![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
På tide å ta i bruk lørdagen...selv om planene ikke er så veldig store. En treningsøkt på morgenkvisten og kanskje en tur til Henie Onstad. Ha en bra lørdag nå eller når du våkner!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Rena. Skiene er smurt, men først trengs litt frokost. Lillehammer neste. Der står jo bilen. Opp til Beitostølen i ettermiddag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdags morgen! Temperaturen er på vei gjennom frysepunktet, forhåpentligvis blir det en varm og fin dag. Planer for dagen er kjøretur med familien som er på besøk, sannsynligvis til Lindesnes fyr og Vanse i Farsund.
Last edited by mcduck; 19-03-2016 at 08:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Her skulle man visst våkne 1t før alarmen, noe jeg syns var litt unødvendig... Snart jobb, så Rauland i kveld
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God lørdag fra Gamle Oslo. Alltid trasig å våkne til en større flyulykke. Her er det vel palmehelg, uten palmer for min del. Men det er jo jul hel til påske, så setter pinnekjøtt på menyen. Kanskje lete fram et par interessante øl. Ha en fin lørdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God lørdag fra hovedstaden.
Her har arvingen pådratt seg litt hoste og feber dagen før avreise til TPE. Noe ubeleilig for å si det mildt. Får se hvordan dette utvikler seg det neste døgnet. Krysser fingrene for at dette er forbigående - Paracet funket iallefall nå på morgenen så han er i god allmenntilstand heldigvis. Ha en frisk lørdag!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.. Heldigvis topp form, som JC ut på tur i morgen, også med TK i C, men til DEL... God bedring JC...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God lørdag fra AMS. Klar for avgang i retning Houston i en av UAs B789 :-D
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
Mia er annoying. Jeg har kaffe. Hmmmm... Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon från Tjörn!
Solen skiner, bilen är tvättat ut och invändigt och jag tror att det strax är läge för att sätta mig i solen med en kaffe och en bok. Ha en flott lördag allesammans! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Ajajaj. Man vet det blir en bra flight når crewet håndhilser og småprater før avgang.
Ha en fin palmehelg ![]()
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God morgen fra Sørlandet. Kom ned i går kveld med SAS. Relativt fult fly, men priority virket på bagasjen så sammen med rask flight ned var man klar lenge før de som skulle hente.
Innenriks loungen var full, så det ble uppercrust uten kø isteden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God ettermiddag fra The Wing Business lounge på HKG. Grei lounge. Oppe i andre etasje har jeg fått meg en liten halv-kokong med utsikt over flyplassen og den skydekte himmelen som skifter til pastellfarger under solnedgangen. Det er flere varmretter her, men ut over vegatar har de klart putte reker i alt. Prøvde em på meg lakse-terrin, men det luktet som om de hadde puttet noe mystefistisk i den også så jeg måtte stå over. Men Cream soda har de i alle fall så dagens middag blir visst det og småkaker.
Har allerede fått meg en dusj på loungen, det så ut som om de også hadde rom med badekar. Skal se om jeg finner en avkrok med mer liggevennlige plasser når lysshowet er over. Hadde visst lengere transit her enn hva jeg hadde fått med meg, over 5 timer. Men Hong Kong har jeg jo allerede besøkt. Wlan er forresten begrenset her for både VPN og Telnet stoppes så jeg får ikke gjort det jeg hadde planlagt. Skal se om jeg kommer meg inn på andre nett. Ha en god en alle med aksess til bedre lounger.
![]() |
#14 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Bøhhh!
God helg fra litt vestenfor! Nattvakt en er over, two more to go. Tjener litt ekstra, men begynner å bli lei. Kanskje man skulle finne seg en vanlig jobb etter 25 år på skift...
![]() |
#15 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God formiddag fra Sao Tome. Skal se å få leid meg en bil - har funnet ut av det er den eneste praktiske måten å komme til severdighetene på. Pestana sa de ikke hadde noe ledige. Har også klart å rote bort myggsprayen så jeg må nok innom et apotek for å kjøpe ny. I går så trodde jeg at jeg hadde mistet guideboka også - men den fant jeg igjen i lakenet på senga... Ha en bedre dag dere som har orden i sysakene. Huset fra AirBNB har jeg så smått lagt på hylla å bo i - det var greit nok som jeg sa dersom man forventer å være lange perioder uten strøm og klarer seg i utkanten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Ha en sjefsmegabrillefin tur!!!
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hoy fra Forus. Minimalt med søvn er et noe dårlig utgangspunkt før en helgeøkt på jobb. Men det hjelper med kaffe. Masse kaffe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hoy#2 men fra Madla. Her lunsjes det for harde livet.
Ha en kjempedag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Flyklapper
|
![]()
G'moorgen fra tronen! Fortsatt på vestkysttid, men klarte å komme meg opp i vettig tid. Dagens første kaffekopp er unnagjort, og vurderer å gå rett på nummer to.
Dagen blir nok mest brukt til indretjeneste. Har et kott som trenger opprydding. Uværsfront på inbound. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag! | EB | Flyforum | 11 | 02-02-2019 14:26 |
Glad lørdag:-) | EB | Flyforum | 12 | 27-10-2018 20:38 |
Glad lørdag;-) | EB | Flyforum | 18 | 11-02-2018 01:43 |
Glad lørdag... | EB | Flyforum | 11 | 11-06-2006 01:03 |