![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Stille morgen med Nespresso og nyheter. Bursdagslunsj hos opphavet på Kolbotn før det blir franske bobler og makroner på Tøyen for å feire kjærligheten til noen av de beste. Tenker dette blir en digg søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Sandefjord Park Hotel. Driver å pakker i bagger, sekker og kofferter, så blir det "seminar" utover dagen. Regner med å sette oss i bilen hjemover kl 17, så blir det ca 1 time hjemme før min far kjører oss til OSL der DY 1932 kl23 skal ta oss til DXB via Cypros, jeg tror vi får sete 25 E og F. Merkelig nok sitter jeg på rad 25 på 75% av mine DY flighter.
Ha en fin enn dere også |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandefjord. Litt surrete i huet, men eller ganske så OK form. Planen er eller var å spise med de gamle, men med et stykk sykt barn så får vonde hvordan vi sjonglerer det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra Bergen. Her går snart turen til BGO for å komme seg til CPH og tog og buss til Oskarshamn. Mye styr for å komme seg dit, men det er faktisk kjappeste veien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Sandefjord. Ingen planer i dag annet enn å komme meg tilbake til Mjøndalen. Formen er litt sånn smålurvete.
Nå vel, får prøve å komme seg ned fra øverste egt i denne køysenga. Ha en flott dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her ble det sove-lenge-dag, tiltross, eller på grunn av, kjøreoppdrag i natt. I dag har vi fått flott, men kaldt vær. Så det er deilig å se at det står T-11 på kalenderen.
Snart blir det sen brunch sammen med hele halve slekta hos ex’en. Ha en glitrende flott søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God sen morgen fra Lillestrøm. Her i Deltabyen skinner sola og man må en tur ut snart. Bestilling av en tur til Molde i mars ble akkurat gjort. Man må jo stå på i helgene fremover skal det bli gullkort i år også.
![]() Ha en fin dag alle sammen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra RB Edwardian Hampshire Hotel i London. Dette har etterhvert blitt stamhotellet her. Super beliggenhet på Leicester Square, men med frokostpriser på nærmere 300 spenn ble frokosten inntatt på Pret... Litt mer shopping og lunsj med en niese står på programmet. Mulig det blir her: https://skygarden.london
Ha en finfin søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra Oslo. Formen er bedre enn nattas timer skulle tilsi på et utested i Oslo sentrum. Ble sittende til stengetid - men timene flyr jo i lystig lag. Skal i en middag - men selvsagt har de jo klart å legge det mens Liverpool-Manchester United pågår... Det er nesten så jeg vurderer å droppe hele greia.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Playa de Las Americas. En etterlengtet 10 timers på øyet er unnagjort og det er på tide å finne seg litt "frokost" før vi går og hilser på de gamle.
Ha en fjong daf
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 4 | 22-12-2019 13:21 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 7 | 24-11-2019 12:34 |
God søndag fra Ris | robertaas | Flyforum | 16 | 29-09-2019 22:05 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 16 | 07-04-2019 21:59 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 11-03-2018 23:47 |