![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Erzscheidergården. Klar for dagens møter i Trondheim...heldigvis skla vi tilbake hit igjen i ettermiddag. Ha en bra onsdag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra havet.
Ingen tåke i dag. Blå himmel og blikk stille hav. Blir nok en CAVOK på helirapporten. Eller nærmer det seg snuing til dagskift, noe som betyr halvveis til hjemreise og muligens en liten ferie. Vet bare ikke til hvor enda. Tiden vill vise og Vårherre leder ann. God natt på morgenkvisten. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Flytoget. På vei til Stavanger og omegn for et par dager. Transporten besørges av nevnte tog, Kjos og leiebil fra Sixt. Ha en finfin vårdag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Du kan få en god del tåke fra oss på Tampen o, du savner den, ser knapt havet under oss. En slitsom natt er over, nå skal det soves mye for jeg frykter neste natt blir like slitsom.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen, omsider fra L1, som farer gjennom forstedene. Bilen ble levert hos Mikrolakk i morges så ble en ekstra spasertur i morgentimene. Men satser på jeg får den tilbake med en ripefri støtfanger i morgen. Og nye sommerdekk, mens de uansett har bilen hos seg. Ha en fin dag
![]() Last edited by Someone; 15-05-2019 at 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
![]() ![]() Sov godt Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
God morgen fra uttafor Bærum - mange miljøvennlige Skype-møter og en ny kveld som aupair.. Tenker jeg skal te med barna ned på Majorstuen og vise dem hvordan folk egentlig har det. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Comfort Børsparken!
Lett redusert etter gårsdagens fantastiske middag på Kontrast, må jeg konstatere at den påfølgende 'ølstafetten' tydeligvis ikke føltes fullendt, uten en knert på sengekanten. Snur meg og tar et par timer til, tenker jeg ![]() Bedre onsdag, og muligens torsdag, ønskes! ![]()
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Må være en fremmedtagger. Ingen sann bæring ville tatt seg bryet, så lenge det et champagne igjen. Og det er det. Tror jeg...
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Dagen startet med besøk hos tannlegen. Skulle egentlig vært krone, men tannlegen solgte seg ned.
Så har jeg vært på Vindern… Det er liksom annerledes her enn på Lillestrøm Polet. Spurte etter Aperol Mix. Det var de utsolgt for "men vi hadde en aldeles nyyyydelig kveld i går med denne..." Så da kjøpte jeg sånn. - "Og denne" - Ok. Den åsså da Så da ble det tung pose. Og flagg. Dundrosaurusen vil ha flagg. Sånn som henger ut fra verandaen. MAKAN!!! Ha en fin en
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Jeg og Storsmurfen kjører miksen. Det er fin sånn formiddagsgreie. Man tømmer den delt på 2 og da blir man akkurat så subbete at man kan snuble inn og ta en nap
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Man driver da ikke med ferdigmix?
Ellers har jo Polet en 3 liters aperol, så du får gå for den |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bom dia fra Lisboa! Valgte meg et hotell i bydelen Saldanha som ligger litt i utkanten av sentrum. Her er få turister og det passer meg perfekt. Tok kun 20 min med metro direkte fra aeroporto´n.
Var stas å fly TAP sin nye a321neoLR ned hit. Dette var den femte kommersielle flighten med nettopp dette flyet ble jeg forklart og flyet opplevde som svært komfortabelt. Tror SAS helt greit kan gå for samme konfigerasjon som TAP sin c-class. Helt likt blir det jo ikke med a330/a340´n C-class, men dette er nok en av de bedre løsningene for en narrow-body. MEN...det er jo også noe eget å fly wide-body. Galley´n så trang ut, så disse maskinene blir nok neppe noen favoritt for SAS-crew, men her kan man sikkert velge flere løsninger. Ha en fin dag! https://samchui.com/2019/04/07/tap-a.../#.XNvn2a3M33A |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God ettermiddag fra Trondheim.
Heldagsmøte i dag. Hurra. Håper dere har det bedre ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
God dag fra Aperolens hjemland(?), Munchen.
Englebarnet levert i barnehage, svømmetur unnagjort, fantastisk sushi fortært, mangler bare at upgrade på MUC-OSL på fredag går i gjennom, så en får feiret 17. standsmessig hele veien (samt få med stor koffert som ikke er helt forenelig med go light). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Flyklapper
|
![]()
Hepp hepp .. her startet dagen med en runde på gymmen. Deretter tok jeg med meg kaffekoppen ut i boblebadet. En utmerket start på dagen.
Nytt Pondus lå i postkassen i går, og den skal nytes etter jobb. Går rykter om at bussjåfør Ivar har fått seg dame. Da er jorden flat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Upgrade me....
|
![]()
God ettermiddag. Her ute på havet er det helt ok. Snart ferdig med 3 uker i kontorstol...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God eftan fra Stavanger. Her har dagen gått i diverse ærend og surring rundt i hagen. Nydelig vær her på disse kanter. Nå skal jeg forsøke meg på soving før nattevakt, en øvelse jeg er kjempe dårlig på. På kvelden blir det SK til Bergen hvor det skal jobbes litt for innkommet.
Ha en glitrende flott eftan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Inventory
|
![]() Quote:
|
|
![]() |