![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag morgen fra Ris. Kaffe, nyheter og Nespresso...og så fortsetter det med en massasjetime klokken 7. En del ærend på formiddagen før roen og julefreden senker seg. Ha en bra en du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Oppe med bøllene, før de siste forberedelsene må gjøres. Skulle dog ønske det ikke var planleggingsdag i barnehagen. Men i ettermiddag dukker svigers opp. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Free Luigi
|
![]()
God lille julaften fra jobb.
Uten strøm, inget samfunn... ![]()
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God lille julaften!
Flere ting som skal gjøres i dag, men kalenderen er i hvertfall sjekket ut. Ha en god dag der du er!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God liten en fra Snillfjord.
![]() Strålende vær, delvis skyet og små-kaldt utendørs. Snart julefred på denne kanten også. Huset er i alle fall ferdig ryddet, støvsugd og vasket, men før julefreden virkelig kan senke seg skal slaget om den siste julehandelen utkjempes sammen med det moderlige opphavet og lillesøster om få strakser. Jeg har derimot planer om at det skal være kjapt unnagjort. Om man overlever den bataljen så kan man satse på en fredfull jul her også. En god lille julaften ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]()
Dere er uten strøm på jobben? Og så smiler du??
I hvilket land jobber du i?? God lille julaften fra Østfold! Alle julegaver er kjøpt inn, men ALLE må pakkes inn i dag. God jul fra Østfold! ![]() ![]() PS! Jeg hørte rykter om at Elefanten var hos bestemor. Jeg håper han får masse brus hos henne ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
![]() God lille julaften fra provinskontoret til de små grønne på Lysaker. En liten sjarmøretappe på jobb inn mot julefeiringen. Det viste seg å være nyttig da bilen hadde sin første EU-kontroll i dag, og det måtte til 5-raske for å få den godkjent. Da må dette jobbes inn ![]() Ønsker alle en fin lille julaften! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God formiddag fra et julestille kontor. Her er 5 av 250 på jobb, så relativt rolig
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Misforstår du alt vilje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Free Luigi
|
![]()
Ja altså, jeg forsøkte kun å få meg selv til å føle meg bedre om det faktum at det er lillejulaften og at jeg sitter på jobb
![]()
![]() |
#14 |
Flyklapper
|
![]()
G’moorgen. Dårlig med julstemning ute her også. 7-8 grader og vestlandsregn er lite stemningsfullt. Heldigvis har ikke utelysene kortsluttet.
Ikke sikker på hva som kommer i pluggen her i Georgia, men mistenker hovedsaklig atomkraft. Det bygges ihverfall, og det sløses og vi merker det på strømregningen. Velvel, fortsatt god lille julaften, enten dere fyrer med ved, vind, vann eller atomer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God mandag fra jobben. Egentlig vært litt mer å gjøre enn til vanlig, men mest fordi vi er færre på jobb. Mine egentlige oppgaver trengte jeg egentlig ikke tenke på i dag, så da gjorde man noen andre i stedenfor. Dog mer behagelig enn i jula i fjor. Da skulle vi være to på jobb, og hun andre ble sykmeldt. I år er vi fire ganger så mange (og ingen syke). Neste år tror jeg at jeg skal somle meg til å kanskje søke om fri.
Ellers var det noen kjøtt"klumper" i kantina. Tre stykk inkludert i prisen, og så stod det "ekstra kake kroner 15" under, men jeg så ikke et eneste kakestykke. Makan... Kommer seg forhåpentligvis herifra litt før i dag, så man kan få kjøpt de par siste gavene. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God ettermiddag fra et regnfylt Stavanger. Her startet dagen med en fellesfrokost. Ellers er noen skjorter strøket og siste gave pakket inn. På eftan blir det rømmegrøt med familien før vi litt senere tar home-alone kveld #2.
Ha en fin fin mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra Lillestrøm. Har vært nokså produktiv i dag. Har vært på dynga med gamle møbler og søl som har hopet seg opp. Har handlet alt som skal handles. Har regnskap'ert litt for å avslutte året. Nå skal jomfru maria kjøres på jobb og så skal jeg vel vaske litt, som den husmoren jeg er.
I kveld skal jeg og Elefanten opp til Bestemor og pakke resten av julegavene. Ha en fin en
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God Lille Julaften her fra Gaudalajara i Mexico! Har innlosjert meg på et NH hotell i bydelen Centro Historico som ligger midt i hjerte av denne storbyen.
NH hotell-kjeden er et safe valg dersom mann ikke kjenner så godt til hotellstandaren ditt man skal til. Det er en spansk-eid hotellkjede som har vært i drift siden 1978 og nå med over 400 hoteller fordelt litt rundt omkring i Europa og over hele Latin-Amerika. Hotellene har generelt høy standard, bra frokost, trenings faciliteter, er moderne samt rent og pent. Det kjennes litt som å være hjemme...men dog i Mexico ![]() Ha en fin Lille Julaften der nordpå! Last edited by FBI2012; 23-12-2019 at 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Her er vi også vel i rute, første leg på vei mot julestemning ble tilbakelagt i går, I-5 i sprutregn - men solen er oppe her i Portland og neste leg betyr sne, passe kaldt og glitrende føre.
På jobb har jeg endelig fått ansatt en av de 4 jeg har lett etter de siste 6 månedene og har selv blitt headhuntet - et spennende tilbud, men jeg har det svært bra i den lille bokhandelen (bokhandel med eget flyselskap) det går ganske bra i bakevja. Nå venter en spent på at Peet’s skal åpne, det eneste som er galt med svigermor er at hun har Keurig Kaffe «maskin» - Selv med Peet’s kapsler klarer de 40 Grevlingene (med orange hår) å presse ut brunt vann. Er temmelig sikker på at Ingebrigt Davik var sjefs ingeniør ! Nå er Peet’s åpnet så en god jul er sikret - og i kveld blir det Crux brewery sammen med svogrene Ha en god lille julaften med god kaffe og bedre øl.
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lille julaften | BSSW | Flyforum | 44 | 24-12-2009 07:54 |
God dag lille julaften | ENGM 911 | Flyforum | 21 | 23-12-2008 15:18 |
Denne lille-lille-lille julaften feirer vi.... | BSSW | Flyforum | 24 | 21-12-2008 18:47 |
God lille julaften... | EB | Flyforum | 26 | 24-12-2005 02:45 |
God Lille Julaften! | LN-MOW | Flyforum | 11 | 23-12-2004 19:43 |