![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros. Klar for en dag med både interne og eksterne møter. I kveld blir det vel en Aperol i solveggen...når det er pluss 30 graderte Røros må kveldene nytes. Ha en topp onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Thon kjører også i år egen frokost for oss som ikke er på bussferie noe jeg har sansen for. Snart ut på havet i 14 dager, så får vi se om det er full høst når jeg kommer tilbake til sivilisasjonen. Hatt bare godvær når jeg har vært hjemme siden 9. mai så må vel si meg fornøyd.
Diamantmailen til sas ordnet underverker igjen for meg i går og naboens sure tær på rad 4 kan jeg vel ikke laste sas for, så bolaget har imponert de siste dagene. Eneste jeg ikke forsår er hvorfor det er ledige bonusbilletter på avgangen det ikke er billige businessbilletter tilgjengelig på, mens ikke bonus ledige på avganger det selges masse billige billetter på. Men det er SQ og ikke SK sitt mysterium. Fikk forresten smakt den alkoholfrie Mikeller ølen i går kveld. Godt egnet en varm sommerdag, tenk Shandy stil, men omtrent like sterk smak som en Budweisser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, her er det ikke noe nytt om været - det er alt for varmt, det er fremdeles tørt, gresset er borte, åkrene er tørket inn. Bare elendighet - så det blir opptak av dagens Bonanza fra TV2.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra La Rosiere. Flott vær og flotte fjell. Litt ømme lår så blir litt roligere sykkeltur i dag, gårsdagens 1700 høydemeter merkes. Turens lengste transport etappe i kveld, men med en BMW 340i tilgjengelig er det jo gøy å kjøre. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Snodig fenomen - ganske godt, men ikke helt min smak. Oppdaget drikken for fem år siden, da jeg på strekningen Bulgaria-Romania-Tyskland så denne ganske heftig markedsført. Et par år etter kom den til Norge. Var i Tallinn nå i helgen, og nesten alle uteserveringer hadde en slik "pappfigur" med Aperol på, og priser som varierte fra ca 6 til 8 euro.
God onsdag ! Tre uker igjen til året hovedferie. Brillefint å kunne jobbe og heve lønn for disse rolige dagene i fellesferien. Ekstremt stille på mange områder, samtidig får man da samlet seg litt og gjort litt forefallende. Apropos drikke - Sanpellegrino Limonata er flott i sommervarmen. Var nede på Normal i går og kjøpte en haug bokser og fylte opp jobbens kjøleskap. Mest for meg og nærmeste kollega, men de som vil ha kan bare ta, om de vippser meg 17 kroner. ![]() Nuvel. Det må jobbes litt, men snart er jo det lunsj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen. Endelig en ‘normal’ dag. Kanskje får jeg tid til å rydde i bildene fra turen også.
Varmt og klamt, og dunder og brak i vente. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra havet.
Da er vi også i streik. Passer bra med ordinær hjemreise i morgen. Noen som er eksperter på bagasjereglene til United? Skulle booke en Domestic billett over-there via jobben sitt reiseportal. Fikk opp at håndbagasje ikke er inkludert. Neste pris valg er 4000 dyrere. Så mye betaler eg ikke for håndbagasje. Er ikke håndbagasje alltid lov å ta med? Er *AGold Ellers er det kanon vær på feltet. Flatt hav, sol og hele 18 grader. Nesten ny varmerekord. FQTV Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#8 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
https://www.united.com/CMS/en-us/tra...On.aspx?POS=US Men logger du deg inn på United.com med reservasjonskoden, vil du bli tilbudt oppgradering til varierende pris. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God morgen fra et tåkete og rimelig kjølig San Francisco - ny dag med nye utfordringer. Startet dagen hos Peet’s med noe godt i koppen —> kroppen. Hjem til varmen i Seattle i morgen ettermiddag med Alaska Premium Economy som i tillegg til ekstra benplass inkluderer en øl eller et glass vin - med pre-boarding var USD 25 et greit tilbud.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 14-08-2019 22:24 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 4 | 22-05-2019 13:03 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 3 | 21-11-2018 13:07 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 15 | 19-09-2018 22:24 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 02-05-2018 16:59 |