![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen. Nespresso og kokosbolle inne - mens det på utsiden nesten er tropisk styrtregn og lyn. Holder oss innendørs til det har tørket opp. Ha en flott søndag der du er.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Hvalstad, hvor det heller ikke trengs vannes ute i dag. Derimot trengs det espresso, selv om jeg ikke helt føler det hjelper helt mot bristent ribbein. i dag står både barselbesøk, barselgruppebesøk og ikke minst planlegging av blåtur på programmet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord.
![]() Skyet opphold, men skal regne her også før det letter opp litt til kvelds igjen. Her har man meldt seg til en kjapp kjøkkentjeneste hos naboen i dag, da de arrangerer barnedåp for sitt første barnebarn. I den anledning skal jeg stille opp og ta i mot maten som blir levert rundt klokken 12.30, pluss at man skal brygge noen kanner med kaffe. Etter vel endt tjeneste der, satser undertegnede på en treningsøkt og middag med Netflix før litt trilling av en ball tar over resten av kvelden. Jobb i morgen igjen. En fin en ønskes. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Hostal Cuba!
Litt skjelven på labben idag av en eller annen grunn, men straks kommer frokost-cavaen, så det går seg vel til ![]() Strøken søndag ønskes! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God "morgen" fra Warszawa. Nok en lang natt i køya gjør at formen begynner å komme seg etter en hard uke på jobb.
Nå har jeg vært ute og hentet kaffe og kjøpt vann, frokost og et par Zywiec. Prisene her nede er jo helt supre, rett og slett. Så skal man bare hoppe i dusjen. Nyte nevnte øl og komme seg ut på lunch. Ha en brillefin dag
![]() |
#6 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Plasket ned før i dag. Ser ut til å tørke opp nå. Dagen i dag blir navnedag for en liten nykommer. Håper finbuksen passer. Tør ikke å prøve den før eg må ut døren. Brace brace for mulig skandale. I morgen er det mandag og ny fri uke. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Nå har vi lært nevø og niese på 16 måneder at det er både lov, morsomt og vått å hoppe i sølepytter. Jo mere vann jo bedre er formiddagens motto.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 4 | 26-05-2019 08:35 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 14 | 13-01-2019 17:24 |
God søndag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 11-03-2018 23:47 |