![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for dagens aviser og noen kopper kaffe. Så settes kursen mot Røros med de kule grønne. Ha en flott søndag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Da slapp vi å sove bort denne morgenen også. Blir vel litt rydding og pakking i dag også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Klar for boarding på SK 4685 til BCN og første dag av en etterlengtet sommerferie. Ser frem til en natt på vakre Hotel Granados 83 rett på restaurantgaten Enric Granados. Imorgen går reisen videre til Sør-America. Dagen i dag gir fin mulighet til å få varmet opp spansken slik at jeg ikke ender opp som «Tause-Birgitte» i Sør-Amerika. Hasta luego!
Last edited by FBI2012; 26-08-2018 at 10:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Tredje nattevakten på denne turen er snart unnagjort. Bare 4 igjen før dagskift og halvveis tur ![]() Ikke så mye å si men kan nevne at været er bra. Kan nevne 29012KT 9999 FEW026 SCT035 12/05 Q1008, så det kan bli en fin dag å sove bort før kvelden kommer og atter en ny nattevakt. Ha en fin andakt og evt. tur i kirken. Amen. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God søndag fra Umeå. Her sov man godt og frokosten var god. Sola skinner som i går så man får ta en liten tur ut før flyet går. Dog kan det bli torden midt på dagen. Dagens fly er Crj og A320 Neo.
Ha en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
God dag fra Prærien. En dattern på overnattingsbesøk hos en venninne gjorde at vi sov helt til 08.30. Ikke hverdagskost her i huset. Nå blir det spyling etter en joggetur og antageligvis kjeft av kona pga av dårlig houskeeping.
Ryktene går også om at vi må gjøre noe sammen i dag så mulig Sjøflyhavna står for tur om været holder. Last edited by Chriscross; 26-08-2018 at 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Formiddag fra OSL. På vei hjem etter en slitsom helg. Nå blir det å pleie kroppen en uke før det blir ølfestival to helger på rad.
Sent fra min SM-A530F via Tapatalk
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Old
![]() Join Date: Sep 2008
|
![]() Quote:
![]() Scooter01
![]() |
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God søndag fra Stavanger. Da var ferien over gitt og vaskemaskinen er satt i sving. Må snart til med strykejernet også.
Ellers så har Plenklippern fått seg en liten oppstrammer og skal arbeide hardt i uken som kommer etter at den har lagt på latsiden her mens jeg var borte, makan asså. Ha en glitrende flott søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hau hau. Glad søndag fra vestsørøst. Fikk gjort masse i går så dagen i dag er fri. Blir nok en tur til nærflyplassen i dag - både AirCal og Turkish retro er varslet med en halvtimes mellomrom, så kan ikke misse dem. Får bare håpe de kommer på rett rullebane ..
Ser ut til å bli en fin dag, ikke altfor varm. Trallala! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Riktig god søndag fra Hyatt New Jersey... har nettopp vært oppe hos en manager og sagt høflig unnskyld for gårsdagens prank, som gikk litt galt.
Vi har jo med svigermor... Svigermor er nokså oppskjørtet over Amerikansk tipsekultur. Etter en lang dag på Manhattan var alle slitne og gikk for å legge seg. Ikke jeg. Jeg hadde sett en PC med skriver. Jeg MÅTTE lage et dokument der svigermor ble orientert om at NJ lov påla hotellet å belaste henne USD 100 per natt i tips til ansatte... Jeg la på hotellets logo og så fikk jeg kjæresten min til å smyge det under døra. Så langt alt vel, og jeg tenkte at Svigers ville komme surrende inn til oss med brevet. Så skulle vi alle le. Men nei Hun våknet før oss og ble illsint. Tok kontakt med hotellet, som i tur tok det svært seriøst. Sendte ut manager. Tok kopier av brevet... det hele. Så la hun ut historien på Facebook... slik oppdaget jeg det. Vel Vel... hotellet hadde begynt å leke med security kamera da jeg kom løpende for å legge meg paddeflat. Om ikke svigermor syntes fleipet min var så gøyal, så syntes i det minste ledelsen på hotellet at den var det. Så alt er vel. Ha en fin en
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God søndag fra Portland, god luftkvalitet, gode bakevarer fra St.Honor´e og espresso. Alaska har byttet ut E175 med 737-900 som er sprutfull (dog var det en liten vindusplass i Premium ledig) TSAPre så allt er vel og tid til en Hazy IPA på flyplassen.
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Godkväll från Nicosia. 3 timmar försening med Emirates från MLA idag kommer leda till EU 261 claim. Så får vi se hur det går. 3 timmar av 3 timmar var vi ombord i ett väldigt, väldigt, väldigt varmt flygplan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Riktig god lørdag | EB | Flyforum | 16 | 13-02-2016 18:40 |
Riktig god lørdag | ToreD | Flyforum | 10 | 11-10-2014 12:32 |
En riktig god fredag | grindstein | Flyforum | 21 | 01-02-2013 16:12 |