![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for å åpne opp hjemmekontoret etter en uke på messe. I kveld går ferden nesten halvveis mot Røros for å rekke tidlig møtestart i morgen. Ha en bra start på uken du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Mandag igjen og ny uke.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Jæren. Og hvitt på bakken?
![]() ... nuvel, får nyte det så lenge det varer. Vinden bekrefter uansett at det fremdeles er Jæren. På vei til Forus for å knyte knuter. Dagens oppgaver får meg til å savne vanskelige kunder. Det skal i utgangspunktet bare vare i 2 uker, håper jeg finner noe annet i mellomtiden.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Et liten økt på hjemmekontoret, så Bialettien åpner dagen. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God mandagsmorgen fra Rommensletta (Nord i Solo) - flott morgen med 3-4 minus og ikke fått stormen enda - men den kommer vel fra vest.
JAn |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra senga. Her ligger man slått ut, tilnærmet for døden, med et meget alvorlig anfall av manneinfluensa. Men med tanke på at jeg ikke husker sist jeg var skikkelig syk så overlever man nok.
Ha en bedre mandag |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra Bergen. I dag ble det sove-lenge dag, deilig det også. Utomhus har værgudene spilt opp med ufine takter i form av snø.
Nå Nespresso i koppen og vi starter rolig. Så blir det befaring med lunsj i sentrum før vi avslutter dagen med kveldsvakt. En fin en ønskes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Gaustad. Eneste riktige kontordagen denne uken, da det blir en svipptur til NY i morgen med SK. Litt pussig med sånne direkteflighter. Føles jo ikke riktig som long haul på samme måten, og Elefanten har lagt inn et potensielt krav om tillegg for manglende kantinetid i London.
Men nå - kontorering. Ha en fin en
![]() |
#9 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Nittedal.
Startet dagen med en kaffe i tingretten hvor man skulle være dommer, men politiet hadde glemt at de skulle levere dagens "kunde" så da ble den saken utsatt. Ikke rart det tidvis er lang behandlings tid i retten.... Nå blir det en tur til brakka på jobb for å gå igjennom litt kursmateriale før nyansatte skal kurses resten av uka. Må også få vasket leiebilen litt. Straks inne i fjerde uke med leiebil etter at registerreima røyk på min egen. Noe som ikke er helt etter boka før rundet 100K. Så da må PSA hoste opp ny motor. Har vel dratt på 1700 km så langt på Hertz bilen min, så langt, og blir nok 1000 til innen jeg får min tilbake. Blir vel en søt liten regning der tenker jeg ![]() S |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Vekkerbeaglen danset på meg klokken 6 som vanlig. Mer pålitelig enn Alexa ..
![]() Fridag, men må ned på sykehuset for å få skåret vekk en flekk på kinnet. Spor av hudkreft, ifølge legen. Jaja, sånn er det å bo i ‘syden’. Overlever nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
God ettermiddag fra Oslo sentrum - får vel komme meg hjem snart, har en del ting å gjøre hjemme som å vaske klær. Lenge leve det å utsette ting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 13 | 08-04-2019 16:32 |
Endelig mandag:-) | EB | Flyforum | 15 | 23-07-2018 17:28 |
Endelig mandag | EB | Flyforum | 20 | 16-01-2017 17:50 |