![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Erzscheidergården på Røros. Liten tur ut før jeg skal kjøre noen gjester til flyplassen 06:30. Når jeg så er ferdig med dagens 7 møter så skal følelsen av fredag nytes - for fra i morgen blir det noen dager fri. Ha en fin fre...onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Matpakker er smurt, barna mer eller mindre klare, så en espresso nytes mens vi venter på barnehage og SFO skal åpne. Hjemmekontor i dag, så blir nok en tur inn til Asker for lunsj. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen folkens, været ser ut som sommer fremdeles er på plass og den skal vel nytes litt i dag også. Nå er hjemmekontoret klar for dagens økt - tid for dagens nyheter og flyprat.no
Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra jobb. Pedalkraft mesteparten av veien hit, men sto over Sinsenbakkene. Må få litt igjen for det årskortet jeg kjøpte på #Ruter i februar tenker jeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God onsdag fra jobben.
Godt i gang med mer enn nok å gjøre i dag. Hadde ikke vært feil med litt musikk til, men jeg tror øreproppene mine nettopp døde. Hurra! Ha en god en, med eller uten musikk til arbe' ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God formiddag fra Mjøndalen. Synes det begynner å bli ett godt tegn når første dag med hjemmekontor denne uka er i dag. Mandagen var man på kontoret, og i går var det møter på OSL. Deilig å se noen fly igjen!
Ønsker alle en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra solsengen hjemme i hagen. Hyggelig Business/venne/DXB frokost på Aker Brygge i dag samt en liten sightseeing inkludert Frognerseteren. Ganske stolt man viser frem denne byen til utlendinger. Litt inhabil, men Oslo er en meget sterkt undervurdert by.
Kona kommer tidligere hjem så vi rekker et lite glass før det blir ned på middag en av favorittsjappene ned i byen med en annen klikk fra UAE. Coronakiloene forsvinner dessverre ikke, men skjuler seg så langt bak brunfargen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hå .. travel morgen med bl.a. matshopping i morgengryet og apotektur for svigerbeistet. Straks tur til vetrinæren med 'gutta' som skal få sine obligatoriske 'skudd'.
Og her har vi hatt skolestart med blandede resultater. Distriktene kan selv hva slags læremetode de vil bruke. Nabofylket valgte vanlig oppmøte og etter to dager er to skoler stengt og 185 unger i karantene. The sky is the limit .... ![]() Ser forøvrig ut som at jeg må vanne tomatplantene i dag ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra Karibien.
Tiden er kommet for å reise hjem etter tre måneder på jobb, feires med et godt kaldt lokalt brygg. Ett hopp over natta til Gatwick, og toget nordover i morgen tidlig. Ha en fin onsdagskveld folkens ![]() Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 11 | 25-09-2019 20:15 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 07-08-2019 14:45 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 24-07-2019 16:10 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 15 | 19-09-2018 22:24 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 18-07-2018 17:47 |