![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Klar for en dag sammen med kollegaer på kontoret før vi tar bilen til Trondheim i ettermiddag. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Espresso i koppen mens rådyrene utenfor har eplefest i hagen. Skulle nesten hatt en rifle. Får vel etterhvert komme meg på jobb, men først skal lømlene inne, også ha mat. Flybilletter til vinterens alpetur ble også bestilt i går, akkurat nå ligger returen inne med Helvetic og E190, så får vi seg hvor mange ganger Swiss klarer endre dette innen vi drar.
Ha en fin dag Last edited by Someone; 04-09-2019 at 06:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra L12. I dag er det berammet hele 4 møter på OSL og i nærområdet, så spørs om det ikke blir litt trasking rundt på området rundt hovedflyplassen. Ha en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God Morgon från Lysaker Torg,
Klar för dag två med kurs idag och det blir spännande att se hur deltagarna svarar på mina utmaningar ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra fuktige Bergen.
Nettopp Innsjekk via DY-app på flyet til KRK i morgen. Crew tur med noget i glasset. Fikk Seq#1. Det er tredje gangen siden i sommer at eg er kjapp på labben og får førsteplassen. Godt å være først i noe ![]() Ellers, blir dagen rolig og blodig ![]() Fuktige hilsener fra fuktige Bergen Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#6 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God formiddag fra det Sørlandske!
Her bøtter det ned. Startet i natt. Eldstemann er på klassetur med overnatting i gapahuk. Regner med at han kommer søkkvåt hjem. Her arbeider man heldigvis på kontor, så man slipper å bli våt. Skal kontorere masse i dag, men først gleder jeg meg til lunsj.... God onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
'Morgen fra Finca Can Gall, Ibiza!
Dagens treningsøkt er unnagjort og frokost inntatt. Rolig dag før natten skal tilbringes på Pacha med Flower-power onsdag ![]() Overraskende god onsdag ønskes! ![]()
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God etter-lunch fra utkanten.. Nesten ny pers på svømmingen i dag og appen mener at gårsdagens Bordeaux og Totenflak skal være forbrent.
I dag er man igjen alene med de tre små så vi får lage noe "morsom" mat og fyre opp i peisen. For et møkkavær.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God etter-lunsj fra Trondheim!
På jobb, men føler jeg heller burde vært i sengen en ekstra dag. Jaja, lærer aldri. For mange artige ting å jobbe med ![]() Bikket i dag nok poeng til en morsom tur Asia i C med en *A partner, så da er det bare å finne ut når det er et hull i kalenderen til både meg og samboeren og bestille i vei. Ha en flott onsdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hula i Bergen. Ute pøser det ned i bøtter og spann, så godt å sitte inne i hula å se på elendigheten. Halvannen time til her, så går turen mot BGO og SK hjem.
Da er det helg helt til mandags eftan. Ha en fin fin onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen, ja ... sol og fint og fortsatt behagelig temperatur. Travle dager med jobb, influensasyk kone og svigerbeist på sykehus ... men sånn er'e .. livet tar og livet tar.
Trist dag i flyverdenen i dag også .. American opererer sin siste MD80-flight i dag og de siste maskinene sendes til Roswell. AA gjør mye ut av dette og det har også vært rimelig mye aktivitet blant fansen på facebook. ![]() At least there's coffee ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Upgrade me....
|
![]()
God kveld fra havet.
Her registrerer jeg at jeg nok jinxet Norwegian til konkurs ettersom at jeg for første gang siden 2013 skal ut å fly med dem... Krysser fingrene for at de overlever til ETTER ferien ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 14-08-2019 22:24 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 4 | 22-05-2019 13:03 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 3 | 21-11-2018 13:07 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 15 | 19-09-2018 22:24 |