![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Jeg kan ikke rigtig finde noget om denne DC7, da et eller andet ikke går ret.... Nogen der kan historien ?? Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har sett gjennom det meste på scanair, men jeg finner ingenting om det du spør om. Det eneste er en fortelling som var 44 år gammel da den ble fortalt, omen tur med SAS DC-7 over dammen.
Jeg har ører og øyne innstilt på det meste som har med gammel luftfart å gjøre, men har ikke hørt noe om at det skal være en DC-7 i trafikk i dag. DC-6 hos Air Atlantic (mulig det er slutt på den herligheten også??) har jeg sett, men DC-7, nei... ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Tror att det rör sig om DC-7B N836D c/n 45345 (928) Legendary Airlines, det finns en hel del på internet om maskinen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Oki-doki..., takk skal du ha
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hoppas N836D snart kommer i luften ! Här en bild från gårdagens , 31 mars , motorkörning på Opa Locka:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Når vi er inne på gamle Douglaser, er det ikke et selskap i Namibia som flyr en DC-6 eller DC-6B?
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Yepp, Namibia Commercial Aviation http://www.nca.com.na/
Hvis N836D kommer seg i luften skal vi prøve å få til en tur i løpet av høsten. Mine venner er forøvrig snart på vei til Bolivia for å fly Curtiss C-46 Commando og Super DC-3, ser dessverre ikke ut til at jeg finner tid til å joine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
http://www.nca.com.na/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sjekk her.
http://sites.google.com/site/histori...ghtfoundation/ Quote:
And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who would attempt to poison and destroy my brothers. And you will know my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee!!! Jules Winnfield 1994 Last edited by LN-MOW; 02-04-2010 at 16:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Gammel tråd, men i følge Skyliner så hadde Erickson Aero Tanker en DC-7 i drift helt frem til nå, men skal nå være slutt
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Trafikk | barteki | Småprat | 1 | 24-06-2013 01:35 |
Søndags trafikk | putzmeister | Bilder & foto | 8 | 30-09-2009 15:21 |
Ankomst og adgangstider på all trafikk - ikke bare trafikk med pax. | ATC-flyradar | Flyforum | 4 | 23-05-2007 19:03 |
Et lite historisk spørsmål om SAS sine DC7 | SK384 | Flyhistorisk forum | 18 | 11-01-2006 19:13 |