![]() |
|
![]() |
#1 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
God morgen fra gullstuen.
Ferden går til Gran Canaria og en uke med øl og varme! Nyt dagen folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Snart settes kursen mot OSL hvor Swiss skal ta oss til Zürich for en langhelg i Baden. Turen går heldigvis foran gardina!
![]() God tur til Snowman og en god lørdag ønskes alle! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra Melbourne! Strålende sol og utepils på gang! ;-)
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Dagen går med til et bryllupp. Fri bar og hæla i taket er belønningen for og holde ut en time med forsøk på religiøs input. Ha en framifrå dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra Skøyen! Her har man pådratt seg en saftig urinveisinfeksjon(!) og er satt på antibiotikakur og er generelt ganske slapp. Svigers på besøk i helgen og det innebærer i alle fall at noen kan bidra med å passe litt på junior.
I formiddag blir det ekspedisjon til Ringi gård i Bærum for å få omsatt svigerfars eplehøst til eplemost på kartong. Det blir i alle fall noe å kose seg med utover vinteren! Ha en god lørdag alle sammen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Gog morgen fra Poznan som skal utforskes i løpet av dagen. Overskyet nå, men sol og 22 grader skal det snart bli. Er innstallert ved det utrolige gamle torvet.
Ha en god en alle som utforsker nye steder.
![]() |
#7 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God loerdag fra Paia Maui - etter en hektisk jobb uke I Honolulu er en paa vei til Hana, men 3 timer bak rattet paa svingete vei fristet ikke naar man landet stilfullt med en MD-95 21:03. Saa via venners venner fikk jeg oppleve det virkelige Hawaii, en enebolig I Paia for natten (ja doeren stod aapen) en splitter ny Toyota Tundra - har faatt noeklene, aner ikke hvem som eier den, men jeg kan disponere den til tirsdag. Angrer ikke paa bytte fra Fornebu IT til Waikiki IT - ha en bedre loerdag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Stavanger!
I dag er det to bursdager/selskaper på agendaen (samt et på søndag og). Så det er snart på tide å starte opp klippemaskinen, få seg en klipp og hoppe i dusjen før man setter kursen ut døra og retning sørover. Må bare hanke inn noe presanger på veien dog. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#9 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Westin på Malta!
25 grader og strålende sol utenfor, seier i kampen i går kveld ble det også. Har rundt 250 gjester her nede i helgen å "passe på" så eer nok å gjøre.. Vært en hel uke på reisefot nå, SAS til Roma søndag, tog fra Roma til Milano Var faktisk, (bann-i-kjerka-på-flyforum) meget bra i Businessclass med gratis servering, liggestoler etc.. Og så Alitalia med A319 og A320 fra Milano, via Roma igjen, til Malta. Hjem tirsdag i Plus via ARN og OSL, før noen dager hjemme, så Oslo og Las Vegas senere samme uke... Hektisk som f... denne høsten! Sender gjestene på båttur til Gozo, skal benytte alenetiden foran bassenget før storfest og konsert med et stort kobbel norske toppartister i kveld, regner med at "God kveld Norge" gir dere bilder derfra om noen uker.. ![]() Nyt helgen folkens, uansett hvor i verden dere er! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Oslo, her blir det å rusle litt i egen by. Kanksje man bør være trendy og få kjøpt seg en vaffel fra Haralds vaffel?! Kulinarisk utskeielse i dag vil være grillet entrecote og bernaise. Til dette OSL-vinen Chocolate Block fra Sør-Afrika. God lørdag ønskes, med eller uten vaffel!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
God lørdag fra Bellevue i Fredrikstad. Treningsøkt og en kjapp handletur er avsluttet. Lørdagen startet bra når jeg tilfeldigvis ramlet over 3 brett med bokstomater gått ut på dato og fikk 350,- gratis å handle for (lenge leve holdbarhetsgarantien til Kiwi). Nå skal jeg snart ta i mot min tante og farmor for et raskt besøk i min nye leilighet, før jeg får et vennepar med guddatter/fadderbarn på middag i kveld. Det blir da et første forsøk å lage en pastasaus fra bunnen av. Jeg krysser naturligvis fingrene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Riktig god lørdag | EB | Flyforum | 16 | 13-02-2016 18:40 |
En riktig god lørdag | fluxie | Flyforum | 16 | 14-07-2013 01:05 |
En riktig god lørdag morgen ifr et varmt Thailand | grindstein | Flyforum | 14 | 02-02-2013 16:32 |
En riktig god fredag | grindstein | Flyforum | 21 | 01-02-2013 16:12 |
En riktig god morgen! | brendas | Flyforum | 15 | 16-12-2006 18:20 |