![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Er det mandag? Er den god?
På plass på gjemmekontoret. Nå sliter med at en leverandør oppdaterte mjukvaren sin i helgen, så nå virker ingenting. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Forsovelse, mistet frokosten og hodepine.
Denne mandagen kan kun bli bedre. FQTV
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
I følge kalenderen min er det mandag. Synes starten på dagen har vært tålig bra så jeg velger å kalle det en god mandag jeg da. Uka byr på tre arbeidsdager for denne karen. Etterpå blir det muligens en liten utflukt. Enn så lenge får vi holde koken så godt det lar seg gjøre. Ha en fin dag folkens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Joda det er mandag igjen.
Dagen startet med litt frisk luft og det hjalp nok på våkenheten. Nå er det tilbake på gjemmekontoret for litt kontorering. Heldigvis ikke noen planer i dag, og det er fint. For jeg liker en rolig start på uka. Reiseplaner denne uka? I wish........ Lengste reisen blir til nærmeste Kiwi butikk.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Snart halvveis i dagens arbeidsdyst, jobb i morgen, så faktisk 3 dagers avspasering resten av uka!
![]() Ble litt motivert av nyheten i natt om at EU vil åpne grensene for fullvaksinerte amerikanere i sommer, og håper det samme skjer motsatt vei. I såfall kan det hende man får bruk for billetten over dammen 09 Juli allikevel... Time will show! Straks lunsj, da får jeg vel ut å lete etter litt arbeidslyst. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Asker. 2 av 4 Teamsmøter er unnagjort, jeg har fått tradet litt på Nordnet og en løpetur, som innebar et litt forskrekket møte med en løpsk hest uten rytter, er gjennomført. Da gjenstår resten av Teamsmøtene, hente en bestilling på Polet og benytte gjenåpnede butikker til å fornye skoparken til arvingene.
Visstnok verdens pilot dag i følge sosiale medier, så gratulerer til dere som er det Ha en fin dag Last edited by Someone; 26-04-2021 at 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm.
Reiseplaner denne uken? Ja, faktisk. Etter litt studier av coronaregler har vi forstått det som at det er ok å overnatte på hotell og å spise mat der så lenge man ikke bruker kollektivtransport og ellers følger kontaktregler som i kommunen man reiser fra. Kanskje litt umusikalsk, men på fredag skal vi ta oss fri. Sette oss i bilen. Kjøre opp til Brimibue i Lom. Spise 7-retter og overnatte. Dagen etter fortsetter vi til Røisheim og gjentar. Blir første gang på ganske nøyaktig 6 måneder at vi beveger oss utenfor Lillestrøm kommune sammen. Blir fint for sjelen og ikke minst - betalt 100% med flaskepanting! Det jeg muligens angrer litt på er at bilen har sommerdekk. Men det får stå til, ellers får vi parkere og leie en bil på veien. Ha en fin en
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Voldsomt så mange positive sjeler her da.
Etter min erfaring er det ikke noe som er så galt at det ikke kan bli verre. Også her er to teamsmøter unnagjort, to gjenstår. Må vel bli en tur ut i skogen i dag også, det påstås at kroppen har godt av det
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Tralla-tralla-la-mandag! Deilig med en fridag igjen.En hel uke siden sist. Mye som må gjøres før planen er at Chester tar meg vestover torsdag.
Ser ut til å bli nok en strålende dag. Frokost og første kaffekopp er inntatt og Page & Plant synger om et blått tog på radioen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hver aften er som en lørdag, hver morgen er som en mandag
1 down, 6 to go ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God ettermiddag. Joggetur unnagjort i lunsjen her også. Det samme er Teamsmøtet og presentasjon for et av morgendagens møter på gang. Skal ikke se bort fra at kjøleskap og fryseskap skal inspiseres på Fnates yndlingskjøpesenter iløpet av kvelden. Jvor stor er forskjellen på 39 og 38 dB i praksis mon tro?
Men først til fysio som jeg håper får knadd opp skuldrene. Fint med helseforsikring på jobb. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Fra internett:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Vanlig samtale er vel rundt 60? Tror neppe et kjøleskap som avgir 39 dB er uutholdelig mer bråkete enn et på 35.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]() Quote:
Er du tøff prøver du Ziplinen over elva like ved. Er du som meg nytes synet av de som "zipper" med en kald øl fra Lom Bryggeri på terrassen med utsikt over elva. ![]() Kjører du via Otta og Vågå til Lom er det nok bart og fint hele veien. Kim |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |