![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra Ris. Klar for en arbeidsøkt på bryggekontoret - med fredagsvin i lokalene våre fra 16:00 og noen timer utover ettermiddagen/kvelden. Ha en bra fredag og en enda bedre start på helgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
En strålende morgen ønskes fra SK236! Priboarding fungerte som bare det og fyren i gaten var den festligste SAS-fyren jeg har møtt på lenge.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Morn morn fra Stavanger. Melder om 7*C, overskyet men vindstille. I dag blir det forefallende kontoroppgaver som står for tur. Samt må det planlegges et møte i Oslo mot slutten av neste uke. Til kvelden blir det tjeneste fremfor TV'n.
Ha en flott dag ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Pusler hjemme før det er foreldresamtale i barnehagen. Astral leverte varene i går og kan absolutt anbefales. Kona klagde forresten over at det var for mye øl i både skap og kjøleskap. Så får vel jobbe litt med det problemet i kveld. Ha en fin dag
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Oslo Lufthavn. Tur til Stavanger denne helga. Og flaks, flyet går fra C8. Får testet ut pir nord. Har allerede vært oppe og sett. Det ser bra ut. God utsikt mot flyene på begge sider. Det liker vi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Hei fra jobb. Føles kjølig i Oslo i dag, får vel ligge unna kjØLeskapet på jobben, for der finnes det kjØLig drikke etter forrige fredagens kalas. Snart lunsj, og deretter er det vel å trappe ned til helgen... Ingen store planer. Det er jo herlig. Men jeg har reinsdyrfilet og rødvin. Holder i massevis for en gammel gubbe uten klagete kjerringer i hus.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God dag fra BKK.
Nettopp hatt en sein lunsj på Rocket som aldri er feil. De har den beste kaffi late etter min gane å bedømme. Byens natteliv døde sammen med kongen. Det er kjedelig stille her etter midnatt. I motsetning til kongen så vil nok nattelivet våkne til live igjen men ingen vet når. Fikk 3 forskjellige svar i går når jeg spurte forskjellige steder. Ja ja, får ta en kveldstur i parken og telle joggere. #alternativtreisemål Ha en fin dag Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Ellers god fredag fra Bergerbygda. Siste innsats for uken. Helgen blir nok relativt lat. Muligens pusle litt med noe musikkmjukvare på laptopen. Ha en god en ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]() Quote:
Har festet mye han. Noen lokale som nevnte at han ikke ville bli konge da han må slutte å feste og begynne å "jobbe". Blir hardt å jobbe når man har passert norsk førtidspensjons alder. Festlige hilsener, det er helg. Sent from my iPhone using Tapatalk
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag fra en taxi på M50 rundt Dublin. Ferdig med møter og skal hjemover. Det blir Aer Lingus til LHR og så BA videre.
Klar for å komme hjem
![]() |
#11 | |
Aviator Extraordinaire
|
![]() Quote:
http://www.beiotto.com Fløy mye på Bangkok i sin tid og da var det stamplassen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
KLASSISK Andypants i dag. Hadde booket separat, for å spare penger. Først Aer Lingus til LHR på BA flightnr. Så BA videre til Oslo. Sparte en tusing. 1,5 timer i London... bør funke... Men det jeg ikke hadde tatt med i beregningen var at Aer Lingus nektet å sjekke bagasjen min hele veien når det er to ulike bookinger. Ei heller hadde jeg tenkt på at det landet på T2... Uthenting av bagasje, immigration, bytte av terminal, ny innsjekk... da blir 1,5 timer greit short. Men så klart - my bad. Så da røk man på en back-up Avios booking på BA770 hjem sent i kveld. Vel vel. Ha en fortsatt fin en
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 21-10-2016 at 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'mooorgen! Varmerekord for Oktober i går. Kjøligere i dag da en kaldfront kom feiende, men fortsatt ingen nedbør. Fint her med åpent vindu ihvertfall.
Straks i gang med fredagsskiftet og så blir det en tredagers helg. SKÅÅÅÅL KOSMONAUTER! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God ettermiddag fra gullstuen på OSL. Nyter et par glass musserende og forbausende god og saftig kyllingfilet, mens jeg venter på SK461 som skal ta meg ned til København.
Kjøpte lodd hos SAS-crew som solgte div til inntekt for Juleflyet. Og jamen vant jeg ikke hele to gavekort på pizzarestauranter i Oslo. Morsomt, særlig for en som aldri vinner noe ellers! Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God aften fra E19 på OSL. Tenkte meg ut en liten tur i helge. Ser at snarveien min forbi taxfree er fjernet så nå må jeg beregne vel ett minutt ekstra pga forvirrede og undrende folk som stopper opp midt på gulvet gjennom taxfree. Skjønner ikke hva de ser etter, gaten er jo lengere frem.
Ha en god en alle effektive reisende.
![]() |
#16 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God kveld. Helgetur og koser meg med druejuice og gammel salt gris. Ha en fin helg
![]() |
#17 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Fått min bokning på Park Plaza County Hall avbokad då de säger att mitt Diners inte fungerar. Jag har använt kortet idag och Diners själva säger att kortet inte är spärrat och att de inte ens kan se att County Hall försökt boka på kortet.
Jag antar att PPCH inte tar Diners trots att det står så på hemsidan. Kul att hitta ny bokning i London med två dagar kvar och det måste vara ett hotell som tar Diners(för jag har förlorat mitt Mastercard) |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 16 | 12-10-2018 20:50 |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 12 | 22-06-2018 16:58 |
Herlig fredag! | EB | Flyforum | 7 | 08-06-2018 13:30 |
Herlig fredag:-) | EB | Flyforum | 19 | 06-04-2018 19:22 |
Herlig! Nest beste dagen i uka! Det er fredag! | Bergern | Flyforum | 38 | 25-02-2017 01:16 |