![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen:-) Nå skal bilen pakkes og avgang mot Verdens Ende og første del av ferien har ETD 08:00. Ettermiddagen byr på et årsmøte i det lokale veilaget og sjansen for gjenvalg til styret er faretruende stor. Ha en flott lørdag alle sammen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Firenze. Etter å ha kommet meg gjennom det meste av utstillinger og tårn igår skal jeg ta et lite oppsamlingsheat før jeg skal gjøre noe som for meg er veldig uvanlig, se på en fotballkamp. Da riktignok skikkelig middelalderfotball med tidsriktige kostymer, 27 per lag og at man ikke skal sparke over nakken som en av få regler. Var ikke enkelt å få billetter her. Det er en skikkelig gladiatorkamp og noe man tidligere brukte for å holde soldater trente mellom kriger. I finalen måtte de sette inn opprørspoliti etter at dommeren ble slått ned så dette lover bra. http://www.dailymail.co.uk/news/arti...iorentino.html
Ha en god en alle som skal få med seg litt kultur i løpet av dagen.
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord/øst - ikke det beste været denne morgen - men for håpe at det lysner og blir noe mere varme utover dage.
14 dager igjen til sommerferien - bare å tenke på varmen i sør europa og middelhavet når for tiden. Ha en flott dag videre. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
Og der fikk jeg visse e-visum til en tidligere sovjet-stat.
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Mygg-City. Venter på sol og gresstørk før plenen skal barberes... Bare tre dager til endelig på tur igjen.
3 dager Roma med LH C ... Til røverpris på C... Bare tusle rundt, er så velkjent der . God helg alle sammen.... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra mygg hovedstaden i Norge, selveste Deltabyen Lillestrøm.
![]() Rolig lørdag venter, handling og indretjeneste på planen. Besøk hos de gamle i morgen og pakking til mandagens tur. Man er da i ferie! Bare å slappe av. To turer til uka og jaggu røk vi ikke på nok en booking på morgenkvisten. ![]() ![]() Ha en riktig fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Ingen store planer, men er jo klassisk oppgjør på Ullevål i kveld. Men samtidig har madammen begynt å prate om Aker Bryge og tapas... Den som lever får se. Ha en strålande laurdag
![]() PS. Fikk forresten testet både LN-RRA med nytt interiør og det nye box-konseptet i Plus. Nytt interiør synes jeg er fint, farger og materialer gjenkjennelig fra longhaul-flåten. De tynne Recaro-setene var helt OK for en tur på snaue to timer. Boksen synes jeg nok var mer kul enn praktisk. Middag servert lagvis? Maten som sådan var lett gjenkjennelig og ganske grei bortsett fra et forferdelig stykke varmt brød som inneholdt bl.a fennikel og eple. Last edited by TriStar; 24-06-2017 at 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Her holdes både mygg og hockeysveis på utsiden av bygrensen. Uvant kunne sove til 9:30, men sånn er det å ha barnefri. Arvingen skal plukkes opp hos de gamle før man tar turen ut til Nesodden med han. Litt skeptisk å la han overnatte der ute blant kultureliten, steinerskolebarn og uvaksinerte sjarlataner, men det bygger vel karakter? I mens skal mor og far på fest. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 24-06-2017 at 11:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Køge.
Lader op til at komme en tur på vaskeriet og få vasket lidt tøj og så er jeg ellers klar til at smutte på Roskilde Festival her lidt senere. Sporarbejde gør dog at det bliver med togbus fra Køge eller Ølby til Roskilde. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddg fra Igalo i Montenegro!
Rolig lørdag her, litt skyet så dropper stranda. 33 grader uansett da... Får se om man kanskje får ta turen inn til Porto Montenegro i ettermiddag. De kaller stedet "Little Monte Carlo", så spent på om det stemmer. Ellers veldig lave priser på det meste her nede, får glatt en stor pils for en tier, pizza for 30-40 kr og 3-retters for en hundrelapp. Helt greit når man skal være her en stund! God helg til alle! Kim God helg der oppe i Nord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ååååååhhh... fytti katta så deilig å våkne opp til at alt det store gnålet denne våren er over. Sånn jobbmessig. Skulle egentlig begynt ferien nå men det ble det ikke helt tid til. Så får jobbe et par dager neste uke også.
Men nå er det bare å seile inn. Nå er det litt stulling hjemme. Vasking etter at ostesmørbrødene mine landet opp ned i ovnen og så endte opp ned på gulvet etterpå. Så skal elefanten opp til Bestemor og demonstrere det nye stereoanlegget sitt. Til slutt blir det utepils med venner. Blir ikke bedre enn dette ![]() Ha en like fin en alle sammen
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen også fra noe lenger vest. Her pøser det ned så bare en av tre bikkjer ville gå ut og gjøre businessen sin. Nå er det klart for dagens arbeide - godt man ikke behøver å dra så langt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 18 | 08-09-2019 00:40 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 9 | 09-03-2019 11:49 |
God lørdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 22-09-2018 16:14 |