![]() |
|
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra kjøkkenloungen på Ris. Ferie og gjett om vi er klare for Seattle:-) Frokost hjemme - så får vi se hva Icelandair serverer til lunsj på rad 2 til Reykjavik og middag også på rad 2 videre til Seattle. Uansett så blir det en tur innom Gin-biblioteket på begge strekningene. Nyt onsdagen du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God onsdag fra Bangkok hvor det kan meldes om 32°C med innslag av sol innimellom.
Her startet dagen med indretjeneste, klesvask og stryking før vi tok en sen frokost ute i dag, et nydelig måltid. Nå nytes en ice mokka på kontoret (café Amazon) og siden blir det fotmarsj hjem hvor det andre kontoret skal besøkes (bassenget). Ha en nydelig onsdag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]() Quote:
![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Larvik!
Midt i uka tur er ganske digg, nå er det for å se på hvilket gulv vi skal ha i den nye leiligheten her. Ganske så kjedelig vær i dag men frokosten var god. Ønsker alle en riktig fin onsdag! ![]() PS Man rakk en runde på julemarkedet i Oslo i går før toget gikk. Ikke helt som i Wien men absolutt pent. Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Dagen skal hverken tilbringes i Bangkok eller Seattle, men noe midt i mellom. Altså Hovden Lufthavn som igjen ligger mellom Ørsta og Volda. Hjem litt tidlig siden man skal delta på en juleavslutning i klassen til minstemann. Det blir både kaker, underholdning og kaffe visstnok.
Kanskje man kan toppe dagen med å treffe ett av sine ungdomsidol på dagens tur? Den legendariske Torstein Hyl fra den minst like lengendariske rapgruppa Side Brok! "Høge brelle" er dagens mantra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg. Om et par timer går ferden med til Gardermoen med et av VY sine type 75 sett. Deretter bærer det over fjellet til Bergen for litt ferie og besøk av foreldre. Dette blir første flytur på over 3 år så det er sannelig på tide med litt flyvning igjen. Ellers har det snødd en god del her i natt og det virker ikke som det skal stoppe med det første heller.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Straks klart for en foreldresamtale, før L1 tar meg til kontoret. Hjemme alene med barna, så jeg og minstemann får være heiagjeng sammen på storebrors hockeytrening i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God tur til EB!!! Heldiggris..
God morgen fra Bortekontoret.. Hjemme 2200 i går, opp 0500, mekke matpakker, børste enorme mengder snø av 50 års-krisen og deretter svømme 3000 meter (på nesten gammel rekord) - da er det deilig å høre trakteren putre bak i byssa. Booker en liten inneriks-tur i dag som faktisk bikker meg over til dobbel Diamant i år - artig nok er 80% av disse poengene privat og ser at til og med Dragen bikker Diamant og alle tre arvingene "ekte" EBG, 100% på privat-reiser - Da må jeg si man er gode kunder av bolaget ![]() Masse jobb og middags-date i sofaern med Dragen ikveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
He he.. neppe.. Det er mye carbon der ute med langt hyppigere reising. Men man skulle hatt et Leisure Pandion
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra Sandnes. Tidlig oppe for å logge på et Teams-møte. Ikke så ofte det skjer at jeg logger på jobb hjemmefra men i små mengder er det greit.
Det finns ei trapp som går ned til ei kjeller. Den e så trang at du må gå sidelengs. Der MOW går opp trappa for å komme til kontoret går jeg ned. Etter møte blir det mest sannsynlig en treningsøkt etterfulgt av kveldsjobbing. Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() G’morgen fra grålysningen. Nå skal dynga oppsøkes, før det blir en kjapp tur på åtter’ns favorittsjappe, Walmart. Alt er stengt i morgen, så må sørge for å ha alt nødvendig i hus så vi overlever til fredag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Vi har de siste aarene virkelig forsoekt aa redusere hva vi kaster og resirkulerer, her paa oeya har vi ikke ei soeppel dynge, vi har en transitt stasjon, som betyr at alt vi leverer i aapne containere, blir kjoert til Tacoma hvor det lastes paa et soeppel tog (et av 5 tog som forlater Seattle / Tacoma daglig) vet at noe ender opp naer Bellingham hvor det forbrennes. Vel dagens LCCWalmartRant - i dag kommer broder EB og svoger HK, det blir en meget hyggelig uke sammen med dem, vaeret ser ut til aa bli bra (det fikk regnet fra seg i gaar - nok til at den lille italienerinnen startet dagen dypt inne i Zillow (vaar Finn.no for eiendommer) hun har svart belte i Zillow og fant noe som kan bety en liten holme tur paa meg ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra hjemmekontoret. Følte for minst mulig eksponering av meg selv for "vinteren" (pluss elektriker dukket opp for sluttkontroll) så da ble man her.
Julebord på jobb i morgen, så får vel stryke en skjorte, selv om man har fått beskjed om å droppe blådressen. Mulig det også venter en field trip til Kalnes sykehus også i morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra handleavdelingen. I dag handles inn konfekt til en god del av kundene våre, samt at det shoppes til årets julekasse som vi sender til våre utenlandske ansatte rundt om.
Jule er høytiden der vi virkelig skal få angre på at de begynte å jobbe for et Norsk firma. Så Bongos shoppingassistengeneral har handlet inn til alt fra tacofredag til brunost med jordbærsyltetøy og litt makrell i tomat for å skylle ned med. Går de helt i kjelleren skal de kunne plukke opp igjen formen med Gjendekjeks og seigmenn. Nå inn for å skrive instruksjoner og pakke. Ha en stilig dag!
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() God dag fra gjemmekontoret. Har holdt oss hjemme denne uka fordi sjefen mente det var bedre at vi satt på hjemmekontor enn i kø på motorveien. Klager ikke på det. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Men jeg har vært nøye med å merke alt med at det er en gave og sendingen går til en privatperson. I tillegg har jeg spesifisert ned i minste detalj hva innholdet er og butikkprisen på det i Norge. Har funka panser.
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Ferdig med de obligatoriske morgenmøtene her i prosjektet og tar en liten "time out" for kaffepåfyll og frekventering på Forumet. Utsatte ukas tur østover til i morgen på grunn av snøvær siste dager som tradisjonelt skaper forsinkelser på OSL og med "jernhesten" fra OSL ut til Asker. Det fine og snøfrie været her over i sørvest skal utnyttes senere idag. Tenkte å sko bilene med vinter dekk i anledning årstiden. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]() Quote:
"Dear Jeddi Warrior - thank you for great cooperation during the year, deeply apreciated, enclosed you find some of Koreas finest nudles to enjoy. Also enjoy a small collection from my 2 TB p...n collection on the USB stick. Merry Christmas" Tror jeg ville foretrekke Bongos shopping.... S |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |