebrød snart. Har mine favorittsteder i byen
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Knaus Hills. Bacon-Free frokost og OBOS-lobster rolls på menyen. Nå skal det rånes litt med toppen av før vinteren slår inn igjen og venner fra DXB skal møtes på brygga. Jeg deler George Costanzas ganske strenge meninger om å ikke betale for damer eller parkering, så da da er dragens parkeringsplass under Tjuvholmen fin og ha.
En ganske utfestet Drage har ETA 1800 (hvis hun ikke blir tatt av politiet på vei ned igjen også) så der er det vel faktisk enda an lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her blir det en sosial søndag. Først opp til opphavet som med stressfingre har postet de underligste ting på Messenger.
Deretter blir det et lite Fly & Øl treff. Ett som har vært nesten et år i planleggingen. Det kjenner jeg blir bra. Så blir det vel film og vin i sofaen hjemme til slutt. Søndager blir ikke stort bedre enn dette. ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Told og Snaps hadde ledig bord. Så da var lunchen berget . Regninga tør jeg ikke å tenke på men godt er det. Husker jeg var her for noen år siden og , leverer fortsatt varene
Sent fra min SM-G990B via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Makan!
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Da venter vi bare på en forumist som for noen år tilbake fikk en reiseklasse på fly kalt opp etter seg.
![]() Skål! ![]() Sent fra min SM-F711B via Tapatalk
![]() |
#17 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Finner ingen 'Monkey' på medlemslista? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra Highway 1 og 101 | dc-8-63 | Flyforum | 10 | 04-11-2021 21:39 |
God søndag fra Highway 101 | dc-8-63 | Flyforum | 5 | 31-10-2021 13:50 |
Aviation - The Invisible Highway | LN-MOW | Flyforum | 4 | 31-07-2014 01:00 |
Jetson-inspirert resturant ved LAX stenger | robertaas | Småprat | 1 | 08-01-2014 21:59 |
Contrail Highway :) | TobyAllan | Bilder & foto | 9 | 10-04-2011 07:14 |