![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Berlin. Klar for 10 timer på ITB messen - som arrangeres for første gang siden 2019. Landet for gang på nye BER i går og kan vel si at terminalen som Norwegian og Ryanair bruker ikke var like flott som jeg hadde trodd en ny flyplass ville være. Nå klar for en liten tur ut i gatene før frokost - ble 17000 skritt i går og målet må jo være en økning. Ha en best tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Siden jeg har kalt inn til første møte 07 så er det bare å komme seg avsted. Et eller annet «long» fikk jeg etter ferien, men satser på en løpetur mens eldstemann er på trening skal gå an. Podcast skal også lages. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien der himmelen over Ekebergsåsen brenner. Defintivt lysere tider nå, om ganske så kaldt. Tidlig på jobb uten trim denne morgenen for det blir to ganger reggis i løpet av dagen. I kveld spanderer Amex middag på Ling Ling. Er spent på opplegget.
Så håper jeg det kommer bedre meldinger fra Georgia-avdelingens sykdomsforløp i dag enn i går. Hørtes ikke noe gøy ut med allergisk reaksjon som ikke slipper taket. Last edited by Chriscross; 07-03-2023 at 06:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
GMorgen fra bortekontoret. Det ble 3 gode kilometer i bassenget i dag også og er på vei til å legge opp en 4k plan, som går vel ut på og blant annet droppe sjokoladefontenen Dragen vartet opp med i går kveld etter et voldsomt pasta-måltid (dette skjer hvis jeg ikke rekker hjem til kjøkkenet først) Hun klarer i tillegg og trippe ut for å måke på med tennis i tre timer etter dette.. Umenskelig.
Møter og koz Last edited by SudCaravelle; 07-03-2023 at 08:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret. Her dukker det opp en takstmann i løpet av dagen for å pirke i vegger, gulv og tak, og forhåpentligvis ikke finne noe mystisk. Utenom jobb går tiden til rydding og finne ut hvordan man skal presentere kåken på bilder på torsdag. Forhåpentligvis er sirkuset over om et par uker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Guten morgen aus senator lounge Zurich
30 timer på reise hittil, bare 4 timer venting før siste leg til Oslo... Mulig jeg må på nattskift i kveld også ![]() Fikk en del søvn i natt - hadde tronesete 4A hos Swiss fra Singapore. Er en stor fordel at rommet til beina er mye større på første rad med biz Så kan man bare håpe på ledig midtsete med SAS hjem og sitte å lure på hva som er lureste reisevei hjem fra OSL
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
buenos dias desde Tenerife. Turen går i dag med Iberia Express til madrid, hvorfra mit lift videre til LHR venter med British Airways.
En forrygende uge i Marokko er nu ebbet ud. Jeg vender helt sikkert tilbage til det afrikanske land.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Middels morgen fra Strømmen hvor jeg venter på å komme inn hos Overtannlegemester Skrangleknarp for å få redigert tennene. Eller helt spesifikt, tanna.
Det er ikke favorittøvelsen. Ha en bedre en
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Litt ommøblering av uken , ukeas jobbtur østover skyves til fredag på grunn av møteaktiviteter og tilpassing av disse. I kveld er det middag på byen med gode arbeidskolleger. Ha en fin vinterdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God ettermiddag fra Bangkok. Sen sushi lunch på Fuji mens fruen er et eller annet sted og gjør seg lekker… Gårsdagens utflukt gikk til Ratchada og Jodd Fairs. Et ganske nytt utendørsmarked som ser ut til å trekke både unge lokale og en del turister. Mye klær, sko, smykker og selvfølgelig mat og drikke. Men stille i byen i går da det var en eller annen helligdag og alkoholforbud. Men om man ville ha litt rusmidler var det bare å oppsøke en av de mange cannabisbarene som har dukket opp siden sist jeg var her. Er resultatet av en litt forhastet og lite gjennomtenkt lovendring for å tillate cannabis til medisinsk bruk… Ha en strålende tirsdag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra snøføyka i Skaun!
I helga kom det ca 50 cm nysnø, og det kom nettopp et nytt farevarsel her om store snømengder opp mot 25 cm det neste døgnet, så dette blir gøy! Kona er på jobbtur til Ålesund,så da må skrotnissen selv få ut ATV`en og brøyte i løpet av kvelden... Brum! Gledes til Manchester og regnvær til helgen, må ta med paraply på jobb i stedet for spade. Spratt nettopp opp en mail fra "SAS family and friends" her, så da er juleshoppingen i boks med en snartur til Chicago på Black Friday. ![]() Ha en snøfri dag i kulden alle sammen! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Hun er fortsatt rød over det meste og har fullt av sår i munnen, så de neste fire-fem dagene blir det flytende føde for henne. Ikke mere covidrestriksjoner på sykehuset. De sier at det kun kommer inn noen slengere for tiden, og kun milde tilfeller og en og annen hypokonder. Ellers skinner solen, og jeg fant ut at det igjen er mye biler på veien i rushtiden ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]() Quote:
Godt å høre det går bedre med fruen ![]() ![]() |
|
![]() |