![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Her er det nyheter og Nespresso flr hjemmekontoret åpnes om noen minutter. Ingen større planer for dagen. Ha en bra tirsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra hybelen i Bergen. Mørkt og trist ute, men bedre stemning innomhus. Nespresso også her, samt skive med brun ost. Nyheter skal med før en tar beina fatt og rusler ned på jobb og siste vakt denne uka.
Ha en nydelig tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra en 737. Yasmin reddet som vanlig morgenen og i dag prøvde jeg delvis kollektivt. Tok faktisk et par minutter mindre enn å kjøre og man fikk slappet litt av.. kanskje man skal begynne med dette - en fordel til er jo at jeg kan drekke på flyet hjem.
Ser ut som turen er utvidet til fredag så hjemmelengselen er allerede i gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. Dagen startet med 1,5 time i barnehagen, men nå tas det en espresso før en liten telco med snart gamlejobben hvor jeg skal lempe arbeidsoppgaver over på andre. Løpetur med andre pappaer som må luftes litt i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget! På vei til kontoret for å kontorere. Skal drikke masse kaffe. Skrive ting skal også. Og kanskje si noe til noen, men prøver å holde det kort.
Det er første dag på så lenge uten deadlines og gnag. Ha en flott dag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Snillfjord.
![]() Her laver snøen ned- dog ikke i større mengder enn at man kanskje overlever såpass. Her skal naboen/utleier ha en sånn en takstmann på besøk i ettermiddag, så da får man sysle litt med huslige plikter slik at utleieboligen er i sånn noenlunde presentabel stand til klokken 15. Når inspeksjon er unnagjort satses det på en treningstur, middag og Netflix på denne kanten. En fortreffelig tirsdag ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God midt på dagen fra innenriksloungen på OSL!
Grei tur hjem med Thai i natt, men irriterende at flyet hjem ikke går før 1430. 5 timer på OSL er litt i overkant. Blir fint å komme hjem nå. Tror ikke jeg skal gjøre noenting resten av dagen rett og slett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Halla fra Trondheim!
Dagens jobbmøter er unnagjort, og bare privat møte som er igjen. Det blir til og med tid til å jobbe i dag, uhørt! Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Hepp fra BGO, hvor man straks boarder LN-WFP i retning et nytt fylke for min del - nemlig Møre og Romsdal. Har vel da vært i alle fylker uavhengig av sammenslåinger?
![]() ![]() Er litt skeptisk til BGO-KSU på bakgrunn av Tjab som jeg føler hele tiden har problemer, so far so good. I morgen blir det KSU-OSL, som overrasker meg litt. 5-6x daglig med SAS på den ruten og ingen DY? Snodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Trallala fra vestsørøst .. her må Svigerbestet kjøres til advokat så hun kan få ordnet opp med litt fullmakter. Deretter blir det å få opp littegrann juledekorasjoner siden Thanksgiving kommer så sent i år. Går imidlertid 'light' i år ...
Eldstegutten med frue kommer fra Bellingham sent i kveld, så da blir det en tur ned til den nordligste t-banestasjonen for å hente dem. Tar litt av skjønnhetssøvnen min,men det får være .. To dager tll det store etegildet .... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 13 | 04-10-2019 22:03 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 27-03-2019 10:28 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 11 | 06-03-2019 01:47 |
Glad tirsdag fra Ris | EB | Flyforum | 8 | 20-02-2019 00:00 |