![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nespressoog nyheter før hjemmekontoret åpnes i 6-tiden. Fortsatt fint vær så jeg satser på å få tatt flere av telefonmøtene til fots iområdene rundt heimen.. Ha en bra onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Good morgen fra hjemmekontoret. Europa stort sette merket rødt, så dermed ingen flyplaner i august og september 2020. Hvor lenge kan SAS og Norwegian holde seg oppe og ikke slår seg konkurs, da inntektene er lik minimal ??
Nei for heller planlegge våren 2021 - Ha en flott dag videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra the Hills, familien er avgårde og seks (!) matpakker smurt. Melding fra skolen om et det må være to matpakker per barn grunnet Covid.
Ett møte og så en deilig lang gåtur ned til kiropraktoren i sentrum. Ha en fin dag. Last edited by SudCaravelle; 19-08-2020 at 10:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God dag fra Hvalstad. Her fikk jeg tid til en brukbar løpetur etter barnehage- og skolelevering. Første av dagens to møter i gang, mens vår nye støvsugerrobot jobber ivrig.....multitasking ala 2020. En tur til Asker i lunsjen for noe små ærend, ellers en rolig dag venter.
Quote:
Må være en Oslogreie? Her slipper jeg unna med en, da de får mat på SFO |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Egentlig burde Norge ha varm lunch på skolen som Sverige. Tror faktisk det kan sørge for mindre forskjeller hva gjelder ernæring hos kidsa, men nå er ikke dette et politisk forum.
God onsdag har det blitt ja. Min hverdag består ofte av å stå opp for å se hva man skal finne på i dag. Gikk en fin spasertur i går så får vel kanskje gjøre det i dag og. Kanskje jeg skal ta inspirasjon fra Sud og gå til sentrum? Det er godt og vel 1 mil fra meg, men fortsatt en fin tur langs Alnaelva (dvs jeg bor på motsatt kant av byen for Sud).-Nuvel jeg får se hva dagen bringer. Oslo har så mange andre elver enn Akerselva. Man har Alna, Ljanselva, Lyskerelven (om det kan kalles en Osloelv da, men går jo langs grensa) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Åpnet dagen med en dupp i hottub’en. Fortsatt varmt nok til at det ikke trengs kunstig oppvarming. Deilig å sitte der med kaffekoppen og myse mot stjernene .. uten briller.
![]() Mye mas i går, men satser på litt mer ro og fred i dag. Det er tross alt ferie. Fikk imidlertid sett ferdig Pine Gap. Nok en fin dag er i vente og jeg må nok vanne tomatplantene i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Lillestrøm. Ble litt hektisk her når jeg oppdaget at jeg har gjort en bookingblemme. Skal til Aalborg i morgen. Hjem på lørdag. Ålborg er jo gult, og booket fly hjem via CPH. Alt fint.
Men det er det jo slett ikke. Hvis København blir rødt. Makan! Så da blir det taxi til Hirtshals, ferge til Larvik og toget hjem. Dobbelt makan. Ha en fin en
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 01-07-2020 21:46 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 27 | 29-04-2020 20:51 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 06-11-2019 19:38 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 21-08-2019 16:22 |
God onsdag fra Ris | EB | Flyforum | 10 | 17-10-2018 17:08 |