![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Røros i soloppgang med blå himmel. Ut på tur i nabokommunene i dag...må jo bli litt kjent i nærområdet også. Ha en strålende lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen der hjemme.
Kvelden er såvidt begynt her i Vegas. Det ble Mandalay Bay og Delano suiter. Fin kveld i Skyfall bar og mye objekter på snuske-appen. Det blir en fin kveld. Fortsatt god helg Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Lørdag, så arvingen vant ut det var greit stå opp ekstra tidlig. Så nå har han fått pannekaker og er satt foran TVen, men jeg kjører på med espresso. En tur innom ny-kåken for å ta noen mål, får det blir en tur til OSL for å ta i mot 5 stykker fra Sambandsstatane som kommer med DY og som må innlosjeres flere steder i byen. Dog ser det ut som vi har bedre tid enn beregnet da den kjerra er forsinket. Ha en fin dag
![]() Last edited by Someone; 16-06-2018 at 06:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå avdeling barne-tv. Tidleg opp må ein visst. Spesielt sidan ein har fått lov å vere våken på kvelden pga den same vesle fyren som set ved sidan av meg no.
Så får vi sjå kva dagen bringer, både av fri, jobbing og planar framover.
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God lørdag fra Molde. Ligger og sløver ytterst på Seilet med panoramautsilt over fjord og fjell. Venter på hotellfrokost som ikke starter før 8 i helgen.
Prøver finne ut av aktiviteter i området, men foreløpig virker byen ikke mer inspirerende enn Kirkenes. Det er så lite som skjer at de har klart strekke Pride-feirigen ut over en hel uke. Utrolig at noen klarer lage en festival som er like uinteressant som Fotball-VM. Hmmm... "Gratis utekonsert med Cascaid og D’Sound" Jaja, det er da noe, men ikke nok til å få meg til å skifte lag. Ha en god en alle som har med enn fjell å se på.
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hei og hopp ... bikkjene ville ekstra tidlig opp i dag - mulig de er på lag med Someone Jr.... Velvel, får sett litt på Frankrike-Australia da.
Abflug til kysten etter frokost, så misser nok Islandskampen, men trøsten er at det blir havutsikt i kveld. Satser på total avslapning noen dager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Santiago. Lang fin morgen venter før jeg blir plukket opp i 2-tiden.
Siden hotellet mitt hadde glemt å sende bil for å hente meg på flyplassen, ganske irriterende når du lander kl 23 og er trøtt, oppgraderte de meg til et supert rom med utsikt over Andesfjellene. Nå blir det frokost i loungen og å sitte å se litt på Island. Hentet nettopp kaffe og så det var 1-1 så langt. Så blir det lunch, møter, middag, pisco sour... ikke nødvendigvis i den rekkefølgen, om jeg kjenner dem rett ![]() Ha en fin en
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Imponerende utsikt i den loungen.
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Hepp lørdag fra toget på vei til Stavanger. Der blir det øl og god mat samt fly- og reiseprat.
Dagen har så langt gått med til grisling i hagen. I går endte hage grislingen med besøk på legevakten hvor de honorerte den amatørmessige innsatsen med 8 sting i skallen. Ha en fin en 😀 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 16 | 24-03-2019 03:39 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 8 | 16-01-2019 14:46 |
Glad lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 7 | 03-11-2018 13:44 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 23 | 25-04-2018 17:39 |