![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for å starte på dagens arbeidsoppgaver...heldigvis med selskap av en del kopper fra Nespresso`n. Ettermiddagen byr som alltid på en treningsøkt. Ha en bra start på uken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Lett tåke rundt fjellene, men det skal bli penere utover dagen. Her skal man som alltid på en morgen pløye igjennom litt nyheter før en kommer seg på jobb. Ettermiddagens planer er ikke helt i boks, men det spørs om ikke plenklipperen skal få luftet seg litt. En god mandag ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Stavanger. Å våkne til en dag som dette er bare deilig. Nydelig sommervær. Tre uker ferie er over, det er jo litt trist da, men vi starter jo med turnusfri helt til fredag kveld, så det går nok greit.
Ha en fantastisk mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Free Luigi
|
![]()
Ørk, i dag er det en sånn Mandag hvor du av og til tenker "jaja, om jeg krasjer nå så er døden egentlig en frihet"
![]() ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad. En kort økt hjemmekontorering før jeg rekker et møte i Drammen før lunsj. I kveld skal det prates om fly. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Nice. Snart frokostråd om hvordan vi skal benytte den siste dagen her på rivieraen. Godt og varmt, rundet 33 varme i går ettermiddag. Hadde strendene her hatt sand i stedet for steiner hadde nok valget vært lettere... Toget til Cannes kanskje?
Ha en finfin start på uka! Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Ny dag med kunder venter. Men det er i ferd med å gå opp for meg at det faktisk er ny kollegaen min som skal si ting og en annen ny kollega som skal spille en sang. Begge har også firmakort og kan ta seg av baren under kveldens shuffleboard turnering.
Dagens ord er derfor - delegering ![]() Ha en fin en
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim!
Kokvarmt på kontoret, som vanlig. Men har nå bestilt en liten tur til Oslo neste uke, ikke at det er relatert eller noe. Sikkert like varmt inne hos Difi. Ha en flott mandag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra andre klasse på en 22 år gammel 747. For en herlig slede.. merker jeg begynner å bli eldre når jeg bruker Business som voksne ikke-nerder gjør. Går om bord, smaker på champisen, sier nei til alt og ligger deg flatt og snorker i 7 timer. Hyggelig å bli vekt til en ganske god frokost og man vet ag man snart er i armkroken til CFOen. Prøvde å bli med på Skype møte med jobben, men få var overrasket over at det ble bare rot fra min side.
Da ser vi det at en helg i Florida fra fredag til søndag går utmerket, selv om det bare er andre klasse hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God mandag fra BA2169.
Ny jobbperide på trappene, fikk "computer says no lyden" da jeg scannet boarding passet, heldigvis var det uventet oppgradering til WT+. Hadde ikke sett frem til 10 timer på 30E. Ha en finfin mandag folkens Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 21 | 09-01-2017 20:47 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 22 | 12-09-2016 18:23 |