Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 30-09-2020, 04:21   #1
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Default God onsdag

Skikkelig tidlig eller sent alt etter som men man må da se på debatten. Trump avbryter programlederen og Biden hele tiden og fremstår som en respektløs bølle. Ikke helt uventa. Men brød og sirkus er det.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 05:17   #2
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Re: God onsdag

Quote:
Originally Posted by Hypern View Post
Skikkelig tidlig eller sent alt etter som men man må da se på debatten. Trump avbryter programlederen og Biden hele tiden og fremstår som en respektløs bølle. Ikke helt uventa. Men brød og sirkus er det.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
En meget trist dag for USA, det Amerikanske folk var de store taperene i kveld....dette var bare skikkelig trist....er veldig redd for at uansett valg resultat - Donald Trump vil fortsatt vaere president ...
Old 30-09-2020, 06:17   #3
Ruby
Tomleskolt

Ruby's Avatar

God morgen fra Stavanger. I gang med frokost nå og kaffen putrer ned på kanna. I dag skal det mekkes bremser på avkommets doning. Men først slipper starter en der en slapp i går, episode VI
Ha en fin en!
Old 30-09-2020, 08:25   #4
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra Asker. Litt snørrete i dag, så da ble det hjemmekontor allikevel. I kveld skal det pakkes før morgendagens fjelltur, og det pleier være en unnskyldning til å ta seg en øl her i huset, pakkingen altså. Ha en fin dag
Old 30-09-2020, 09:07   #5
Bergern
ScanFlyer Dusty

God morgen fra???
Bergern fortsetter Corona-reisingen og våknet opp med denne norske utsikten. Ikke spesielt atraktivt beliggende dette hotellet, men meget effektivt om man er bilist. Kan røpe at oppholdet gir penger i kassa til Petter S, men hvor ligger det?

Skal meske meg på Borbacka ikveld, så man får bare komme seg opp og ut og så får jeg vurdere Trumps og Bidens innsats litt senere.
Overraskende ordentlig onsdag ønskes!
Old 30-09-2020, 09:25   #6
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Quote:
Originally Posted by Bergern View Post
God morgen fra???
Bergern fortsetter Corona-reisingen og våknet opp med denne norske utsikten. Ikke spesielt atraktivt beliggende dette hotellet, men meget effektivt om man er bilist. Kan røpe at oppholdet gir penger i kassa til Petter S, men hvor ligger det?

Skal meske meg på Borbacka ikveld, så man får bare komme seg opp og ut og så får jeg vurdere Trumps og Bidens innsats litt senere.
Overraskende ordentlig onsdag ønskes!
Det der er jo Quality Airport Hotel Gardermoen. LHL-sykehuset på øverste bildet.

Pass deg for GT'en der. Hilsen 22 år gamle meg på julebord der for en del år siden.

God onsdag fra jobben. Litt mindre å gjøre enn fryktet fordi en container ikke var der dne skulle være. Men nok å gjøre allikevel.

Ha en god en
Martin is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 09:43   #7
Chriscross
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Prærien. Blytungt å komme seg på Sats i dag, men bra å være ferdig med det. Snart skal det lounges på Color Magic. Kona må jo ha fred på hjemmekontoret så jentene og jeg tar en ny tur. Må innrømme at NYC på fjorårets høstferie var mer spennende, men iallfall godt å komme seg på tur.
Chriscross is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 10:08   #8
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

God formiddag fra bortekontoret her i Sør!
Greit vær og 16 grader må da være bra til årstiden.

Her skal det kontoreres til den store gullmedaljen og det blir sikkert noen timer ekstra i dag.

Good day!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 10:52   #9
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God morgen fra hjemmekontoret. Straks skal det imidlertid fartes inn til bortekontoret. Deilig lun morgen i dag. Fulgte ikke med på debatten i natt heller. Behøvde man egentlig det? Dette blir neppe noen særlig grei vinter i USA uansett. Åkke som er det vel ikke akkurat første gang i historien det er noe relativt spinnville politikere der borte (eller andre plasser) og etter regnet kommer solen. Eller noe sånt.

