![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Erzscheidergården. Klar for en lang dag på kontoret og på Vertshuset Røros i kveld...nam nam:-) Våren har kommet hit også, bare veier og de er er alle ferdig feid fri for grus. Tommel opp. Ha en bra onsdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm! Tilbake til hverdagen igjen etter gårsdagens fantastiske tur med Widerøe. Takk igjen til alle for en flott tur!
Fikk faktisk første rad med ledig midtsete igjen fra Tromsø i går, så fine turer. Ha en fin onsdag alle sammen, det går mot helg igjen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Flytoget. Til OSL for tredje gang denne uken... I dag er det dagstur til bartebyen. En fin E2 tur til Tromsø i går ble kronet med lunsj på Emmas Drømmekjøkken. Ha en roligere uke
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God morgen fra gate 17, SVG. Her går turen til Oslo for to dagers møte. Kan melde om Grå-vær i Stavanger men det ser bedre ut østafor.
Ha en glitrende flott onsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra 13-trikken. Solen skinner her i hovedstaden og jobben kaller. Gårsdagens give away er vel plassert på hyllen til arvingen. Ledig midtsete, riktignok på rad 14, hjem fra TOS i går, men var Max 2/3 fullt i går, så det skulle ikke så mye til. Grillen ble hentet opp fra boden i går, så da skal det grilles senere i dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Blommenholm - ish. Må lære meg skilnad på raude og grøne tog. Men er ute ei halvtime tidleg, så litt omveg går bra. Retur til Trondheim i sånn passe tid i dag, etter ei økt eller to til med slakt.
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() God onsdag fra Oslo formen litt så som så etter en heidundrandes fotballkamp på pub i går kveld. Litt irriterende med 2 mål på slutten der da Dagens program består av et møte og generalforsamling i borettslaget. Håper ikke på altfor mange grinebitere på sistnevnte. Men greit å ta turen innom for å se da. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen.
Nå har masteren vært gjennom korrekturlesning fra to forskjellige kanter så da har jeg en del å fikse opp i i dag... En uke igjen nå |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra Schiphol.
En time forsinket inn på grunn av noe vindgreier, tilsvarende forsinket ut igjen. SAS Irland og 320neo skal testes for første gang på strekket til OSL, før en gris skal ta meg over fjellet til HAU. Har en følelse av at jeg ikke rekker den flighten jeg er satt opp på, knapp halvtime igjennom domestic transfer?? Ha en finfin onsdag, med eller uten forsinkelse. Sent fra min SM-G960F via Tapatalk
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Morgen fra t-banen på vei til Gaustad. Fortsatt ikke frisk i halsen, men uansett er det en lugn periode som venter de neste 2 ukene. Så noe positivt er det også.
Tror til og med jeg klarer å kvitte meg med noen store "designermøbler" til svigers også. Med betaling i vin. Og vi er invitert på bryllup i Wroclaw til sommeren. Det må jo være en ut-av-kroppen-opplevelse. Ha en fin en
![]() |
#11 | |
Speedbird Concorde
![]() Join Date: Oct 2014
|
![]() Quote:
God onsdag ønskes alle! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]() Quote:
God formiddag fra tiggerstaden. Holder på å gjøre litt research for hva man kan spise i Maine. Hadde planlagt å holde denne turen vegetarisk siden all annen mat jeg har fått i USA de siste turene har vært en katastrofe. Så finner jeg nyheten om e-koli i salat i USA. Og å ta med mat fra Norge liker visst ikke tollmyndighetene. Enkelt skal det ikke være. Ha en god en alle som holder seg i regioner med spiselig mat.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 25-04-2018 at 11:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
Og om du skal til Maine så spiser du ikke salatblader. Du spiser hummer baguette og disse kommer helt uten salat. Det er faktisk mulig å gå en lang helg uten å røre salat der oppe. Bare hummer, brød, majones og stor Cola. Safe travels
![]() |
![]() |
#14 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Sikkert et bra alternativ for de som ikke er allergisk mot skalldyr... og som bruker koffein.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Biff & brennvin da. De har det også
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Jeg har vært i polsk bryllup. Det er vanligvis ikke alkoholfritt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]()
Det var da som bare...
![]() |
#18 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
G’morgen! Sol og fint igjen. Ny arbeidsdag venter. Skal på festival i Tyskland til sommeren (Loreley) og har så smått begynt å se på reisealternativer. Planlegging er halve moroa. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Sikkert bra for de som ikke er allergisk mot alkohol.
Prøver å finne lokale spesialiteter, men biff er de vel ikke så sterke på i Maine. Har flere ganger med hell vært med på "foodie tour", for eksempel i Seattle. Men i feil Portland så måtte jeg hoppet over 6 av 10 ting de skulle spise eller drikke og da blir det tullete å bli med.
![]() |
#20 | |
Flyklapper
|
![]() Quote:
Men noen tips her. Du har jo både blåbærpannekaker og Baked Beans & Hot Dogs. (y) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 9 | 14-08-2019 22:24 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 4 | 22-05-2019 13:03 |
Glad onsdag fra Røros | EB | Flyforum | 3 | 21-11-2018 13:07 |