![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. På tide å sveive i gang pc og kaffemaskin...en hel dag på hjemmekontoret venter. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra en stasjon nær...eh meg. På tide å komme meg på jobb for å spå litt. Dessuten må en tabbe-hotellbooking fikses. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12 fra Mjøndalen til Lysaker. Litt møte-marathon på regionkontoret på Lysaker før turen i ettermiddag går til hovedkontoret i Bodø.
Ønsker alle en fortreffelig dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Sykkel til jobb, men her overlevde både skulder og styre. Like heldig var ikke en kar ned Sinsen, som ble forbikjørt av en syklist med barn i henger på altfor nært hold, slik at hengeren tok med seg syklisten. Han fikk høre det godt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra kontoret.. Bordeaux og en hel pose Totenflak (med paprika og ost) er definitivt ikke prestasjonsfemmende for svømming - i dag gikk det tregt..
I dag er det hard core auapair men plukke opp barn tre steder, lage mat, legge dem og pakke. Dragen skal jobbe, wine og dine.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Trallabom fra Lillestrøm. Her bærer det etter hvert til OSL og London for en relativt bedagelig jobbtur. Det betyr å ut å drikke øl med kollegaer og noe pressefolk før jeg reiser hjem igjen i morgen.
Var stålsatt på at flyet gikk 11:40, for det gjør jo alltid BA763 på denne tiden av året. Men så oppdaget jeg i går at jeg faktisk skal fly SAS. Heldigvis BA hjem i morgen. Elefanten sitter og vurderer om han kan få smusstillegg for å måtte dra på Operaen i jobbsammenheng på søndag. Ha en fin en
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God formiddag fra Santiago de Cali og Colombia som nå våkner til liv. Det er 26´C i øyeblikket, men det skal bli opptil 34´C før den synker.
Jeg har husket å pakke ned shorts, men solfaktor lå igjen hjemme. Var innom noen apotek her igår og ingen av de ville selge meg annet enn 100% sunblock(ja selv kunden ved siden av meg pekte å sa jeg MÅTTE ta den?!). De syntes vel at jeg var skummel lys i huden(jeg har faktisk blitt omtalt som "el blanco" opp til flere ganger på denne reisen og det i tillegg til å være "el gringo" som jeg etterhvert har blitt ganske vant til...så jeg stikker meg nok litt ut. MEN vi nordmenn vil jo ha litt brunfarge med hjem, så jeg var innom en drugstore-sjappe og fikk dealet til meg en +50 faktor og håper at litt brunfarge klarer å trenge seg igjennom. Det er interessant å passére flere landegrenser på denne reisen å se de ulike nyansene i væremåte her i Sør-Amerika. Mens folk i Peru kan ha en særegen "stillhet" over seg og oppleves som både introverte og beskjedne, men likevel utvise en rørende omsorg og varme, er folk her i Colombia til motsetning mer ekstroverte, direkte, spontane, sjarmerende, men også omsorgsfulle og vennlige. Uansett land; omtanke og vennlighet setter "el blanco" fra Norge stor pris på! Ha en strålende onsdag(både med og uten høy solfaktor!) Last edited by FBI2012; 21-08-2019 at 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|