![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Skikkelig tidlig eller sent alt etter som men man må da se på debatten. Trump avbryter programlederen og Biden hele tiden og fremstår som en respektløs bølle. Ikke helt uventa. Men brød og sirkus er det.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
En meget trist dag for USA, det Amerikanske folk var de store taperene i kveld....dette var bare skikkelig trist....er veldig redd for at uansett valg resultat - Donald Trump vil fortsatt vaere president ...
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. I gang med frokost nå og kaffen putrer ned på kanna. I dag skal det mekkes bremser på avkommets doning. Men først slipper starter en der en slapp i går, episode VI
![]() Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Asker. Litt snørrete i dag, så da ble det hjemmekontor allikevel. I kveld skal det pakkes før morgendagens fjelltur, og det pleier være en unnskyldning til å ta seg en øl her i huset, pakkingen altså. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra???
Bergern fortsetter Corona-reisingen og våknet opp med denne norske utsikten. Ikke spesielt atraktivt beliggende dette hotellet, men meget effektivt om man er bilist. Kan røpe at oppholdet gir penger i kassa til Petter S, men hvor ligger det? ![]() ![]() Skal meske meg på Borbacka ikveld, så man får bare komme seg opp og ut og så får jeg vurdere Trumps og Bidens innsats litt senere. Overraskende ordentlig onsdag ønskes!
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Pass deg for GT'en der. Hilsen 22 år gamle meg på julebord der for en del år siden. God onsdag fra jobben. Litt mindre å gjøre enn fryktet fordi en container ikke var der dne skulle være. Men nok å gjøre allikevel. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Prærien. Blytungt å komme seg på Sats i dag, men bra å være ferdig med det. Snart skal det lounges på Color Magic. Kona må jo ha fred på hjemmekontoret så jentene og jeg tar en ny tur. Må innrømme at NYC på fjorårets høstferie var mer spennende, men iallfall godt å komme seg på tur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God formiddag fra bortekontoret her i Sør!
Greit vær og 16 grader må da være bra til årstiden. Her skal det kontoreres til den store gullmedaljen og det blir sikkert noen timer ekstra i dag. Good day! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra hjemmekontoret. Straks skal det imidlertid fartes inn til bortekontoret. Deilig lun morgen i dag. Fulgte ikke med på debatten i natt heller. Behøvde man egentlig det? Dette blir neppe noen særlig grei vinter i USA uansett. Åkke som er det vel ikke akkurat første gang i historien det er noe relativt spinnville politikere der borte (eller andre plasser) og etter regnet kommer solen. Eller noe sånt.
Men man får bekymre seg for det man kan påvirke. Akkurat nå betyr det en tur innom Platesjappa for å se om de har Ja Ja Ding Dong på LP til Elefanten. Og så får man gjøre litt andre lure ting. Spise noe eller noe. Ha en fin en.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra Valdres. Debatten i går ble heldigvis/dessverre like flau som forventet og gikk så av skaftet som fryktet - bare pinlig.
Nå er det reisefeber her.. utrolig hvor glad jeg er i Oslo og merker at jeg er temmelig by-gutt. Svært flott hytte og flotte omgivelser, men fire netter holder for meg.. hjem til egen seng og en annen peis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad onsdag fra Erzscheidergården på Røros. Liten pust i bakken før det blir middag med kundene i kveld. Ha en fortsatt bra onsdag med rene hender og bra avstand.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Neste debatt vil bli utført med to bokser på scenen som de hadde i gamle spørreprogrammer på TV til deltagerne og mikrofonene vil kun være på når de har lov til å snakke. 'Just precis!' ![]() G'morgen fra 'et sted dypt inne i Trumpland'. Her skinner solen fra skyfri himmel og måleren viser 11 grader. Deilig. Det var i dag man skulle ha fri. Last edited by LN-MOW; 30-09-2020 at 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Finn Erik Edvardsen
|
![]() Quote:
The Founding Fathers hadde ogsaa solide tricks i lov verket om valg av Supreme Justices, vi ser jo at det var det null respekt for. Det er mange scenarioer som vil gi Trump ny periode - Nancy Pelosi som midlertidig president 21 Januar forutsetter at valget ikke er avklart, men hvis mail in votes forkastes i store mengder, og Proud Boys skremmer vekk nok velgere i demokratiske distrikter er det nok scenarioer.
Bainbridge - A Drinking Island, with a Sailing Problem Last edited by dc-8-63; 30-09-2020 at 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Sitter og prøver å se på debatten, og prøver å se for meg følgende:
Jonas: "Nesten 300 har dødd av Corona..." Erna: "Du hadde mistet dobbelt så mange!" Nei, jeg klarer ikke se det for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Sydney og god første sommer(vinter)dag | Hypern | Flyforum | 19 | 01-06-2016 17:13 |
God onsdag:-) | EB | Flyforum | 19 | 27-01-2016 15:54 |
God onsdag | Someone | Flyforum | 11 | 25-06-2014 20:27 |
God onsdag | Someone | Flyforum | 34 | 30-11-2011 21:29 |
God onsdag! | seilfly | Flyforum | 22 | 15-10-2008 22:11 |