Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 21-08-2019, 05:37   #1
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Default God onsdag fra Ris

God morgen. På tide å sveive i gang pc og kaffemaskin...en hel dag på hjemmekontoret venter. Ha en bra onsdag du også.
EB is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2019, 07:20   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default Re: God onsdag fra Ris

God morgen fra en stasjon nær...eh meg. På tide å komme meg på jobb for å spå litt. Dessuten må en tabbe-hotellbooking fikses. Ha en fin dag
Old 21-08-2019, 07:29   #3
fluxie
Flyprat fusentast

God morgen fra L12 fra Mjøndalen til Lysaker. Litt møte-marathon på regionkontoret på Lysaker før turen i ettermiddag går til hovedkontoret i Bodø.

Ønsker alle en fortreffelig dag!
fluxie is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2019, 08:48   #4
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra jobb. Sykkel til jobb, men her overlevde både skulder og styre. Like heldig var ikke en kar ned Sinsen, som ble forbikjørt av en syklist med barn i henger på altfor nært hold, slik at hengeren tok med seg syklisten. Han fikk høre det godt

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2019, 08:51   #5
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra kontoret.. Bordeaux og en hel pose Totenflak (med paprika og ost) er definitivt ikke prestasjonsfemmende for svømming - i dag gikk det tregt..

I dag er det hard core auapair men plukke opp barn tre steder, lage mat, legge dem og pakke. Dragen skal jobbe, wine og dine..

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2019, 10:05   #6
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Trallabom fra Lillestrøm. Her bærer det etter hvert til OSL og London for en relativt bedagelig jobbtur. Det betyr å ut å drikke øl med kollegaer og noe pressefolk før jeg reiser hjem igjen i morgen.

Var stålsatt på at flyet gikk 11:40, for det gjør jo alltid BA763 på denne tiden av året. Men så oppdaget jeg i går at jeg faktisk skal fly SAS. Heldigvis BA hjem i morgen.

Elefanten sitter og vurderer om han kan få smusstillegg for å måtte dra på Operaen i jobbsammenheng på søndag.

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2019, 16:21   #7
FBI2012
ScanFlyer Silver

FBI2012's Avatar

God formiddag fra Santiago de Cali og Colombia som nå våkner til liv. Det er 26´C i øyeblikket, men det skal bli opptil 34´C før den synker.

Jeg har husket å pakke ned shorts, men solfaktor lå igjen hjemme. Var innom noen apotek her igår og ingen av de ville selge meg annet enn 100% sunblock(ja selv kunden ved siden av meg pekte å sa jeg MÅTTE ta den?!). De syntes vel at jeg var skummel lys i huden(jeg har faktisk blitt omtalt som "el blanco" opp til flere ganger på denne reisen og det i tillegg til å være "el gringo" som jeg etterhvert har blitt ganske vant til...så jeg stikker meg nok litt ut.
MEN vi nordmenn vil jo ha litt brunfarge med hjem, så jeg var innom en drugstore-sjappe og fikk dealet til meg en +50 faktor og håper at litt brunfarge klarer å trenge seg igjennom.

Det er interessant å passére flere landegrenser på denne reisen å se de ulike nyansene i væremåte her i Sør-Amerika. Mens folk i Peru kan ha en særegen "stillhet" over seg og oppleves som både introverte og beskjedne, men likevel utvise en rørende omsorg og varme, er folk her i Colombia til motsetning mer ekstroverte, direkte, spontane, sjarmerende, men også omsorgsfulle og vennlige. Uansett land; omtanke og vennlighet setter "el blanco" fra Norge stor pris på!

Ha en strålende onsdag(både med og uten høy solfaktor!)

Last edited by FBI2012; 21-08-2019 at 16:24.
FBI2012 is offline   Reply With Quote
Old 21-08-2019, 16:22   #8
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Quote:
Originally Posted by EB View Post
God morgen. På tide å sveive i gang pc og kaffemaskin...en hel dag på hjemmekontoret venter. Ha en bra onsdag du også.
...og heldigvis ble hjemmekontoret byttet bort med bortekontor på Godset på Losby. Mett og fornøyd nå.
EB is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules