![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Jeg har nettopp bestilt meg billett med SK fra BGO til LGW, og fikk beskjed om at man ikke kan utstede e-tkt til LGW. Billetten er selvsagt bestilt hos wideroe.no. Hvorfor er ikke det mulig med e-tkt på SKBU dit, når man kan reise med e-tkt stort sett overalt ellers..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Tja, hvorfor kan jeg ikke svare på, men på sas.no står det:
Elektronisk billett tilbys på alle SAS Braathens og Scandinavian Airlines flygninger til/fra og innen følgende land: Danmark (unntatt Grønland), Finland (unntatt Mariehamn), Norge, Sverige. Belgia, Kina, Tsjekkia, Frankrike (unntatt Lyon), Tyskland, Hellas, Holland, Irland, Italia, Japan, Latvia (kun til København-Riga / Stockholm-Riga), Litauen (unntatt Palanga), Polen (unntatt Krakow, Szczecin og Wroclaw), Singapore, Spania, Sveits (unntatt Basel), Thailand, Storbritania (unntatt London Gatwick) , USA.
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Det har nok med at handlingagenten (Servisair?) paa LGW ikke kan haandtere e-tickets. Var ute for det samme med KLM (Servisair) i HEL - hadde utstedt e-ticket, noe som foraarsaket lett stresset stemning ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
MOW, sier du at de hadde utstedt en etkt på en ikke-etkteligible flight?? Skal strengt tatt ikke være mulig, men med KL kan jo hva som helst skje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
DY 1314: BGO - LGW (01.10.12) | Erik S. | Register- og ATC-Forum | 1 | 25-09-2012 01:56 |
SAS kutter på BGO-LGW? | Hickok | Flyforum | 33 | 11-05-2010 15:58 |
Flytype Bgo-Lgw 11.12 -13.12 | Tomba | Register- og ATC-Forum | 2 | 27-11-2009 19:01 |
BGO-LGW nedlagt? | Hickok | Flyforum | 6 | 27-01-2009 23:16 |
BGO-ABZ og GLA-LGW-BGO. | Hickok | TripReports | 8 | 14-10-2008 15:16 |