![]() |
|
![]() |
#1 |
www.lch78.net
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
sku bare si at Pondus bok nr 6 er i butikken 13 September:
![]() Men allerede nå kan man forhåndsbestille den, enten fra Haugenbok.no eller frs Schibstedforlagene.no
![]() |
#2 |
Flyklapper
|
![]()
Skulle oenske Schibsted kunne legge inn kredittkortbetaling ... det er en pain in the a** aa overfoere penger via banken ..... Og ingen andre sender vel utenlands heller .. iallefall gjorde de det ikke i fjor ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Ser slik ut naa, ja ... men heftige portotakster, da!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Pondus burde være obligatorisk lesning for damer som ikke forstår gutter (kaller dem ikke menn, for det er bare utenpå).
![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
I stedet for å starte en helt ny Pondus-tråd, flytter jeg bare opp en eksisterende....
I går kveld, mandag 26. februar gikk det et program som heter "Stjerneklart" på NRK P1 fra 22:05 til 24:00. Gjest var Pondus-tegner Frode Øverli, og det hele var et fortreffelig program. Skjelden har det vel vært spilt så mye bra musikk på NRK P1..., ja rent bortsett fra i "Herreavdelingen" da..... For fans der ute, og kanskje spesielt til store fans langt vest, her er en link til programmets webside, hvor hele innslaget kan høres på NRK Nettradio. God fornøyelse... ![]() http://www.nrk.no/programmer/radio/s...lart/1.1928097 (Velg Stjerneklart 26.02.07 i listen av programmer litt nede i høyre kolonne).
![]() |
#7 |
Flyklapper
|
![]()
Jeg hoerte faktisk den siste timen i gaar mellom mine toalettbesoek. Kan ikke annet enn aa si at programmet var konge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ÜberScanFlyer
|
![]()
Det ble vel en del Kiss, da...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Osapanga chipongwe
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
|
![]()
Det der ble litt av en historie .. Det var ingen faktura med pakken da den kom, og purring og kreditorvarsel kom med to dagers mellomrom! Fikk snakket meg unna kreditorvarselet, men overfoering av penger til Norge kostet meg $40 i bankgebyrer ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Pondus.no med reisetips | LN-MOW | Flyforum | 12 | 27-06-2008 10:26 |
Pondus | Isbamse | Flyforum | 2 | 01-10-2007 17:04 |
OT: Naar Pondus har mareritt ..... | LN-MOW | Flyforum | 5 | 22-09-2007 21:37 |