![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra 1395. Eldstemann har overnattingsbesøk, dog ble de sendt tilbake i seng nå jeg hørte de starte dagen 05:00....Flybilletter til NCE neste sommer ble booket neste sommer. Så får man se hvor mange endringer SAS klarer gjøre innen den tid. Retur er ikke bestilt, men frister mest med Flyr. Men da må de først legge ut sommerprogrammet for neste år. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra treningssentret. Gårsdagens quizgreie utgikk da folk trakk seg. Så ble en bursdagspils for en venn i stedet. Like greit det ikke så sent da man kan starte dagen på treningsstudioet ja
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God lat morgen fra Lillestrøm. Godt med en rolig dag innimellom! Nykvernet kaffe og bare velstand. Ser på bilder fra i går og tenker på hvor heldig man var med været på Cornell turen. I dag er det tåke i Lillestrøm. Ellers tror jeg at jeg skal fly med Tiger Moth og Cornell neste år hvis anledningen byr seg! Det er jo skikkelig flyvning liksom, litt annet enn OSL til BGO med SAS. For all del, det er jo også fint, men litt annet inntrykk i en åpen cockpit.
Ønsker alle en staselig søndag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. På vei inn til Oslo for første jobb event ting siden korona kom. Det blir spennende.
Ha en fjong dag
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Kolsås. Her shoppet man også flybilletter i går, langhelg i Roma og Firenze da jeg har en søster på utveksling i sistnevnte. Litt for tidlig å reise med yngstemann pluss dårlige flyforbindelser gjorde at kona sa jeg uansett måtte dra, så spurte en kompis som trengte ca null overtalelse.
I ettermiddag fyrer man opp grillen og slenger hjemmelaget pizza på en stein inni der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hula i Bergen hvor det jobbes helg, så det ble ikke noe gjenåpnings fest på meg. Stille og rolig på jobb, så en får jo syslet med litt private aktiviteter da, og i aften går turen hjem til SVG.
Ha en glitrende flott søndag der ute! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag fra R11. På vei til OSL og SK som skal stå for transporten hjem til SVG. Fint med en helg i Oslo sammen med kjæresten. Bare å glede seg til neste luftetur i slutten av oktober.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra 30040, hvor det så smått har begynt å lysne. Godt med ny ipad som bare går ned 2% på batteriet istedet for 80% i samme tidsrom .. Blir litt enklere når man allerede om en uke skal på langtur.
Nok en gammel helt har vandret heden, så nå spilles det ‘Hello’, som han sikkert sier når han møter opp til øving med det etterhvert store bandet i himmelen. RIP Alan Lancaster. Ingen store planer i dag, annet enn å sparke igang svigerbeistet. Og blåse det løvet jeg ikke fikk blåst i går. Hanan galer, og bikkjene følger intenst med. Fint å bo på landet. ![]() Last edited by LN-MOW; 26-09-2021 at 13:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra Hemingbanen. Lufter junior litt etter spredt levering av unger.
Alle reisedokumenter for Spania er levert og en halvannen kilos coulotte skal fikses før man får pakke litt. Last edited by SudCaravelle; 26-09-2021 at 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
God ettermiddag fra 4005, hvor formiddagen har blitt brukt til litt rekognosering i 4057 i forbindelse med boligjakt. Resten av ettermiddagen er satt av til klesvask og oppfriskning av fag.
![]() |
#11 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God kveld fra sørlige Kreta, fantastisk stjernehimmel og god lokal hvitvin.
Ned med en stappfull SK A320neo Apollo-charter i forrige uke, resten av gjengen levert med Condor B757-300 i går. Leste akkurat om DAT MD-83 farewell flight, men den ryker visst akkurat datomessig dessverre, hadde jo vært gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra 1395 | Someone | Flyforum | 26 | 08-09-2021 16:28 |
God mandag fra 1395 | Someone | Flyforum | 6 | 26-07-2021 22:29 |
God mandag fra 1395 | Someone | Flyforum | 7 | 28-06-2021 14:59 |
God torsdag fra 1395 | Someone | Flyforum | 7 | 24-06-2021 18:11 |