Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 04-03-2019, 02:54   #1
dc-8-63
Finn Erik Edvardsen

dc-8-63's Avatar

Default Glad mandag fra Bainbridge

...rakk 40 minutter hjemme før ny avreise tilbake til California, oppgradert til First ned til San Jose passet utmerket i kveld, «middag» ombord da det er lite tid mellom ferge Uber Flight. Glad for det ikke involverer bil kjøring etter 3200 Miles den siste uken. Ut å titte på bil i morgen ettermiddag, skal se på skikkelig Amcar, sånn man liker på Lillestrøm ! X5 xdrive50 (USA’s mest exporterte bilmerke). Ha en bedre mandag.
Old 04-03-2019, 03:24   #2
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

Default Re: Glad mandag fra Bainbridge

Hu hei. Sitter og ser på Yes featuring ARW på AXSTV .. gamle helter dør sjelden. Så dem i Atlanta på starten av turneen. Litt tightere på opptaket fra Manchester.

Fått en liter regn i bolla på terassen i dag, men nå blir det noen dager med opphold.

Ha en god reiseuke, all good people, enten dere skal forsere Nokas, TSA eller andre hindringer.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2019, 03:37   #3
LN-RTP
Aviator Extraordinaire

LN-RTP's Avatar

Nesten blåmandag her i Florida også.
Det beste med Syd Øst Florida er nok vinteren, knallblå himmel, sol og 26 grader i skyggen med laber bris. Det går mye på pils og båtliv, som Gudene lovte pensjonerte flygere hvis dem holder tunga rett i kjeften gjennom karrieren, og har mye flaks..
Håper det ikke blåser for mye sno med snø og haggel i Norge gjennom vinter og mørketid men isåfall kom til KFLL og ta en båttur med www.odincharters.com.

www.odincharters.com
www.susanhanssen.com

Last edited by LN-RTP; 04-03-2019 at 03:46.
LN-RTP is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2019, 04:26   #4
WF789
ScanFlyer Molded

WF789's Avatar

Skikkelig møkkavær i kveld i New York, rømte tilbake til hotellet etter å ha spist middag. Ute minner det om hjemme på Helgelandskysten på vinteren.
Old 04-03-2019, 05:40   #5
EB
ScanFlyer Inventory

EB's Avatar

Glad mandag fra Ris. Her åpnet hjemmekontoret 05:00 og det skal leveres to anbud før lunsj...pakkes og forberedes til morgendagens utenlandsreise. Rekker jeg en treningsøkt i kveld så er dette med på å starte uken på den beste måten.
EB is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2019, 08:01   #6
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Mornings fra L1 på vei til jobb. Regn ute, men Uber jakka er både varm og vanntett. I kveld skal det prates en time om fly. Ha en fin dag
Old 04-03-2019, 08:51   #7
FlyingDutchman
ScanFlyer Silver

Opprørske unger, dårlig start på dagen. Håper resten av dagen blir bedre og at kollegene mine ikke blir like opprørsk :P

Ingen reising på lur denne uken, men om ikke lenge blir det en tur til Irland igjen.

Ha en strålende dag alle sammen!
FlyingDutchman is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2019, 09:48   #8
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Trøtt og regntung mandag her i sør!

Alltid hyggelig å være på tur i helgen, men når man kommer så sent hjem på søndag kveld at man ikke kommer i seng før langt på natt, er det litt slitsomt å stå opp og gå på jobb etter bare 4 timers søvn.

Danmark i helgen var hyggelig. Fikk bunkret opp mye så her var det penger spart.

Full fart på kontoret i dag. Håper jeg kan komme meg hjem i fornuftig tid til en ettermiddagslur. Kjenner jeg trenger den idag.

Ellers vil jeg vil bare fortelle at jeg har tenk å kjøpe kart og kompass. Dette kun til orientering.

God mandag ønskes!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2019, 11:29   #9
FBI2012
ScanFlyer Silver

FBI2012's Avatar

Buongiorno fra et grått og overskyet Milano. Tok meg rundt med metro´en igår. Det var imponerende smidig og behagelig billig( 1,50 EUR). Kunne ikke unnvære å notere at italienerne slurver ikke med sine tekstiler og konfeksjon. Her var alt på stell; rent og pent. Følte meg litt som en ´fille-frans´ i sammenligning der jeg stod med mine velbrukte all-værsjakke og snart utgåtte sneakers. Ble minestronesuppe til lunch - HIMMELSK!! SÅ enkel i sin sammensetning og SÅ UTROLIG rik på smak! Verdt hele reisen bare den! Ha en fin dag!
FBI2012 is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2019, 11:38   #10
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Quote:
Originally Posted by dc-8-63 View Post
Ut å titte på bil i morgen ettermiddag, skal se på skikkelig Amcar, sånn man liker på Lillestrøm ! X5 xdrive50 (USA’s mest exporterte bilmerke). Ha en bedre mandag.
Gåsehud.. Uten tvil noe det beste du får av bil, og 5.0 som har V8 biturbo er jo en optimal kombinasjon.. De aller fleste X5 i Norge der desverre fire sylindrede (haram) og hvis ikke støyende oljebrennere.

Her skulle man ha en rolig "slikke sårene" dag på kontoret, men endte opp med å booke seg 07.00 flighten til BGO i morgen som for meg ødelegger nattesøvnen..

I overimorgen er det heldigvis allerede onsdag

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules