![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Fantastisk deilig å sove hjemme en natt. Nå skal huset forberedes til årets rakfisklag i kveld. Ha en digg lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Som vanlig konkurrerer begge pøblene om å stå opp før EB, men de er det i det minste håp for. Vel vel, middagsbesøk av noen venner i kveld, som innebærer en innsats over grytene. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra noe lenger nord .... Har ikke stukket hodet ut ennå, men mistenker at det er drittvær ute.
Dypt nede i andre kaffekoppen allerede, og har ingen planer om å bevege meg lenger enn til kjøkkenet før det blir på tide å rusle ned til kontoret for å påbegynne helgevakta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå CPH. Her er det fullt av svenskar. Fekk meg ein dusj etter ei altfor kort natt over dammen. Fire timar igjen før neste fly. Grøss. Trøtt.
Så er det snart 8-årsdag og muligens også innebandycup med nemnde 8-åring... Ha ein våknare dag!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Grønland. Allerede i gang med frokost forberedelser. Blir en tur til Lillestrøm i dag for å tilbringe noen timer på Oslo Motorshow. Fruen vil ha bifftil middag i dag, så da får vi se om det blir i heimen eller ute... Ha en finfin helg
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Her ble det sove-lenge-dag etter et møte i garasjen til en nabo i går kveld. Også i dag blir det nok en tur utom gamlekontoret.
Ellers må jeg vel finne fram kofferten å pakke for 3,5 uke på tur. Har en målsetning å klare meg med kun håndbagasje, tipper det skal gå, men det vil jo vise seg. Ha en fin fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Mechelen. Her er været knall og de er ventet 19 grader i løpet av dagen. Skal se om jeg finner en av de besømte Mechelen-restaurantene etter å ha kommet meg opp i landets høyeste kirketårn hvor mutsikten burde være fantastik idag.
Så igår spor etter at det har vært en elefant i byen. Ha en god en alle som får seg enn sommerdag idag.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Viktig å sette spor etter seg!
God formiddag fra Lillestrøm. Bare daffing på tapetet i dag. Kanskje se mer etter hotell i Las Palmas i romjulen. Har foreløpig sikret oss rom på AC Hotell siden vi er råkkestjerner hos Marriott. Men det er jo ikke så innmari sexy. Så vi får lete litt videre også. Kanskje ta meg en øl? Kanskje nesten med det samme? Ha en fjong dag
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G'day fra Jobben. Fikk en melding fra Eirik, som er i by'n, og fikk krysset av for å ha møtt nok et forummedlem. Artig det, særlig når folk til de grader er annerledes enn det man forventer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag
Etter litt søvn på dagtid er det snart påtide med vakt på kveld og natt. Lørdagsbiffen, cola og snop er klar. Så her er det bare å begynne å hive i seg. Fortsatt god helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#11 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God kveld fra Mosjøen.
Dagen her har så langt innehold bla. fint møte med flypratguru LN-MOW, og en veldig fin konsert. Nå nytes en Ramp Pale Ale på pub’n, og med en god fiskemiddag i sikte er dette en veldig bra dag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Ble overrasket over å se crew fra United på hotellet. Har aldri sett noen pakke så mye mat som niste. De hadde til og med med seg pappkopper med lokk for å ta med seg kaffe. Er dette typisk for crew i USA?
![]() |
#13 |
Flyklapper
|
![]()
De har svært lav diett, så ja, det er ikke uvanlig ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 9 | 17-11-2018 16:16 |
Glad lørdag | EB | Flyforum | 12 | 23-06-2018 19:18 |
Glad lørdag | EB | Flyforum | 11 | 16-10-2016 01:33 |