![]() |
|
![]() |
#1 |
Newcomer
|
![]()
Skal en tur til Ottawa ved juletider, er det noen som har forslag til gode flyselskap som de vil anbefale. Hørt at aircanada har dårlig inflight entertainment.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tja, hvordan den er på trans-atlantisk ved jeg ikke, men de er jo i ferd med å innføre PTV i alle innenriksflyene, ville være rart om ikke utenriks har det da.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
1Jeg har flydd AC et par ganger over dammen, og de er vel sånn midt på treet...... På alle mine turer har det vært eldre B767-maskiner uten PTV, noe de forsåvidt ikke har på nyere A330 eller B747 heller....
Maten ok, servicen ok, ikke noe å juble over, men heller ikke noe å skygge unna. Så hvis AC er enkleste alternativ, så er det ingen grunn for å velge noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Hilsen Ole |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har kun hatt positive opplevelser med AC... Ønsker de varmt velkommen tilbake til CPH en gang i fremtiden!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Fløy business med AC i vår fra Toronto til Frankfurt og midt på treet er en passende beskrivelse. Var en gammel 767. Ingen PTV, så hvis man ønsket å se noe annet enn filmen som ble vist kunne man få utlevert en bærbar DVD-spiller som de hadde et OK utvalg filmer til. Maten var helt grei, crewet trivelig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Air Canada Rouge med ruter til Island | Someone | Flyforum | 2 | 02-10-2017 07:40 |
Stavanger-London-Ottawa-St.John's-Halifax-London-Stavanger (Air Canada) | zico77 | TripReports | 6 | 26-03-2012 15:05 |
EASA med nytt forslag til arbeidstidsbest. for piloter | S. Holberg | Flyforum | 11 | 27-10-2011 17:48 |
Canada nekter EK og EY flere slots til Canada | Chaos Controller | Flyforum | 9 | 16-10-2010 01:41 |
Forslag til reisemål sammen med mor? | OEH | Reiseforum | 5 | 25-07-2010 20:29 |