![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nespresso og nyheter før det blir en treningsøkt på Nordstrand. I påvente av ny vaskehjelp - så skal det brukes noen timer på å shine hjemmet i ettermiddag. Ha en bra lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Ny lørdag og ny biff til middag. Men først 12 arbeidstimer med lite variert innhold. God helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Beitostølen. Oppe med alle bøllene og første nespressokopp er alt inntatt. En lengre skitur med brodern er planlagt og ser ut som solen skal skinne og alt som trengs er et tynt lag VR40 under skiene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Trysil hvor man er på den årlige fjellturen med jobben til samboer. Radisson Blu Mountain Resort imponerer og bakkene er rett ut døra, men må en tur innom shoppen for noen hansker før man kan spenne på seg skiene. Sol og fint vær så kanskje man finner en øl i solveggen senere
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen, i dag blir besøk av barn og barnebarn i all mass og ingen ting er mer hyggelig å besøk alt fra små til tenåringer av barnebarn.
Ha en flott lørdag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hei fra et trampolineland nede i Asker og Bærum. Kone og unger blåser ut litt damp mens jeg later som jeg kjeder vettet av meg. (Egentlig koser jeg meg med reise og bil-tanker mens jeg furter litt over at de ikke tar AmEx)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God kveld fra Kai Bae Beach på Koh Samui. Her er det mye sløvere enn lengre nord. Slikt liker vi. Nå nytes en iskald Chang på en lokal bule.
Ha en fin fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Fairfield. Hardkokt egg og yoghurt er ikke akkurat drømmefrokost, men man spiser det de har.
Snart skal det biles opp til Cedar Rapids før turen går til Coronaløvens hule, nemlig Seattle. Elefanten skal selvvaksinere seg med røde Skittles og jeg skal høre på The Cure (inspirert av Flemming). Ha en fin en CHANGE OF PLANS: Etter å ha lest litt om hysteriet i Seattle reiser jeg isteden hjem fra Chicago i morgen. Har ikke lyst til at det plutselig skal bli "har du vært i Seattle i løpet av de siste 14 dagene kan du ikke...", eller kansellering av flighten på tirsdag... eller strengt tatt å risikere å ta med smitte hjem til min 80+ mor og Fungerende med høyt blodtrykk.
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 07-03-2020 at 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God ettermiddag fra det Sørlandske!
Innedag her og formen har blitt noe bedre. Har ikke brukt like mye kleenex i dag som i går. Det var nok Jägermeisteren jeg drakk i går kveld som hjalp! Planen for kvelden er den samme som i går. Mer Jägermeister! Er det rart jeg drikker? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 25 | 17-11-2019 00:20 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 05-10-2019 15:02 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 22-09-2018 16:14 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 21 | 05-03-2018 03:13 |