![]() |
|
![]() |
#1 |
RC-tilhenger :-)
|
![]()
Hva tror dere? Jeg tror at Palanga/Klaipeda droppes først. FlyLAL sluttet å fly med SAAB-2000 pga veldig lavt belegg. Tror at en B-737 2 ganger i uka blir for mye.
Andre meninger? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Palanga, kanskje. Men så mange har vært i de baltiske stater nå at det kan være et marked. Aner ikke noe om den omvendte trafikken av håndverkere etc.
Litt tvil om Marrakech. Har vært der to ganger, men en uke er for lenge. Kanskje mer intresse dersom to ganger i uka slik at en kunne ha hatt 3 eller 4 dager "opplevelsestur" ned dit. Men folk som liker å bade kan lett fly Royal Air Maroc til Agadir i kombi. Det tar max 20 min over fjellet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Hehe, denne posten synes jeg var drøyt tidlig ..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
La oss anta at Rygge kommer opp på samme pax-nivå som Torp. Da tror jeg at både OSL og Torp vil merke at Rygge eksisterer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Mar 2006
|
![]()
Men er det mulig å oppnå pax-anatll som Torp med den trafikken de ligger an til nå da? Da må vel antall ruter og frekvens økes betydelig?
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Hvorfor flytter DY ikke al trafik til denne ny plads ?? vil det ikke give en bedre udnyttelse af fly og andre resoursser Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2006
|
![]() Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Newcomer
|
![]()
Synst jeg hører ekkoet her fra da Norwegian ble danna. Var vel en del her inne som ikke akkurat var overbevist, og se nå kossen det har gått.
Kan virke ambasiøst dette nye opplegget fra Rygge, men det var det mange som sa også når Norwegian kom på banen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Bergen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Litt tidlig, synes jeg ... men Rygge-Palanga gir meg ikke akkurat 'warm fuzzy feeling', saann umiddelbart ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Burde ikke denne tråden vært stengt???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For en håpløs tråd!
Virkelig! Destruktiv tankegang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg tror det går med denne satsingen som med store selskaper som danner eget LCC: De ender opp med å konkurrere med seg selv,ingen andre.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nettopp FBU 4EVER. Tittet i dag på alle tenkelige interessente alternativer ( bor 83 km fra Rygge ).
Tar DY fra OSL i stedet. Hadde jeg tatt Rygge hadde jeg droppet OSL. Totalsum for DY blir den samme i pax.:wink Og de fra Øsfold etc. som vanligvis flyr ut i fra OSL drar nå fra Rygge. MEN hvem vet om BGO går greit. Der tar de SK trafikk fra OSL ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
At noen fra Lillestrøm skulle velge Rygge hadde jeg aldri trodd - ei heller ledelsen i Norwegian!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hadde FR fløyet der med priser på kr. 79 hver vei ( pluss noen plusser ) til Barcelona etc , hadde jeg gladelig hoppet i bilen !:wink. 83 km er ikke såå langt.
Spare en tusenlapp eller to pr pax sammenlignet med OSL flighter har jeg absolutt intet i mot. Disse tusenlappene kan jeg med glede veksle inn mot flere flybilletter. Er så heldig at tiden min begrenser ikke antall reiser, kun LOMMEBOKA ![]() Tror også mange FR-hatere hadde maskert seg og gjort det samme ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
Man behøver ikke hate (livet er for kort til det) for å velg eå fly med andre enn FR... Ikke er de særlig billig når alt kommer til alt heller...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Man kan hata FR, men jag TROR inte någon slår dem på "Value for Money". Jag bokade förra veckan en julshoppingresa til London över dagen för totalt 200 SEK tor. Detta var inkl online checkin, kreditkortsavgifter etc, dvs ALL-IN. Att jag får åka från Skavsta (lika mycket Stockholm som Torp är Oslo) är helt OK eftersom jag bor närmare Skavsta än ARN. Så allt i allt är det här en resa som inte blivit av utan FR. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Norwegian - hvilke ruter har spansk besetning? | Hartson | Flyforum | 8 | 08-05-2014 20:53 |
Odds på hvilke flyselskap som går konk med det første | LN-KEH | Flyforum | 1 | 09-01-2010 05:11 |
Nye spennende ruter fra Rygge med Norwegian | Glenn | Flyforum | 32 | 16-07-2009 16:37 |
Norwegian legger ned ruter fra Rygge | FlightDeck | Flyforum | 21 | 31-10-2008 09:05 |
Norwegian varsler flere nye ruter fra Rygge | BU595 | Flyforum | 6 | 19-01-2008 13:55 |