Flyprat

Flyprat (https://forum.flyprat.no/index.php)
-   Flyforum (https://forum.flyprat.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Glad mandag fra Bainbridge (https://forum.flyprat.no/showthread.php?t=148181)

dc-8-63 04-03-2019 02:54

Glad mandag fra Bainbridge

...rakk 40 minutter hjemme før ny avreise tilbake til California, oppgradert til First ned til San Jose passet utmerket i kveld, «middag» ombord da det er lite tid mellom ferge Uber Flight. Glad for det ikke involverer bil kjøring etter 3200 Miles den siste uken. Ut å titte på bil i morgen ettermiddag, skal se på skikkelig Amcar, sånn man liker på Lillestrøm ! X5 xdrive50 (USA’s mest exporterte bilmerke). Ha en bedre mandag.

LN-MOW 04-03-2019 03:24

Re: Glad mandag fra Bainbridge

Hu hei. Sitter og ser på Yes featuring ARW på AXSTV .. gamle helter dør sjelden. Så dem i Atlanta på starten av turneen. Litt tightere på opptaket fra Manchester.

Fått en liter regn i bolla på terassen i dag, men nå blir det noen dager med opphold.

Ha en god reiseuke, all good people, enten dere skal forsere Nokas, TSA eller andre hindringer.

LN-RTP 04-03-2019 03:37

Nesten blåmandag her i Florida også.
Det beste med Syd Øst Florida er nok vinteren, knallblå himmel, sol og 26 grader i skyggen med laber bris. Det går mye på pils og båtliv, som Gudene lovte pensjonerte flygere hvis dem holder tunga rett i kjeften gjennom karrieren, og har mye flaks..
Håper det ikke blåser for mye sno med snø og haggel i Norge gjennom vinter og mørketid men isåfall kom til KFLL og ta en båttur med www.odincharters.com. :cool:

WF789 04-03-2019 04:26

Skikkelig møkkavær i kveld i New York, rømte tilbake til hotellet etter å ha spist middag. Ute minner det om hjemme på Helgelandskysten på vinteren.

EB 04-03-2019 05:40

Glad mandag fra Ris. Her åpnet hjemmekontoret 05:00 og det skal leveres to anbud før lunsj...pakkes og forberedes til morgendagens utenlandsreise. Rekker jeg en treningsøkt i kveld så er dette med på å starte uken på den beste måten.

Someone 04-03-2019 08:01

Mornings fra L1 på vei til jobb. Regn ute, men Uber jakka er både varm og vanntett. I kveld skal det prates en time om fly. Ha en fin dag

FlyingDutchman 04-03-2019 08:51

Opprørske unger, dårlig start på dagen. Håper resten av dagen blir bedre og at kollegene mine ikke blir like opprørsk :P

Ingen reising på lur denne uken, men om ikke lenge blir det en tur til Irland igjen.

Ha en strålende dag alle sammen!

Bizflyer 04-03-2019 09:48

Trøtt og regntung mandag her i sør!

Alltid hyggelig å være på tur i helgen, men når man kommer så sent hjem på søndag kveld at man ikke kommer i seng før langt på natt, er det litt slitsomt å stå opp og gå på jobb etter bare 4 timers søvn.

Danmark i helgen var hyggelig. Fikk bunkret opp mye så her var det penger spart.

Full fart på kontoret i dag. Håper jeg kan komme meg hjem i fornuftig tid til en ettermiddagslur. Kjenner jeg trenger den idag.

Ellers vil jeg vil bare fortelle at jeg har tenk å kjøpe kart og kompass. Dette kun til orientering.

God mandag ønskes!

FBI2012 04-03-2019 11:29

Buongiorno fra et grått og overskyet Milano. Tok meg rundt med metro´en igår. Det var imponerende smidig og behagelig billig( 1,50 EUR). Kunne ikke unnvære å notere at italienerne slurver ikke med sine tekstiler og konfeksjon. Her var alt på stell; rent og pent. Følte meg litt som en ´fille-frans´ i sammenligning der jeg stod med mine velbrukte all-værsjakke og snart utgåtte sneakers. Ble minestronesuppe til lunch - HIMMELSK!! SÅ enkel i sin sammensetning og SÅ UTROLIG rik på smak! Verdt hele reisen bare den! Ha en fin dag!

SudCaravelle 04-03-2019 11:38

Quote:

Originally Posted by dc-8-63 (Post 1160103)
Ut å titte på bil i morgen ettermiddag, skal se på skikkelig Amcar, sånn man liker på Lillestrøm ! X5 xdrive50 (USA’s mest exporterte bilmerke). Ha en bedre mandag.

Gåsehud.. Uten tvil noe det beste du får av bil, og 5.0 som har V8 biturbo er jo en optimal kombinasjon.. De aller fleste X5 i Norge der desverre fire sylindrede (haram) og hvis ikke støyende oljebrennere.

Her skulle man ha en rolig "slikke sårene" dag på kontoret, men endte opp med å booke seg 07.00 flighten til BGO i morgen som for meg ødelegger nattesøvnen..

I overimorgen er det heldigvis allerede onsdag :D

All times are GMT +2. The time now is 06:38.

Copyright Foreningen Flyprat, Scanair og bidragsytere. Enkelte ikoner fra Famfamfam CC-BY.