Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 17-08-2018, 10:16   #1
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

Default Re: God redaktør fra Asker

Quote:
Originally Posted by Polaris View Post
Kan jeg ikke forestille meg er moro, som passasjer. Halve livet hadde vært wasted til frustrasjon over forsinkelser, endringer, dårlig vær, kø, måtte delt livet med ekle passasjerer hele tiden, offentlige toaletter og ferdigmat "on the go" (også triste daue salater). Flyseter som er skitne så du får smeltet sjokolade på buksa og tyggis i genseren, skrikunger, flydo med tiss på gulvet, armlener som ikke deles. Priser meg lykkelig at jeg ikke må fly mer enn jeg må. Å reise er en annen sak, og å oppleve noe nytt er en annen sak, men å fly i seg selv. Det er kun fint i det du titter ut av vinduet, og er heldig og får en sømløs transit fra hjem til flysete.
Uten å skulle legge ord i munnen på noen så tipper jeg 747-8 her prøvde seg på en vittighet relatert til artikkelen

Kjempegod redaktør herfra også. På vei inn til Oslo for å hente Elefanten på hotellet. Han ville ha litt "me-time og har bodd på Comfort Oslo S i natt.

Så skal jeg ha med et kobbel utenlandske journalister opp til Holmenkollen og til Frognerseteren for å spise kjøttkaker i brun saus, før de blir busset til OSL.

Og så er det endelig helg

Ha en fin en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 10:55   #2
B747-8
ScanFlyer Crusty

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post
Uten å skulle legge ord i munnen på noen så tipper jeg 747-8 her prøvde seg på en vittighet relatert til artikkelen

Kjempegod redaktør herfra også. På vei inn til Oslo for å hente Elefanten på hotellet. Han ville ha litt "me-time og har bodd på Comfort Oslo S i natt.

Så skal jeg ha med et kobbel utenlandske journalister opp til Holmenkollen og til Frognerseteren for å spise kjøttkaker i brun saus, før de blir busset til OSL.

Ha en fin en
Takk Fnate!

Bra at Elefanten får kommet seg litt ut han også
B747-8 is offline   Reply With Quote
Old 17-08-2018, 11:12   #3
Polaris
Free Luigi

Quote:
Originally Posted by Fnate View Post

Ha en fin en
Uten å legge ord på hva du evt. måtte tro jeg mente, så forsøkte jeg meg altså på en "motvittighet", som jeg tenkte var obvious siden vi trossalt er på et flyforum... Beklager om det manglet en smiley for å vise at alt var skrevet med litt sånn "dette er ment som gjenkjennelighetsfaktorhumor". Blink blink wink wink

Har nettopp hatt kaffeslaberas med "Audiens venner" på jobb, det er en fin gjeng som sitter og viser bilder av bilene våre og gosser oss i hvor overtruffen fantastiske våre biler er. Elsk på nerdyness.

God redaktør!
Old 17-08-2018, 11:33   #4
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Hehe er redaktør blitt det nye ordet for fredag? Jeg driver iallefall ikke avis eller magasin.

Jaja god formiddag fra det som er hjemmekontoret. Er nok av folk på kontoret som venter på at jeg skal levere ting så, men er ikke alltid så lett å finne det dem er ute etter. Men men jeg prøver nå så godt jeg klarer. Håper jeg slipper å bli plaget av alskens telefonselgere. De siste to ukene har det tatt virkelig av med folk som skal selge strøm og fibernett.
Hypern is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules