![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Vertshuset Røros. Ble en veldig bra dag i går med kjempehyggelig middag med to gode samarbeidspartnere. Nå venter en annen samarbeidspartner på å få frokost. Ha en smaksrik onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Skal litt tidligere inn til bortekontoret i dag så jeg får "gjort noe" før jeg og Elefanten skal ha møter med den nye kollegaen vi har hyret til å reise for oss i Asia. Han er minst like gal som oss begge og har hatt 25 år ekstra på å marinere. Så det er aldri kjedelige møter.
Ha en fin en. Sånn type helt fin. Ikke noe tull
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Trøtt morgen fra bussen.
Tullefolk som legger møtestarter til grusomt tidlig burde blitt fratatt tilgang til kalenderfunksjonen. Kl0800, det er leeeeeeenge før kjernetiden starter. I annet nytt: ESTA søknad ble godkjent ![]() Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Her pimpes det litt espresso mens jeg venter på barnevakten skal dukke opp, så jeg kan komme meg på jobb. Målet er å få gjort litt reiseresearch, men siden det kan utsettes, så blir det nok det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Godmorgen her fra lille Danmark på ugens bedste dag, onsdag, idag står bare på dejlig afslapning hjemme.
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Atter en ny dag med lite på gjøremålslisten. Herlig. Fikk booket en milagerun tur i går så nå blir EBG sikret. Bare å vente til kalenderen sier Go, dvs det blir flydd i Plus. Ellers, venter vi på de 55mm nedbør som skal komme til natten igjen. Så Gresset er ikke grønnere på andre siden, bare litt fuktigere ![]() Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra Snillfjord.
![]() Sola skinner, men skyer og regn truer utover ettermiddagen/kvelden. Det betyr at dagens første oppgave blir å stusse siste rest av plenen, slik at den er presentabel til naboenes sammenkomst til helgen. Etterpå blir det nok mest inne-tjeneste i varmen, men man har da både Netflix og spotify, så underholdning til husarbeidet har man også. Ellers er det jo en liten nedtur, sånn rent sportslig dagen derpå, men Europa League er tross alt ikke galt da. En formidabel onsdag ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Skøyen. Her ble en brått revet bort fra turnusfri til to-dagers møte.
Utover det IÅM. Ha en fin fin onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen fra Røros | EB | Flyforum | 4 | 19-06-2019 09:34 |
God onsdag morgen fra Røros | EB | Flyforum | 6 | 23-01-2019 18:47 |
God onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 6 | 19-12-2018 20:57 |