![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fant en gammel tråd fra i fjor om hvilke ruter DY burde starte opp til sommeren 2006 og tenkte at det hadde vært morsomt å ta dette opp igjen. :P
Mine forslag er: Bergen - Tromsø Tromsø - Helsinki Oslo - Zagreb Oslo - Moskva Oslo - Helsinki |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal de inn på Oslo-Kristiansand er det vel også greit å satse litt på ruter ut i Europa fra Sørlandets hovedstad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ja Kristiansand - London har jo vært nevnt og kanskje Kristiansand - Murcia kunne være noe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
Personlig ønsker jeg meg SVG-ABZ-SVG i nær framtid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Air Traffic Controller
|
![]()
Evenes - London.
Via Harstad har bevist at det er marked for det. I november reiser en full A330 fra Evenes til London (prøveflight). Billettene forsvant fort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
ja vi trenger en utenlandsrute fra nord-norge av litt større format enn Tromsø - Luleå og Tromsø - Murmansk. En London rute fra EVE, BOO eller TOS burde absolutt komme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#8 |
Air Traffic Controller
|
![]()
My travel. De har satt opp et fly til Tallinn også, med et annet selskap
http://www.lofotposten.no/lokale_nyh...cle2256445.ece så kan man jo begynne krangelen om hvor man bør satse ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
jeg tror vi lar det ligge, men håpet det kommer en rute til london. En til Baltikum fra nord hadde også vært bra.
Men er det noen som vet om DY har tenkt å starte ruta Oslo - Moskva nå som de har rettigheter til å fly til Russland |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]() Trondheim mangler en del utenlandsruter. AirBaltic og Nordicair har mange ruter fra BGO som Norwegian kunne hatt tilsvarnde fra Trondheim (:-p) Trondheim - Riga Trondheim - roma Trondheim - København Trondheim - Paris |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hva med Oslo - Amsterdam?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
syntes de burde fly oslo-marakesh eller oslo-tunis jeg!
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Oslo - Amsterdam?
Det finnes ikke nok folk til å fylle opp alle KLM, SAS og NB maskiner så det er neppe lurt. Tror jeg. Hva med; OSL - KEF OSL - MRS OSL - EDI TRD - ARN TRD - KRS WAW - STN WAW - AMS Sikkert bra at ikke jeg sitter å styrer butikken ![]() ![]() God natt! Laurenz |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
På TRD-ARN er WF allerede inne med 3 daglige (1? lørdag og 2 søndag) så der ble nok DY for sent ute. OSL-KRS kommer nok lenge før TRD-KRS. Quote:
Riga og Roma kommer nok om ikke så mange år, men det er nok rett og slett andre destinasjoner som står først i kø. Hva Køben angår, så gjelder det jeg sa om ARN. Paris - se under ![]() Forøvrig heter vel selskapet du tenker på FlyNordic. De og Air Baltic har hele en linje hver fra BGO, så 'mange' er det vel kanskje ikke? ![]() Quote:
TOS-Helsinki? Nææ.. Med AY-Interline so hadde det nok solgt, men ikke som point to point. OSL-Zagreb er nok ikke så usansynlig. En hel del turisme, og mange 'nye nordmenn' derfra. OSL-Moskva er jeg nok også litt tvilsom til. OSL-Helsinki flys vel av både AY og KF (SK) endel ganger om dagen, men jeg ser ikke bort i fra at det kanskje eksisterer litt marked der ennå. Ellers holder jeg en knapp på TRD-PAR og TRD-AGP, muligens også WAW. Kan også se for meg TOS og/eller EVE-STN. Dæsken så mye jeg skrev.. begrunnelser også gitt.. bare håpe at jeg siterte korrekt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Har DY Interline med noen andre selskap????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Oslo til Bratislava og Ljubliana tror jeg hadde passet meg og en del andre utmerket!
Ellers støtter jeg i stor grad Marrakesh, selv om Apollo lagt fra har hatt fulle fly til Agadir de gangene jeg har reist, men nå starter jo Star Tour opp igjen til Marokko også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Tvilsomt, på CPH-OSL og ARN-OSL hvor det kunne ha vært aktuelt er det ikke mulig med gjennomgående billetter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Tror Potznan (eller hvordan det skrives) i Polen blir en av de neste destinasjonene. Hørt noen rykter om det....
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer ettellerannet..
|
![]()
Legges ned: Alle...
Beholdes: Ingen Fly: Selges Ruter: Overføres til SAS Bratehens. Scanor: Søker dekning.. ![]()
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian - hvilke ruter har spansk besetning? | Hartson | Flyforum | 8 | 08-05-2014 20:53 |
Info møte i dag: Norwegian ønsker å starte opp på Molde lufthavn snarest mulig. | Wiggo Hovde | Flyforum | 5 | 28-05-2009 16:52 |
Norwegian med to nye sommer ruter | MartinL | Flyforum | 3 | 10-05-2009 23:05 |
20 bilder til å summere opp Kvernberget 2007 | flyKSU | Bilder & foto | 19 | 15-01-2008 19:51 |
Hvilke Norwegian-ruter fra Rygge blir de første som droppes | dimmaua | Flyforum | 43 | 27-08-2007 21:03 |