![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad morgen fra enden av verden. Stille og rolig på hytta...men snart bærer det avsted til møter rundt i Vestfold. Satser på pastarett helgen forholdsvis tidlig...og da blir det nok en Aperol Spritz eller flere...sommeren er her:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra NSB R11 retning OSL. Familietur til Bergen så snart venter SK255. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Groruddalen - været er kommet - varmen er på plass - nesten helg - timer til helgen.
God helg til deg og dine. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
Morn fra Bergen.
Turen hjem fra havet i går gikk over all forventning inntil vi skulle fly SK på siste etappe. Da ble det (som vanlig) litt kluss. Ikke verre enn en 1t+ forsinkelse men allikavel litt irriterende. Det positive er at mitt bud på 3’ SEK på en oppgradering fra Plus til C gikk igjennom så i morgen blir det 2A til ORD. Ellers så skinner solen ute i dag også. God helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen (rakk det akkurat) fra Lillestrøm. Har vært litt hjemmekontorering / fridag i dag. Så sov lenge før jeg stop opp og støvsuget og vasket kåken.
Nå jobbe og pusle litt så snart jeg får jaget den smekre kakduen ut av senga og avgårde til sin egen jobb. Ha en brillefin dag
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Hei og hå ... her står uka på hue, men det går nok snart over. Søndag i dag, mandag i morgen .. regner med å være i rute ca tirsdag.
Sol og fint, tempen er grei, men det går nok over. Noen-og-tredve i vente med den vanlige luftfuktigheten. Så lite som inspirerer til mer utendørsaktiviteter enn nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Harstad. Litt jobb her før SAS tar meg tilbake til sydligere strøk i kveld. Traff Sirkus-Someone i loungen i morges! Det er alltid hyggelig å møte Someone+fam. Det er definitivt mye kjøligere i nord, så jeg var glad for at jeg pakket god jakke i dag!
En god helg ønskes alle! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
God ettermiddag fra det Bangkokske!
Her har man fått gjort alle de tradisjonelle tingene: Besøkt Baronen (skredderen) som fikk avladet litt av beholdningen på kreditkortet, fått seg smørrebrød på Stable Lodge og en tur i bassenget. Nå er det Thailandsk Tapas og Øl på Radissons regning. Jau jau!! God helg må vite! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 16 | 12-10-2018 20:50 |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 12 | 22-06-2018 16:58 |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 19 | 06-04-2018 19:22 |
Herlig! Nest beste dagen i uka! Det er fredag! | Bergern | Flyforum | 38 | 25-02-2017 01:16 |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 22 | 21-10-2016 22:41 |