![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra 1395. Solen skinner, og barna ser ingen grunn til å sove bort dagen. Hagearbeid står på planen, før det dukker opp flere besteforeldre på grilling senere. Dessuten ligger jeg bak ukens løpeplan, så det må det også gjøres noe med. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 08-05-2022 at 06:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Heihei fra 2004. Her venter jeg på frokost før det blir tog til aerodromen og fly videre. Satser på at kollektivtrafikken er i like skarp rute som i går. Det trengs når man har en Bongo-booking.
Suvverent enenement i går, og jaggu ble det ikke Toppmøte også. God Morgen-post i morgen kommer fra 30040. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
God morgen og god frigjøringsdag fra null777. Flagget er heist og kaffen nytes på verandaen nå. Spiste man ikke opp gullvaflene i går kan man gjøre et nytt forsøk i dag… Ha en herlig søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra null970
Flott møte i går, og idag er det rolig morgen før arbeidsoppgaver kommer, og også her er flagget montert. Ha en god dag enten du er i ro, på jobb eller på reise!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra 0674 - har ikke noe spesielt på tapetet i dag, men en liten tur ut i finværet må det da bli. Happy frigjøringsdag , dagen gir jo i år et litt ekstra perspektiv man må sitte pris på mtp det som skjer kun en kort flytur unna i Europa. Måtte Putin tape krigen så det synger. Ukraina gjør det for Europa mener nå jeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg.
Det tegner til å bli en fin dag her i Kongsberg i dag. Ikke de store planene for dagen utover litt trening og naturligvis fotball og formel 1 på TV'en senere i dag. Det var et veldig hyggelig treff i Lillestrøm i går. Kjekt at vi kunne samles så mange til god mat og hyggelig samvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra 3050. Veldig hyggelig i går! Heldigvis ble det en tidlig kveld. Det var strategisk lurt, da dagen skal brukes til både oljing av terrassen og en løpetur. Ønsker alle en flott dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra null655.
Jaggu hadde de Aperol Spritz i Deltabyen også. Ingen store planer for dagen, men en tur opp på takterrassen for å teste ut den nye parasollen skal man vel få tid til. Ha en finfin søndag!
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra Lillestrøm. Hotellfrokost unnagjort. Straks blir det å sjekke ut av hotellet her før jeg treffer en kamerat som hadde lyst å hilse på. Og litt senere blir det tog til aerodromen og et fly med rød nese. Ha en fin søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God søndag fra Lillestrøm!
![]() Virkelig en hyggelig kveld i går. Fantastisk at så mange kunne komme. Takk for laget! Her er det gått en tidlig morgentur alt i dag så nå er det å slappe av og nyte søndagen! Ha en fin frigjøringsdag! ![]() Sent fra min SM-G998B via Tapatalk
![]() |
#11 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra knausen. Junior der levert på fotballkamper og far slapper av i solveggen mens fire kilo svineknoker trekker og koser seg frem til karrieren som eisbein starter i kveld.
Midtlivskrise-gaven falt i smak og en lang søndagstur med en besøkende fra DXB ga fin solbrenthet i vikene tidligere i dag. Han likte at noen fra nok et oljeland skaper peroleum-forbruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Jaja, da var man kommet seg til Newark. Grei overfart i 45A med ledig sete ved siden av meg, så klager ikke. Nå blir det å vente i to timer på Terminal A før det blir 1A ned til ATL i en E175.
Husker da Continental fløy ned hver time. Med MD80. Det var tider det ..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
Så ble det bytte til C84 ... Heldigvis går det buss.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra 1395 | Someone | Flyforum | 10 | 06-03-2022 19:15 |
God lørdag fra 1395 | Someone | Flyforum | 20 | 13-02-2022 12:51 |
God lørdag fra 1395 | Someone | Flyforum | 14 | 20-11-2021 15:37 |