![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
http://www.boarding.no/art.asp?id=23166
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Hvor mange daglige avganger er det per i dag til Frankfurt Hahn? (Det står at de dobler antall avganger fra 3 .oktober).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det blir to daglige avganger til Frankfurt/Hahn.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Har det ikke vært to daglige ganske lenge da?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Nei, den eneste destinasjonen som har mer enn en daglig avgang er London.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Jeg er vedlig usikker på om FR vil få rutene til Marseille og Dublin til å gå. Særlig de første månedene. Må si jeg er litt skepsis. Pisa skal vel gå greit, men midtvinters...?! Blir spennende å se dette.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg er spent på Marseille, spesielt om vinteren, men om sommeren er den absolutt aktuell. Dublin tror jeg vil klare seg, masse norske studenter der og Dublin er popluær for langhelger o.l. Jeg vet ikke hvordan SASBraathens klarer seg på ruten fra OSL, men da jeg fløy dit for snart 2 år siden, var det smekkfullt, uten at det trenger å bety så mye i den store sammenheng.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Torp begynner å bli spennende, med nye selskaper og stadig nye destinasjoner. Man kan si hva man vil om Ryanair, men de bidrar betydelig til at TRF fremstår som et stadig bedre alternativ til OSL for oss i Drammensregionen.
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er en god del norske studenter i Dublin. Det er dessuten krefter både i Dublin og Vestfold (fylkeskommunen) som har ivret for ei slik rute, med bakgrunn i vikinghistorien. I Vestfold tror man en del irer vil benytte sjansen til å besøke vikingfylket.
Fikk forøvrig høre i dag at det allerede er solgt 50 billetter fra Torp til Dublin på julaften ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Men min skepsis var ikke berettiget. Og nå åpner de snart ny daglig avgang til Hahn. Helt utrolig synes jeg. Samtidig klarer ikke SAS å fylle ETT FLY I UKA til Nice, Alicante og Malaga. Og det er minst like utrolig.
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg tror mange glemmer at Ryanair ikke bare selger reiser FRA Norge, men også i stor grad TIL Norge fra de destinasjoner de flyr til og fra. Jeg vet ikke hvor stor andel av de reisende som starter i utlandet for å besøke Norge, men har inntrykk av at denne er økende. SAS har vel ikke så stor satsning på trafikk som starter ute, noe som nok forklarer en del, sammen med at de ikke har samme "prisimage" som Ryanair har.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Pisa er jo en inngangsport til fantastiske Firenze hvor vi var sist helg. Stdet blir mer og mer populært. Togturen tar ikke så lang tid.
Flyplassen der har meget kort rullebane og begrenset trafikk. NB- kapteinen fortalte meg at rullebanne er 1.656 m og de har Bologna som mellomlandingsplass dersom det er for varmt . Merket det take-off sist mandag med 737-700. Throttlet raskt tilbake etter å ha blitt airborne for å spare motorene. ( noe han også nevnte ). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Hvorfor forsøker ikke SAS å få utlendinger hit tro? Burde vel være en god idè å starte med det kanskje?
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Det blir også spennende å se hvordan Wizz kommer ut av dette! Kanskje de kan utvide fra neste år med andre destinasjoner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
KLM Torp/Orlando/Houston/Torp ! | Cessna182 | Reiseforum | 4 | 04-02-2011 20:49 |
Økning på 37,4% for MOL | Wiggo Hovde | Flyforum | 2 | 09-12-2009 20:21 |
Økning på Torp | imm | Flyforum | 9 | 11-07-2008 20:04 |
Solid økning på Torp | imm | Flyforum | 2 | 02-07-2007 23:46 |