![]() |
|
![]() |
#1 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
...rakk 40 minutter hjemme før ny avreise tilbake til California, oppgradert til First ned til San Jose passet utmerket i kveld, «middag» ombord da det er lite tid mellom ferge Uber Flight. Glad for det ikke involverer bil kjøring etter 3200 Miles den siste uken. Ut å titte på bil i morgen ettermiddag, skal se på skikkelig Amcar, sånn man liker på Lillestrøm ! X5 xdrive50 (USA’s mest exporterte bilmerke). Ha en bedre mandag.
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hu hei. Sitter og ser på Yes featuring ARW på AXSTV .. gamle helter dør sjelden. Så dem i Atlanta på starten av turneen. Litt tightere på opptaket fra Manchester.
Fått en liter regn i bolla på terassen i dag, men nå blir det noen dager med opphold. Ha en god reiseuke, all good people, enten dere skal forsere Nokas, TSA eller andre hindringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Nesten blåmandag her i Florida også.
Det beste med Syd Øst Florida er nok vinteren, knallblå himmel, sol og 26 grader i skyggen med laber bris. Det går mye på pils og båtliv, som Gudene lovte pensjonerte flygere hvis dem holder tunga rett i kjeften gjennom karrieren, og har mye flaks.. Håper det ikke blåser for mye sno med snø og haggel i Norge gjennom vinter og mørketid men isåfall kom til KFLL og ta en båttur med www.odincharters.com. ![]()
"As a dreamer of dreams and a travelin' man I have chalked up many a mile..." www.odincharters.com www.susanhanssen.com Last edited by LN-RTP; 04-03-2019 at 03:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
Skikkelig møkkavær i kveld i New York, rømte tilbake til hotellet etter å ha spist middag. Ute minner det om hjemme på Helgelandskysten på vinteren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Glad mandag fra Ris. Her åpnet hjemmekontoret 05:00 og det skal leveres to anbud før lunsj...pakkes og forberedes til morgendagens utenlandsreise. Rekker jeg en treningsøkt i kveld så er dette med på å starte uken på den beste måten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra L1 på vei til jobb. Regn ute, men Uber jakka er både varm og vanntett. I kveld skal det prates en time om fly. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Opprørske unger, dårlig start på dagen. Håper resten av dagen blir bedre og at kollegene mine ikke blir like opprørsk :P
Ingen reising på lur denne uken, men om ikke lenge blir det en tur til Irland igjen. Ha en strålende dag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Trøtt og regntung mandag her i sør!
Alltid hyggelig å være på tur i helgen, men når man kommer så sent hjem på søndag kveld at man ikke kommer i seng før langt på natt, er det litt slitsomt å stå opp og gå på jobb etter bare 4 timers søvn. Danmark i helgen var hyggelig. Fikk bunkret opp mye så her var det penger spart. Full fart på kontoret i dag. Håper jeg kan komme meg hjem i fornuftig tid til en ettermiddagslur. Kjenner jeg trenger den idag. Ellers vil jeg vil bare fortelle at jeg har tenk å kjøpe kart og kompass. Dette kun til orientering. God mandag ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Buongiorno fra et grått og overskyet Milano. Tok meg rundt med metro´en igår. Det var imponerende smidig og behagelig billig( 1,50 EUR). Kunne ikke unnvære å notere at italienerne slurver ikke med sine tekstiler og konfeksjon. Her var alt på stell; rent og pent. Følte meg litt som en ´fille-frans´ i sammenligning der jeg stod med mine velbrukte all-værsjakke og snart utgåtte sneakers. Ble minestronesuppe til lunch - HIMMELSK!! SÅ enkel i sin sammensetning og SÅ UTROLIG rik på smak! Verdt hele reisen bare den! Ha en fin dag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]() Quote:
Her skulle man ha en rolig "slikke sårene" dag på kontoret, men endte opp med å booke seg 07.00 flighten til BGO i morgen som for meg ødelegger nattesøvnen.. I overimorgen er det heldigvis allerede onsdag ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad mandag fra Tropea | EB | Flyforum | 17 | 08-07-2019 19:36 |
God morgen (mandag) fra Bainbridge Brewing Company | dc-8-63 | Flyforum | 6 | 18-02-2019 11:58 |
Glad mandag fra Ris... | EB | Flyforum | 17 | 01-10-2018 21:17 |
Glad mandag fra Røros | EB | Flyforum | 18 | 06-08-2018 20:59 |
Glad mandag fra Ris | EB | Flyforum | 20 | 07-06-2016 00:44 |