Men man får bekymre seg for det man kan påvirke. Akkurat nå betyr det en tur innom Platesjappa for å se om de har Ja Ja Ding Dong på LP til Elefanten. Og så får man gjøre litt andre lure ting. Spise noe eller noe.

Ha en fin en.

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 11:23   #10
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Valdres. Debatten i går ble heldigvis/dessverre like flau som forventet og gikk så av skaftet som fryktet - bare pinlig.

Nå er det reisefeber her.. utrolig hvor glad jeg er i Oslo og merker at jeg er temmelig by-gutt. Svært flott hytte og flotte omgivelser, men fire netter holder for meg.. hjem til egen seng og en annen peis.

ATH, SFO, NCE, ATH, ATH, BLR, ATH, MIA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 15:00   #11
Bergern
ScanFlyer Dusty

Quote:
Originally Posted by Martin View Post
Det der er jo Quality Airport Hotel Gardermoen. LHL-sykehuset på øverste bildet.

Pass deg for GT'en der. Hilsen 22 år gamle meg på julebord der for en del år siden.

Jeg klarte å styre meg og du har selvfølgelig helt rett
Old 30-09-2020, 15:14   #12
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad onsdag fra Erzscheidergården på Røros. Liten pust i bakken før det blir middag med kundene i kveld. Ha en fortsatt bra onsdag med rene hender og bra avstand.
EB is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 16:08   #13
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
...er veldig redd for at uansett valg resultat - Donald Trump vil fortsatt vaere president ...
Ingen fare med mindre han vinner lovlig og resultatet blir sertifisert. Blir ikke resultatet klart, heter presidenten Nancy Pelosi den 21. januar. Det finnes en del tricks i lovverket nettop med tanke på slike situasjoner. The Founding Fathers har en del tricks i ermet.

Neste debatt vil bli utført med to bokser på scenen som de hadde i gamle spørreprogrammer på TV til deltagerne og mikrofonene vil kun være på når de har lov til å snakke. 'Just precis!'

G'morgen fra 'et sted dypt inne i Trumpland'. Her skinner solen fra skyfri himmel og måleren viser 11 grader. Deilig. Det var i dag man skulle ha fri.
Radar Station KGRV3

Last edited by LN-MOW; 30-09-2020 at 16:59.
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 20:23   #14
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Quote:
Originally Posted by LN-MOW View Post
Ingen fare med mindre han vinner lovlig og resultatet blir sertifisert. Blir ikke resultatet klart, heter presidenten Nancy Pelosi den 21. januar. Det finnes en del tricks i lovverket nettop med tanke på slike situasjoner. The Founding Fathers har en del tricks i ermet.

Neste debatt vil bli utført med to bokser på scenen som de hadde i gamle spørreprogrammer på TV til deltagerne og mikrofonene vil kun være på når de har lov til å snakke. 'Just precis!'

G'morgen fra 'et sted dypt inne i Trumpland'. Her skinner solen fra skyfri himmel og måleren viser 11 grader. Deilig. Det var i dag man skulle ha fri.
Solen skinner egentlig her i dag ogsaa, men jeg kunne saavidt skimte 777x9 naa lavt over Bainbridge gjennom roeyken som siger innover oss igjen. Solen og lyset den gir er igjen bronze farget.

The Founding Fathers hadde ogsaa solide tricks i lov verket om valg av Supreme Justices, vi ser jo at det var det null respekt for.

Det er mange scenarioer som vil gi Trump ny periode - Nancy Pelosi som midlertidig president 21 Januar forutsetter at valget ikke er avklart, men hvis mail in votes forkastes i store mengder, og Proud Boys skremmer vekk nok velgere i demokratiske distrikter er det nok scenarioer.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	NYT 09302020.jpg
Views:	101
Size:	129.7 KB
ID:	49440  

Last edited by dc-8-63; 30-09-2020 at 20:50.
dc-8-63 is offline   Reply With Quote
Old 30-09-2020, 21:21   #15
Martin
ScanFlyer Mile High Club

Global Moderator

Martin's Avatar

Sitter og prøver å se på debatten, og prøver å se for meg følgende:

Jonas: "Nesten 300 har dødd av Corona..."

Erna: "Du hadde mistet dobbelt så mange!"

Nei, jeg klarer ikke se det for meg.
Martin is offline   Reply With Quote