![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Brødrene Kroghs Uldvarefabrikk. God natts søvn også klar for en dag på kontoret. Arbeidsdagen avsluttes med et prosjektmøte og middag sammen med bra samarbeidspartnere. Hen flott onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Trøtt som en dupp i skogkanten.. nå er det Arendal for å snakke miljø.
Denne uken gikk fort - i overimorgen er det fredag. Ha en nydelig dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad stasjon. Beregnet alt for god tid til barnehageleveringen, så nå må jeg vente nesten 10 minutter på toget. Litt møter her og litt møter der, også er dagen over. Om ikke annet skal jeg booke flybilletter for 8 stykker. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Glad Onsdag herfra Næstved på dagens BEDSTE klokkeslæt, 7:47 :-)
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra loungen Air Europa bruker på Orly. Her ser det ut som en interiørdesigner har fått fritt spillerom, her går det i spygrønt og gusjegult. Setene ser fancy ut, men er skikkelig harde og vonde å sitte i. Slipper heldigvis å slippe å sitte som sild i tønne nede i terminalen.
Air Europa skal ta meg til Madrid i dag, ett nytt bekjektskap før BA tar meg til Heathrow i morgen kveld på tur hjem. Ha en finfin onsdag folkens ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Rakk en tidlig Vy og sitter nå trøtt på kontoret. Fikk kaffe og en lefse fra AP før togavgang, valgløftene fulgte med også. De lover ganske mye de faktisk ikke har kontroll på (fordi det styres av bedrifter og organisasjoner). Men, andre partier er vel ikke noe bedre sikkert. Har ikke satt meg inn i det. Jeg har tro på ting som gjøres, ikke ting som loves. Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Argentina. Reisen her i Sør-Amerika forsetter. Nå er det boarding på LATAM a320 fra CÓRDOBA-LIMA Peru! Også et sted jeg ikke har vært!
Ha en fin dag der hjemme! Last edited by FBI2012; 14-08-2019 at 13:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God formiddag fra Guastad. Her er det litt innspurt med mye å gjøre og i tillegg skal jeg reise litt tidlig hjem i dag.
Familielag i heimen og "Svigermors hjemmelagde samsonkake" er kjøpt inn. Ha en fin en
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Da setter vi over til Nord-Amerika. Her har det vært en bråkete natt med mye blitzlys, og da det var over kom vekkerbeagelen og begynte å slikke meg i ansiktet ..
Velvel .. da fikk man seg en tur på gymmen igjen før baconet freste i panna. Driver og eksprimenterer litt med installering av feedere til FR24 etc, og det er fasinerende knoting. For en som ikke helt kjent med Linux og Raspberry Pi er det både morsomt og frustrerende. Særlig når FR24 selv ikke fasiliterer for versjoner de selv burde ha oppdatert før de stengte windows-feederne. Velvel, livet går videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
God kveld fra Torshov. I kveld har jeg vært på Hvalstad og fått et bedre måltid. Men så ikke noe til det lokale forum medlemmet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 4 | 22-05-2019 13:03 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 3 | 21-11-2018 13:07 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 15 | 19-09-2018 22:24 |