![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Fy flate... jeg har blitt sånn dølling som står opp om morran og gjør masse rart.
Tredje dagen denne uken, at jeg frivillig står opp 04-05 og reiser inn på kontoret 06:30. Er der 2,5 timer før de andre kommer. Får gjort veldig mye, altså... men: WHERE's MY MOJO??? Savner sommer'n... Noe innmari. Jenter i bikini. Lange lyse kvelder. Pluss 18 istedenfor minus. - "hjertet mitt blør for'e, Teo" - mumler bare elefanten fra skuffen sin. Han er bare glad for å få meg ut, så han kan begynne hjemmekontoret. Det er bare en sjokoladebolle igjen i kjøleskapet. På tide å få på seg høreteleklaffene Dra på seg ulla og ut i kulda Kanye West - Bound 2... "one good girl is Worth a thousand b***es... BAM" Ha en fin dag.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 20-01-2016 at 06:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra hovedstaden. Hjemme med sykt barn, selv om jeg ikke synes han er så sykt. Så vi får vel snike oss ut en tur i kulda og mate noen ender og spise litt søtt bakverk. Ha en fin dag
I det minste fikk jeg luftet med i lysløypa i går med en fin tur fra Linderudkollen til Lilloseter ![]() Last edited by Someone; 20-01-2016 at 10:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen Oslo nord melder om 17,7 kuldegrader denne morgen - det knistrer under bena og så godt å sette seg i en oppvarmet bil før man reiser disse få km til jobb.
Håpet at frostrøyken ikke forstyrrer flytrafikken på Gardermoen eller andre flyplasser - det går alltid utover paxen som skal ut å fly :9 Ha en flott dag i kulden. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy morgen fra SVG-utland. Har hatt en kjapp visitt innom kontoret før jeg ble kjørt bort hit. Her har en nettopp kjøpt en øl te 111,- kroner, det er tett på ran på høylys dag. Men skitt au, flyet ser ut til å være i rute så da blir det ikke flere av den sorten her.
Ha en fenomenal dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God formiddag fra Oslo her driver man og finner ut hva man egentlig skal skrive masteroppgave om... Jeg har jo 4 måneder på meg men jeg tenker jo at det å starte på å skrive uka før den skal leveres er en særdeles dårlig ide. Ha en bedre dag dere som vet hva dere skal gjøre... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ettermiddag fra Snillfjord, aka vinterland!
![]() Her har det kommet umenneskelige mengder snø, og mer skal det komme før det visstnok blir en del varmere i været..noe som nok vil by på en våtere type vann. Nåvel, her har man tatt fatt på å rydde i diverse dokumenter som burde vært ryddet for lenge siden. Blant annet innboksen for epost har fått en omgang. Det er nesten ufattelig hvor mye sprøyt og svada en har gått med på å motta frivillig av reklamer og andre nyhets-brev gjennom årene. Vaskemaskinen durer som om det står om livet, og ellers må en legge en ørliten slagplan for helgen da man er invitert i barnedåp. Ha en fortreffelig en forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim
Her snør det også godt-mer eller mindre sammenhengende siden i morres, så nå har vi fått fine mengder ![]() For å sitere en av gutta i "Vinterveiens helter" på NGC ; "It's monni cåmming daown fråm the skai"... ![]() ![]() ![]() Ha en flott dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Guten Trond melder om en dårlig dag i Akersgata - en slik der man ikke får gjort noen ting, og bare har dårlig samvittighet og er kjempelei. Vel, får håpe det blir likar i morra - her føler jeg det bare er surr. Får skrive et par private mailer, ser ut til at det blir "guttetur til Kiev" - høres jo litt suspekt ut, men slik er det når flere vil være med på tur. Men som jeg sier - vi reiser på samme fly og bor gjerne samme sted, og kan spise og drikke sammen når det passer - men stor sett får det bli på egenhånd med mindre vi skal på seriøse utflukter.
Ha en bedre dag i kulden, den dårlige lufta og den generelt trasige tiden ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Her i vestsørøst forbereder vi oss på at det hvite stoffet kommer også hit. Maks en tomme, sier de om området vårt, men vi får se hva det blir etterhvert som dagen skrider frem. Kan uansett bli interessant da bakken er frosset godt, så kommer det som regn, blir det trolig blåis på veiene ...
Uansett, her på gjemmekontoret er det godt og varmt og kaffe finnes i foreskrevne mengder. Ubegrenset. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Fine farger om dagen, både morgen og ettermiddag. Nå kom månen opp også så kan sikkert bli fine bilder for de som makter å fikle med kamera i kulda.
Quote:
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Guten Morgen aus Berlin | EB | Flyforum | 14 | 06-03-2019 18:49 |
Guten Morgen | EB | Flyforum | 10 | 26-09-2016 13:58 |