![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Kaffe og nyheter før jeg beveger meg til kontorkontoret og nok timer til at fredagen avspaseres. Nå krøp gradestokken over 0 så da blir det vel en og annen tur ute også. Nyt onsdagen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen på toget fra Værnes. Hjem igjen i kveld engang. Fin frokost hos Radisson når den er inkludert i prisen, men irriterende at de på død å liv skal ha id. Takk og lov for førerkort-appen.
Så Fnate var på standsmessig tur i går. Er det andre måter å komme inn i LH F lounge på nå enn å betale F-billett i hard valuta, evt ha Amex Centurion? Last edited by Chriscross; 12-10-2022 at 07:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Her viser gradestokken 0 grader og det tegner til å bli en riktig fin dag. Ikke så mye på programmet i dag, men jeg skal i allefall ut å mosjonere litt. Formen kommer seg dag for dag og i går ble det 2,3 km. Vi får se hva jeg klarer i dag. Først er det dagens blodprøver som står for tur. Jeg drar til sykehuset om litt. Jeg må ta dem før morgenmedisinene da de ellers vil påvirke prøvene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret. Litt espresso før det skal kontoreres. Kona tapte «hjemme-med-sykt-barn» lotteriet, mens satser på han blir frisk til i morgen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra LH572. Her er det ca 50 min til vi lander.
Skål!
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra T-banen. Endelig er helsa i heimen god nok til å dra på kontoret, skal bli trivelig å se folk før man reiser til NYC i morgen. Prøvde meg på innsjekk i SAS-appen men det endte med "Computer says no"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Heisann fra Sandnes. Frokost er underveis her. Startet dagen med en tur til det lokale dekkhotellet for å legge om til vinterdekk på bilen da vi planlegger å kjøre over fjellet i nærmeste fremtid. Kanskje litt tidlig ute, men liker å være på den sikre siden. Men før vi setter kursen østover blir det noen timer på jobb. Ha en fin dag forumister!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God morgen fra kontoret,
Kjapt innom en kunde i nabobygget for å hilse på, samt levere noen dokumenter fra en av deres kunder, aka min fru. Slik er det i logistikk. Fruen sparte masse penger på å outsource dokument levering til meg og jeg fikk tatt en kjapp prat med kunden. Ellers en del på programmet, så skal nok få dagen til å gå greit. Men nå, påfyll av kaffe S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra bortekontoret hvor man har vært tre kopper allerede.. Full rulle og sikkert halv-sund kveld i kveld også.. Ganske kjipt, man lever som en hippie og går fremdeles ned en halv hekto i uken..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
Vært frost på bilen de to siste morgener her på østsiden av fjellet så absolutt ikke for tidlig |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God formiddag fra Swiss Senator lounge i ZHR, terminal E. Skulle egentlig være godt på vei vestover til LAX med SK931 i business nå, men fikk melding fra SAS om kansellert flight sent i går kveld, etter at jeg hadde lagt meg på flyplasshotellet på Gardermoen! Full panikk, men heldigvis tikket det inn ombookingsmelding ganske raskt. Så nå flyr jeg Swiss biz OSL-ZHR-LAX istedet. Ankommer LAX nesten fem timer forsinket ift SK flighten, noe som skaper litt trøbbel for meg, men forhåpentligvis ordner det seg.
Ut fra det jeg leser om kompensasjon ser det ut til at jeg har rett til noe i dette tilfelle, stemmer det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag/ettermiddag fra Forus,
3dje dag med HAZOP i prosjektet , det er intensivt ja. Må en tur bort på Stavanger Trafikkstasjon i "lønschen" og få nytt førerkort. Førerkortet fra -94 er utdatert får jeg beskjed om fra etaten og går ut ved årsskiftet. (Den gamle formatet) Synd for der står det at det er gyldig til 2051 ! Har ikke hatt noe problem med dette siste snart 30 år i inn- og utland når jeg leier bil. Vel , alt har en ende. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen,ja … Fin og mild morgen. No jacket required.
06:11 og her er søplebilen hos naboen allerede. Snart passerer den første skolebussen. Og jeg setter på litt havregrøt …. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Flyklapper
|
![]()
På nye eventyr med Mr Lova Lova og følge? Venter i spenning ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 17 | 05-08-2020 23:33 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 25-09-2019 20:15 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 04-09-2019 17:47 |