![]() |
|
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() Kjempegod redaktør herfra også. På vei inn til Oslo for å hente Elefanten på hotellet. Han ville ha litt "me-time og har bodd på Comfort Oslo S i natt. Så skal jeg ha med et kobbel utenlandske journalister opp til Holmenkollen og til Frognerseteren for å spise kjøttkaker i brun saus, før de blir busset til OSL. Og så er det endelig helg Ha en fin en
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Aug 2017
|
![]() Quote:
![]() Bra at Elefanten får kommet seg litt ut han også ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Free Luigi
|
![]() Quote:
![]() ![]() Har nettopp hatt kaffeslaberas med "Audiens venner" på jobb, det er en fin gjeng som sitter og viser bilder av bilene våre og gosser oss i hvor overtruffen fantastiske våre biler er. Elsk på nerdyness. God redaktør!
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Hehe er redaktør blitt det nye ordet for fredag? Jeg driver iallefall ikke avis eller magasin.
![]() Jaja god formiddag fra det som er hjemmekontoret. Er nok av folk på kontoret som venter på at jeg skal levere ting så, men er ikke alltid så lett å finne det dem er ute etter. Men men jeg prøver nå så godt jeg klarer. Håper jeg slipper å bli plaget av alskens telefonselgere. De siste to ukene har det tatt virkelig av med folk som skal selge strøm og fibernett. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Asker-ulykken | CK | Flyhistorisk forum | 26 | 18-03-2023 14:11 |
God morgen, fra Asker Øst | Someone | Flyforum | 6 | 04-07-2019 07:39 |
Noe stooort over Asker | FrequentFlyer | Flyforum | 13 | 04-05-2008 01:58 |
spotterwaning asker-fornebu-oslo | sail4fun | Flyforum | 10 | 27-03-2008 15:13 |