![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Så var mina 72 timmar i PVG snart över. Får se om det blir SK via CPH till GOT eller LH via MUC.
Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Supergnarf! En flott tur over fra London til LA er over. Nå sitter man på en noe stusselig Air France kantine og venter på 8 nye timer på fly. Denne gangen i Economy Extra, og det frister helt ubeskrivelig lite. Vel, vel. Hytta lokker i andre enden.
Ha en fin onsdag, folkens.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Forus. Lite som minner om sommer når jeg ser ut av vinduet fra kontoret. Tåke, regn og 13-14 grader. Hadde tenkt meg en tur in til gladmaten i dag, men får se om det blir noe av det i dette været.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra TLL! Her stekes det
![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
god morgen fra Samdefjord. Her ute i fjorden legger havtåken en demper på sommerfølelsen. Retur til Tjøme etter frokost. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Jelloo!
Har ikke kjent riktig på formen enda, men den nærmer seg vel 90/100. Ordinær fridag i heimen idag som uansett skal brukes til å komme til hektene, er fortsatt endel ord som brister når jeg prøver snakke! Oh well, ser ut som solen skinner i det minste...
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra kontoret i Krsand!
Siste dag på jobb denne uka, før jeg tar meg ut i verden i morgen. Hadde en stri tørn med å rydde plass på kontoen i går før aftenens lottotrekning. Har akkurat fått plass til 118 mill nå. Passer egentlig ganske greit! Har for øvrig fått dilla på denne låta: http://www.youtube.com/watch?v=yRZwKcdrWlM
Enjoy! BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Mosterøy !
Idag tar jeg nok mest sannsynlig turen inn til Stavanger på gladmaten. Ellers blir det en tur til naboøya seinere ikveld... Ha en fin dag folkens ! -Andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra et nitrist Narvik. Pissregn i flere uker nå, og fortsatt ingen bedring i sikte innen nærmeste fremtid. Er det rart man blir værsyk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Amatør
|
![]()
God morgen, undertegnede er godt i gang med å nyte det første av tre avspaseringsdager i sommer..fant ut av at det ville være deilig å sove ut noen dager!
![]() I kveld venter Oslofjordens hvite svane, Stena Saga! Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
G'mooooorgne,, ja .. !! Sitter her og følger ManU-Shanghai på Fox Soccer mens jeg varmer opp til dagens arbeidsdag.
Sol og fint ute - dog litt i varmeste og fuktigste laget. Er klar for langhøst nå. Kun et par uker til skolestart også - det betyr slutt på de lange bedagelige morgenene ... Venter Onkel Brun innom - pakke med to modeller ligger på en varebil et sted mellom Roswell og her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Minner meg om historien:
Hvis Tante Rød er på besøk, får vi prøve Tante Brun. Hvis hun ikke vil, så kommer Onkel Blå! Da kan du vel selv tenkte deg hvilke assosiasjoner man får ved at du skal ha Onkel Brun på besøk, hehe! Jaja, ferie fra i morgen. Kunne ikke dy meg nå! Må se å komme meg hjem å pakke gitt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Newcomer
|
![]()
God ettermiddag fra Kreta, nærmere bestemt Heraklion! Dette er et planespotting sted jeg annbefaler på det sterkeste! Kommer fly over hele tiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag:-) | EB | Flyforum | 11 | 06-06-2018 18:55 |
G'onsdag | CK | Flyforum | 13 | 12-03-2008 19:08 |
Go-o-o-onsdag! | LN-MOW | Flyforum | 8 | 06-09-2006 12:21 |